Prawda o wakacjach w Nena

Pisemny: 9 czerwiec 2010
Czas podróży: 26 może — 5 czerwiec 2010
Czas odpoczynku: 26.05. 2010-5.06. 2010

Zalety:
Piaszczysta plaż a, zadbany teren.

Niedogodnoś ci:
Posił ki, kamieniste i urwiste wejś cie do morza, obsł uga.

Recenzja:
Na począ tek wybraliś my się na wycieczkę do Coral Travel, któ ra znajduje się w pobliż u stacji metra Tushinskaya na tydzień przed odlotem. Menadż er Olga stwierdził , ż e klub Nena, ekskluzywny hotel Coral. Jest ekskluzywna animacja, bardzo eleganckie jedzenie i generalnie nie bę dziemy ż ał ować naszego wyboru. Nie po raz pierwszy pojechaliś my do Turcji.
Po opł aceniu wycieczki przez bardzo dł ugi czas nie mogł em dostać biletó w w swoje rę ce. Otrzymał em je po skandalu na kilka godzin przed odlotem.

Do Antalyi przylecieli bez zwł oki, po ponad dwó ch godzinach bez incydentó w dojechali do hotelu. Opublikowane doś ć szybko. Pokó j w standardzie bez fanaberii. Potem okazał o się , ż e klimatyzator przecieka. Zostawił em proś bę , naprawiono po raz drugi. Oczyszczony pokó j ś rednio. Harmonogram sprzą tania jest dziwny. Za każ dym razem o innej porze. Czasami korytarze pachniał y ś ciekami.
Plaż a jest piaszczysta, ale wejś cie do morza jest kamieniste i bardzo ostre. Trudno wejś ć nawet dla dorosł ych.
Na terenie hotelu znajdują się.2 baseny: 1. Basen relaksacyjny znajduje się daleko od morza, osó b jest mał o, ale w upale nie ma cienia i jest bardzo gorą co. Do tego basenu przylega basen dla dzieci, się gają cy kolan. 2. Duż y basen - są zjeż dż alnie, jest cał a animacja. Bardzo gł oś ny i bardzo zatł oczony. Zdarzał y się wypadki, kiedy animatorzy skakali na dzieci, wykonują c kolejne salto.
Moż e się to wydawać dziwne, ale nigdy nie widział em czyszczonych basenó w (chociaż w innych hotelach zawsze tak był o). Ale w basenie był o duż o chloru. Mocno pachniał o. Jeś li dziecko przypadkowo poł knie wodę w basenie, boli go brzuch. Był też basen dla dzieci z mał ą zjeż dż alnią obok duż ej. Moje dziecko się gał o kolan.
Slajdy są takie sobie. Ż ó ł ty i pomarań czowy są w porzą dku, ale nie moż esz jeź dzić po zielonym. Musiał em cał y czas naciskać , ż eby jakoś zejś ć na dó ł , inaczej byś utkną ł . W ogó le nie idzie.
Był y problemy z leż akami przy basenie i leż akami na morzu. Musi być zrobione o 7:00.
Rę czniki plaż owe wymieniane są bezpł atnie kartami. Otrzymujesz od 8-30 do 12-00, a przekazujesz od 16-00 do 18-00. Doszł o do nieprzyjemnego incydentu ze zmianą rę cznikó w. Odmó wili wymiany rę cznikó w za darmo na drugi dzień , ż ą dają c 3 USD za każ dy rę cznik. Kontakt z recepcją rozwią zał ten problem.

Terytorium hotelu jest deklarowane jako 10.000 mkw. metró w, ale nie jest to odczuwalne. Ponieważ tak naprawdę jest tylko jedna ś cież ka, po któ rej moż na chodzić i nie ma doką d pó jś ć . Wię c na torze są pandemony.
Ale najwię kszym minusem hotelu jest JEDZENIE. W pozostał ej czę ś ci podawano im pó ł produkty. Są to nuggetsy, pikantne kotlety, pikantna ryba, tł uczone ziemniaki w proszku, naleś niki w proszku. Czę sto to, co nie został o zjedzone na obiad, podawano na kolację na ciepł o. I każ dego dnia jeden z nich też . Jeś li był o coś smacznego, to trzeba był o bronić się przez 15 minut.
I nawet wtedy to nie wystarczał o dla wszystkich. Wył ą cznie z tego hotelu są - KOLEJKI. Stoją za wszystkim i o każ dej porze, kiedy przychodzisz do restauracji. Linie do frytek, kurczaka, naleś nikó w, a nawet owocó w. Po arbuza musiał em stać.10 minut. Nie ma zadeklarowanego stoł u dziecię cego jako takiego. Z owocó w był y: arbuzy (zawsze), melony (ś niadanie, obiad), jabł ka (z jakiegoś powodu tylko na obiad), pomarań cze (tylko na obiad), zielone ś liwki (obiad), raz podano truskawki (a to jest w sezonie !! ), 2 razy morele. Truskawek i moreli był o bardzo mał o i wystarczył o na 10 minut. Już nie dostarczali.
Na moich oczach był przypadek, kiedy rosyjski chł opak podnoszą cy kurczaka dostał rę ce na rę ce Turczynki za rzekome nał oż enie mu na talerz duż o kurczaka. A to jest hotel 5 *?? ! !
Grillowanie na zewną trz na kolację . Przeważ nie albo ryby, albo piersi z kurczaka. Przy dystrybucji stał szef kuchni, któ ry nał oż ył dokł adnie 2 sztuki. Poproszony o wię cej raportó w, odmó wił.
Stoją c w kolejce z dzieckiem przy grillu, kucharz poł oż ył na moim talerzu 2 kawał ki piersi z kurczaka i odmó wił umieszczenia tego samego kurczaka na talerzu dziecka. Po oburzeniu nadal narzucał tego kurczaka.

Z jakiegoś powodu zabrakł o talerzy, widelcó w, noż y i kubkó w. Nie spiesz się z dostarczeniem. W zasię gu wzroku nie był o kelneró w. Kiedy był napł yw ludzi, gdzieś znikali. Na herbatę trzeba był o dł ugo czekać na kubek. Ale kiedy zostali doniesieni, trzeba był o szukać czystego kubka.
I tak był o każ dego dnia.
Jeś li chodzi o animację , nie ma na nią ż adnych skarg. To prawda, ż e ​ ​ ró wnież nie widzieliś my wył ą cznoś ci. Wszystko jest jak wszę dzie. Ale dla fanó w dyskotek jest tu ciasno. Odbywają się raz w tygodniu, a potem niezbyt czę sto.
Raz wybraliś my się na wyprawę wę dkarską do hodowli pstrą gó w. W poró wnaniu do poprzednich lat wycieczka był a bardzo droga. Dla dwó ch osó b dorosł ych i 7-letniego dziecka wycieczka kosztował a 175 USD. A to pó ł dnia.
(W poró wnaniu do zeszł ego roku 2 wycieczki (jacht i rafting) kosztował y 120 USD. Obie wycieczki był y na cał y dzień. ) I znowu Coral spró bował . Przewió zł okoł o 200 osó b na obcasy o wymiarach 20 na 20 metró w. Ludzie się nie przepychają . Przewodnik w hotelu powiedział , ż e bę dzie miejsce do pł ywania, pokazał nawet zdję cia. Nic takiego nie był o. I dwa razy pytaliś my! ! Rzeka jest gó rzysta, zimna i szybka. I nie ma tamy, w któ rej moż na by pł ywać i któ rą przewodnik pokazał nam na zdję ciu. W efekcie prawie z udarem sł onecznym byliś my już w hotelu o 15.00.
Z wyjazdem też nie wszystko przebiegł o gł adko. Od dł uż szego czasu nie był o informacji o locie powrotnym i dopiero o godzinie 21 dowiedzieliś my się , ż e lot został przeł oż ony 5 godzin wcześ niej i musieliś my opuś cić hotel o 3 w nocy. Nie byliś my jedynymi w tej sytuacji. Na dzień przed wylotem nasi znajomi w naszym hotelu ró wnież przesunę li lot o 5 godzin wcześ niej.

Ku naszemu oburzeniu ten sam przewodnik Alsou odpowiedział , ż e wszystkie formalnoś ci został y dopeł nione i nie powinno być na nie skarg. Tak, nie wiem, co robią przewodnicy w tym hotelu, ale ł atwiej był o spotkać naszego przewodnika Alsu na zjeż dż alniach wodnych niż gdziekolwiek indziej. No i miejsce, ż eby dobrze spać i rano jechać na lotnisko, najpierw spakowaliś my swoje rzeczy, a potem jechaliś my pó ł nocy do hoteli, zbierają c turystó w.
Swoją drogą kierowca, któ ry zawió zł nas na lotnisko, nie zatrzymał się na czerwonym ś wietle. Zatrzymał się tylko raz, i to tylko dlatego, ż e na skrzyż owaniu stał ich miejscowy gliniarz.
Wiem o czym mó wię , bo sam jestem kierowcą z 10 letnim staż em. Dzię ki Bogu dotarliś my na lotnisko bez incydentó w. Na koniec chcę powiedzieć , ż e zanim wyruszysz w podró ż , przyjrzyj się bliż ej wyborowi touroperatora i hotelu. Dlatego ż yczę wszystkim dobrego wypoczynku, dobrej pogody i wspaniał ego nastroju!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał