Po prostu okropna usługa?

Pisemny: 12 wrzesień 2021
Czas podróży: 12 — 19 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Przyjechaliś my o czwartej rano. Rozliczenie - po 14:00. Zaproponowali, ż e zapł acą dodatkowe 100 USD za natychmiastowe rozliczenie (pokó j w gł ó wnym bloku z widokiem na morze). Obiecali pokó j rodzinny z trzema ł ó ż kami. W rezultacie przynieś li mojej có rce zepsute ł ó ż eczko. Poszedł em do recepcji i poprosił em o coś . Znaleź liś my inny pokó j (już z ł ó ż kiem), ale nie posprzą tany. Zaproponowali, ż e przeniosą tam rzeczy i usuną je za 30 minut, gdy bę dziemy na morzu. Minę ł y cztery godziny. Przyjechaliś my z morza - pokó j jest brudny, sterty ś mieci, brudna poś ciel i tak dalej. Umyliś my się pod prysznicem, poszliś my na obiad, wró ciliś my z nadzieją , ż e pó jdę spać - nic się nie zmienił o - wszystkie te same srach. Kiedy zapytał em, dlaczego musieliś my czekać dł uż ej na dodatkowe 100 USD niż bez dopł aty, recepcjonista zaproponował , ż e zwró ci zapł acone pienią dze i przeniesie nas do innego budynku. Po raz trzeci po prostu nie mogliś my fizycznie przecią gną ć rzeczy - poszliś my spać na fotelach w holu w nadziei, ż e w mię dzyczasie pokó j zostanie jeszcze usunię ty.
Nastró j jest zepsuty, wraż enie reszty zepsute, ż ona pił uje dla pienię dzy wyrzuconych na wiatr - w ogó le cyna.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał