Przerażenie?

Pisemny: 9 lipiec 2018
Czas podróży: 12 — 23 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Wypoczę ty 12.06 do 23.06. W Turcji nie pierwszy raz jest coś do poró wnania. Hotel 3* do deklarowanych 4* jest niewystarczają cy pod wzglę dem wyż ywienia i obsł ugi.
Zacznę od mojego przybycia.
Do hotelu przywieziono nas o 4:30 rano. Czy personel mó wi po rosyjsku? Wzię liś my vouchery i paszporty, zarejestrowaliś my się i tu zaczę ł a się huś tawka. Nasz przewodnik pró bował z nimi negocjować , ż e zostaniemy osiedleni, odmó wiono mu, powiedzieli tylko o 14-00? Czy hotel był w poł owie peł ny? . Nie dostaliś my też bransoletek, bez nich nie moglibyś my korzystać z usł ug hotelu. Przy wejś ciu do hotelu stoją sofy i fotele, na któ rych trochę poł oż ymy się do spania. O 7.30 nie pozwolili nam iś ć na ś niadanie, ponieważ nie byliś my zakwaterowani w pokojach, a z plaż y mogliś my korzystać tylko wtedy, gdy zapł aciliś my za wejś cie. Po wielu wyjaś nieniach zaoferowali kupno ś niadania dla dorosł ych 5$ dzieci 2$, był o nas 3 dorosł ych i 2 dzieci. Był em oburzony tą postawą i zaczą ł em dzwonić do naszego przedstawiciela w hotelu Shahu i dowiadywać się z nim, dlaczego musimy pł acić za jedzenie i wodę . Byliś my zmę czeni i gł odni z drogi, wię c zapł aciliś my za ś niadanie. Natychmiast zał oż yliś my bransoletki i wysł ano na ś niadanie, po czym dawaliś my 50 dolaró w na zameldowanie. To niewiele pomogł o, ale skró cił o czas oczekiwania. Czy otrzymał eś zwrot pienię dzy za ś niadanie przy zameldowaniu? dzię ki temu, ż e obudził a przedstawiciela Doł ą cz i zgorszył a się ? Pokoje są czyste, ale obskurne, jedzenie monotonne, rano trzeba iś ć na otwarcie restauracji, czy zostaniesz bez ś niadania? gotowane w mał ych iloś ciach? . Z owocami jabł ka, pomarań cze i arbuz. Do morza spokojnym krokiem 25 min. na sł oń cu, bez cienia. Autobus na plaż ę jeź dzi co godzinę , ale nie wszyscy od razu mogą jechać , jest kolejka? autobus robi kilku spacerowiczó w, aby zabrać wszystkich. ) W hotelu nie ma animacji, dzieci szalenie się nudzą , na proś bę rodzicó w o 21.00 wł ą czyli bajkę . Wraż enie hotelu jest negatywne z otaczają cej przyrody w zachwycie. ? Przedstawiciel i przewodnik z doł ą czenia są ś wiadomi problemó w z hotelem, ale nic nie mogą zrobić , jak mó wią , przyleciał eś odpoczą ć , sam rozwią ż swoje problemy. ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał