Doskonałe rodzinne wakacje

Pisemny: 29 lipiec 2011
Czas podróży: 21 — 28 lipiec 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Rzeczywiś cie odpoczywał o - 4 osoby dorosł e + dziecko 10 lat. Z gó ry powiem - reszta mi się podobał a. Ale myś lę , ż e warto porozmawiać o wadach. Nie bę dę narzekał , a raczej ostrzegam przed tym, co spotkał em. Pierwsza to zameldowanie o godzinie 14.30 Przyjechaliś my do hotelu o 8.30 Bez problemu wrę czyli karty na rę czniki, mó wią tu zostawcie rzeczy, przebieramy się w szatni w SPA, pokó j bę dzie do 13.00 najpó ź niej o 14.00. To prawda, ż e ​ ​ walizki trzeba był o rozpakować w holu przy wejś ciu tuż na pię trze (wię c pamię taj o tym, ż eby się spakować ). Ale to bzdura. Zaraz na recepcji zał oż yli nam "bransoletki" i powiedzieli, ż e wszystko jest moż liwe - pić , jeś ć , odpoczywać gdzie tylko chcemy. My zachwyceni wybraliś my się nad morze. Pierwszy bom jest bł otnisty, brzeg to wina niektó rych urlopowiczó w, woda to wina ł odzi i jachtó w. Ale w zasadzie, jeś li pł yniesz 5-7 metró w od brzegu, to jest w porzą dku. To prawda, ż e ​ ​ kilka dni pó ź niej, po duż ych falach, woda był a czysta. Nad morze najlepiej iś ć rano, aż się podniosą i zamieszają piaskiem. Drugi boom - przyszedł o godzinie 14.00, 2 pokoje powinny być gotowe. Powiedzieli, ż e bę dą tam za 40-50 minut. Na począ tku postanowił em się nie denerwować , tylko poczekać . Ponadto powiedzieli, ż e wpuszczą nas do restauracji nawet w mokrych ubraniach (zasadniczo zabronione). I wtedy zobaczył em, ż e „urlopowicze”, któ rzy przybyli pó ź niej niż my, byli już zakwaterowani. I poczuł em oburzenie. Czy był o to zmę czenie po 5-godzinnej podró ż y na lotnisko i lotem, czy uczucie gł odu i chę ć wzię cia prysznica, ale po tym, jak powiedziano mi, ż e pokó j bę dzie gotowy za kolejne 40 minut, obiecał em kierownikowi od recepcji postawić ją na gł owie stoją cą na blacie doniczkę i wpaś ć w burzliwy napad zł oś ci. Co wię cej, powiedział em to absolutnie spokojnie, co zapewne przekonał o go o szczeroś ci moich gró ź b. Uś miechną ł się sł odko, zadzwonił gdzieś i powiedział , ż e pokó j bę dzie gotowy za 5 minut. I tak się stał o. Pod każ dym innym wzglę dem - hotel jest wspaniał y, animacja, zaró wno dla dzieci, jak i dla "dorosł ych", dział ał a ś wietnie. Nie był o to narzucane, ale fajnie kuszone, we wszystkich meczach, w któ rych ustawiał a się kolejka. Personel nie jest rozpieszczany napiwkami, bardzo uprzejmy. Naprawdę , bardzo, bardzo podobał a mi się zaró wno gł ó wna restauracja, jak i wszystkie pozostał e. W restauracji zawsze moż na zgodzić się z szefem kuchni na rachunek zabrania jedzenia do pokoju, jeś li ktoś nie czuje się dobrze. O wnę trzu i zewnę trze w ogó le moż na rozmawiać przez dł ugi czas. Ogó lnie wszystkim - od 10 do 53 lat bardzo się to podobał o. Najważ niejsze, panowie, wczasowicze, nie zapominajcie o kulturze zachowania, w przeciwnym razie niektó rzy obywatele upijają się , wrzucają kieliszki do basenu, starają się „dosię gną ć ” do personelu i wypeł nić „strzał kami” na ostateczną rozgrywkę . Czujni straż nicy traktują takie czujnie surowo. Co jest duż ym plusem dla spokojnych urlopowiczó w. Poza tym reguł y są reguł ami – są dla każ dego, skoro jest napisane, ż e coś jest niemoż liwe, to albo spró buj się zgodzić , albo weź to jako fakt. Polecam wszystkim ten hotel. Po prostu zrelaksuj się i wszystko bę dzie dobrze. : -)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał