rodzinne wakacje

Pisemny: 6 sierpień 2017
Czas podróży: 6 — 30 lipiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywał em od 6.07. 17. do 30.07. 17 w hotelu Barut Arum z có rką i tró jką dzieci, z któ rych dwoje ma 8 lat. W pierwszej kolejnoś ci chciał bym podzię kować Lenie i Julii, któ re w czasie wakacji witają goś ci i pomagają rozwią zywać pojawiają ce się problemy. Pragnę ró wnież wyrazić swoją wdzię cznoś ć cał emu zespoł owi animatoró w, któ rzy organizują nasze wakacje, Liza, dwó m Iramom, Zhanna, Chiko, Gocha, Aykhan. Ale niestety wspaniał e wraż enie hotelu na cztery dni przed wyjazdem został o zepsute przez nieprzyjemny incydent. Zarezerwowaliś my stolik w restauracji "Akasia". W menu nie był o dań dla dzieci (dzieci mają alergie). Zrobiliś my zamó wienie dla dorosł ych. Podczas przygotowywania potraw có rka zabrał a dzieci do wspó lnej restauracji oddalonej o pię ć metró w. Został am przy stole, czekają c na zamó wione dania. Po 15 minutach kelner Asman z restauracji Akasiya podbiegł do có rki z dzieć mi i zaczą ł wś ciekle krzyczeć , ż e nie mamy prawa jeś ć w dwó ch restauracjach. Krzyczał , jakby przył apał przestę pcó w na gorą cym uczynku. Na jego krzyk reszta przy są siednich stolikach odwró cił a się . Moja có rka i najstarsza wnuczka wró cił y do ​ ​ restauracji Akasiya, gdzie kelner Asman wyzywają co zdją ł ze stoł u gotowe zamó wienie i zaczą ł dawać do zrozumienia, ż e ​ ​ mamy 5 minut na opuszczenie restauracji. Lena pomogł a rozwią zać ten konflikt. Dyrektor generalny przeprosił , ale wraż enie odpoczynku w tym hotelu był o bardzo zepsute. Nie chcę , ż eby ten kelner ci obsł ugiwał .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał