Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20170 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Czy ktoś kupił bilety przez Charter Shop?
Czy ktoś kupił bilety przez Charter Shop?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
16 subskrybenci  • spytał 2018-05-116 lat wstecz
Odpowiedzi  •  19
аватар nancy2001
Tak zrobili. Obiecali wysłać bilety na 2-3 dni przed wyjazdem. Ale było odejście 9 ma1. lot został przełożony, firma została zmieniona, a bilety zostały wysłane na 24 godziny przed odlotem. Nie jest jasne, jak i gdzie moja 65-letnia mama wydrukuje bilety w Turcji. tych. nie tylko będzie się martwić o możliwość przełożenia lotu, ale także zastanowi się, gdzie wydrukować bilet… lub zapłacić 10 euro przy odprawie.
аватар viola31
nancy2001, dzień dobry, dzięki za odpowiedź. I powiedz mi więcej pliz, jakim lotem lecieli i w jakiej firmie latali. dzięki
аватар lexusodessa
Kupiłem za ich pośrednictwem bilet na lot Odessa-Barcelona 24 maja. Kiedy w potwierdzeniu pojawiła się linia lotnicza YaNair i deklarowany Boeing 737-800, zadzwoniłem i zapytałem, jak to może być, skoro ta linia lotnicza nie ma tego typu samolotów i nie spodziewa się ich otrzymać w najbliższej przyszłości! Do czego mi powiedziano, że jak to zostanie napisane, to wszystko będzie tak! 4 maja otrzymałem wiadomość o zmianie godziny odlotu (no dobra, to może czarter), a dzień przed odlotem wiadomość, że zmienił się typ samolotu i po prostu nie było dla mnie miejsca na samolot!!!!!!! Zmienili typ statku z nieistniejącego 737-800 na istniejący 737-500!!!! Zaproponowano mi zwrot pieniędzy lub odlot za tydzień! ! ! z Kijowa! Potem musiałem kupić lot UIA za 800$!!! Ponieważ nie ma już tańszych biletów! A ja wciąż czekam na pieniądze z Charterchop! Kupowanie losów za ich pośrednictwem jest jak gra na loterii! Zwykle nie wygrywasz...
аватар Inna447240
Straszna obsługa i nieuczciwa firma. Zapłaciłem za ich bilety 06.06, ale pofatygowali się, żeby wysłać je tylko 11.06. Potwierdzając rezerwację, operator nie uznał za konieczne powtórne sprawdzenie danych pasażerów i lotu, tj. nie obchodzi ich, czy klient wypełnił wszystko poprawnie, najważniejsze jest to, że płaci 100% kosztów. I dopiero 12.06 odkryłem, że zarezerwowałem bilety z Antalyi do Kijowa, zamiast do Kijowa-Antalyi. Próbując rozwiązać tę sytuację z przedstawicielem firmy, wszelkie konkretne działania - propozycja zwrotu paliwa lub opłaty lotniskowej (bilet pozostał niewykorzystany), zmiana daty wyjazdu z Antalyi lub przynajmniej zaoferowanie zniżki na nowy bilet - nic z tego nie nastąpiło. Odpowiedzią operatora było, jak mówią, kup nowy bilet (5000 UAH za 2 bilety znika) i zaproponował, że odstawi te bilety z powrotem do sprzedaży, oczywiście było niewiele szans na sprzedanie ich w ciągu 4 dni ... Wniosek: straszna obsługa ( nie sprawdzali dwukrotnie danych lotu z klientem) i zachłannego podejścia do robienia interesów. Bilety na loty czarterowe można łatwo znaleźć w każdym biurze podróży, ale zastanów się dziesięć razy, zanim się z nimi skontaktujesz.
аватар chartershop
Inna447240, ponieważ klienci sami wybierają loty na stronie, a dane lotów są wyświetlane wielokrotnie, menedżerowie nie dzwonią w celu wyjaśnienia kierunku dla już stworzonych aplikacji.
Szczegóły aplikacji, w tym szczegółowe dane lotu są wskazane w koncie osobistym na stronie, a także przychodzą na e-mail w listach:
- o tworzeniu aplikacji
- zapłacić za aplikację
- potwierdzenie
- przy wysyłaniu biletu
Bilety na loty czarterowe zgodnie z regulaminem wysyłane są 2-3 dni przed wylotem lub nieco wcześniej (w zależności od tego, kiedy dostawca udostępnia wyciąg).
Na lotach czarterowych, w przeciwieństwie do lotów regularnych, nie ma zwrotu podatków i opłat – bilet nie podlega zwrotowi w całości.
Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z organizatorem wycieczki, który zamówił lot, ale nie potwierdził on możliwości wymiany biletu na wybrany cel podróży lub zmiany daty wyjazdu, o czym zostałaś poinformowana.
Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia z lotami czarterowymi zakończyły się niepowodzeniem. Niech wszystkie Twoje przyszłe podróże będą pełne pozytywnych emocji.
Zespół CharterShopu
аватар chartershop
lexusodessa prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, że jako Agenci świadczymy usługi rezerwacji biletów lotniczych na loty czarterowe, których klientami są Tour Operatorzy.
Wszystkie informacje o lotach, które przekazujemy pasażerom, są informacjami od klientów lotu.
Jeśli chodzi o sytuację, jaka rozwinęła się przy locie Odessa - Barcelona, ​​to rzeczywiście dzień przed odlotem touroperator-klient lotu JointUp poinformował nas, że deska będzie latać mniej i część pasażerów została usunięta z lotu. Chociaż wcześniej zapewniano nas, że deklarowany B-737-800 poleci. Samolot ten został wskazany we wszystkich danych lotu na żądanie pasażera w systemie touroperatora.
Bardzo nam przykro, że taka sytuacja spotkała pasażerów, ale niestety nie mogliśmy w żaden sposób na nią wpłynąć, chociaż wielokrotnie zwracaliśmy się do klienta lotu z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji.
Nasza firma zwróciła pasażerowi środki wpłacone za bilety jeszcze tego samego dnia.
аватар chartershop
nancy2001, Bilety na czartery wysyłane są 2-3 dni przed wylotem lub wcześniej - w zależności od tego, kiedy dostawca udostępnia wyciąg. Niestety niektórzy pasażerowie lotu dają dostęp dzień przed wylotem.
Również opóźnienie w wysłaniu biletów może być spowodowane zmianą linii lotniczej (ponowne wystawienie biletów według nowych danych wymaga czasu)
Główną cechą lotów czarterowych jest to, że touroperator-klient lotu może zastąpić linię lotniczą podczas dostosowywania programu czarterowego, a linia lotnicza z kolei może zmienić godzinę wylotu w ciągu jednego dnia, co nastąpiło zgodnie z Twoim zgłoszeniem.
Przy odprawie pasażerowie nie są obciążani kosztami, jeśli nie ma wydrukowanego biletu.
Taka zasada obowiązuje tylko na rejsach regularnych UIA w przypadku braku odprawy online i karty pokładowej w formie drukowanej lub w telefonie.
Bardzo nam przykro, że Twoje doświadczenia z lotami czarterowymi zakończyły się niepowodzeniem.Niech wszystkie Twoje przyszłe podróże będą pełne pozytywnych emocji!
Zespół CharterShopu
аватар andrey.egorov1987
Wzięliśmy bilety do Tivat, wszystko jest super, wsparcie wibracji, bardzo wygodne, szybko odpowiadają. Tak, usługa jest na najwyższym poziomie.
аватар neznayka1231
Chciałbym skorzystać z usług firmy, ale ze względu na recenzje to trochę przerażające. A jeśli ubezpieczysz się na wypadek niewylotu lub transferu lotu?
аватар olikis
obrzydliwa obsługa. Na stronie była dobra cena z jednej strony, postanowiliśmy kupić zwrot później. Operator odmówił, widzicie, nie mogą sprzedać biletu w jedną stronę bez zwrotu i dostarczenia dokumentów o opłaconym hotelu. Postanowiliśmy pobawić się w straż graniczną i wymyślić nowe zasady kupowania biletów… kompletne szaleństwo. W tym samym czasie inne firmy zawsze sprzedawały i nadal sprzedają w jedną stronę, w tym ten sam bilet.
аватар chartershop
olikis, sprzedając bilety na czartery lub bloki miejsc na rejsach regularnych, jako Agencja jesteśmy odpowiedzialni za sprawdzenie doków niezbędnych do przekroczenia granicy kraju docelowego.
W przypadku deportacji koszty transportu pasażerów na Ukrainę przez a/c lub touroperatora ponosi Agencja, która sprzedała bilet.
Mamy prawo domagać się odszkodowania od deportowanych pasażerów, ale postanowiliśmy zapobiegać takim sytuacjom poprzez wcześniejsze sprawdzenie dokumentów.
Istnieje kontrola dla krajów, w których takie przypadki występują najczęściej (na przykład CYPR) lub podczas lotów nierezydentów Ukrainy do krajów o specjalnych wymaganiach wjazdowych.
Decyzja ta została podjęta po kilku przypadkach deportacji.
Ponieważ takie przypadki są rzadkie, brak weryfikacji dokumentów z innych wycieczek. firmy mogą mówić o swoim niewielkim doświadczeniu w sprzedaży w takich obszarach.
Kupując bilety bezpośrednio z a/c, nie możesz dostarczyć żadnych dokumentów i sam ponosić odpowiedzialność za wyjazd.
аватар marysan
Z mężem wzięliśmy szybkie bilety na Rodos, rano o 7 znalazłam bilety tutaj, o 9 zapłaciłam, o 17 już byliśmy w samolocie. Niezwykle dokładny i szybki. Bilety dotarły do ​​nas dopiero, gdy byliśmy na lotnisku, 2 godziny przed odlotem. Dlatego czytając Twój obrzęk, że bilet został wysłany z opóźnieniem na 1 dzień, nie mogę się śmiać ???? Nie musisz drukować biletów do piekła!
Wsparcie Viber odpowiedziało szybko, informując nas na bieżąco.
Tutaj bilety znalazły się bardzo łatwo, mimo że ani jedna firma turystyczna w Kijowie nie mogła wysłać nas do Grecji na 2 tygodnie! Żadnych biletów na wyspy, powiedzieli! Kupiłbym ponownie. Ponadto mają tanie loty.
аватар nika118
Dobry wieczór. Zawsze korzystam ze sklepu Charter. Wszystko jest idealne, jeśli nie możesz dokonać rezerwacji na wybrany lot, zawsze zaoferują świetną opcję, a nawet zrobią zniżkę. Zawsze wysyłają informację e-mailem, niezbędną przy przekraczaniu granicy z dzieckiem. Utrzymywanie kontaktu za pośrednictwem Vibera jest wygodne — zawsze w kontakcie i błyskawicznie odpowiadaj. Polecam!
аватар Marta_Rolnik
rozwód za pieniądze. zarezerwowane bilety, otrzymany list, który trzeba zapłacić, opłacony. Ale w końcu nie ma biletów, touroperator ich nie sprzedaje. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i otrzymałem prośbę o paszport, kod, odręczny list i TD. Bez tego nie chcą zwrócić pieniędzy. W rezultacie mają moje 12000+ UAH, nie mogę kupić biletów, nie mam ukraińskiego paszportu i kodu, nie jestem w tej chwili na Ukrainie. Dlaczego nie mogłeś wcześniej sprawdzić dostępności biletów? Dlaczego nie ostrzegli, że zwrot pieniędzy był w tak skomplikowanym procesie? Dlaczego nie mogą po prostu zwrócić pieniędzy na konto, z którego dokonano wpłaty? Po prostu czysta szumowina. Nie skontaktuję się z tobą następnym razem.
аватар chartershop
Marta_Rolnik, udostępniamy Klientom możliwość płatności za bilety, po uprzednim sprawdzeniu ich dostępności. Ale bilety są w sprzedaży i nie możemy zagwarantować dostępności miejsc bez potwierdzenia od organizatora wycieczki, który zamówił lot.
W momencie płatności oferta była dostępna, ale po przesłaniu prośby o rezerwację organizator wycieczki poinformował, że sprzedaż biletów została zamknięta. Takie sytuacje zdarzają się rzadko, ale czasami się zdarzają.
Nie możemy dokonać zwrotu bez oświadczenia płatnika i jego identyfikacji paszportowej, ponieważ wszystkie płatności przyjmujemy oficjalnie na konto przedsiębiorstwa. Nie przyjmujemy płatności na konta osobiste ani karty osobiste, tylko oficjalne płatności, dlatego też oficjalnie przetwarzamy zwroty.
Zostałeś poproszony o określone dokumenty jako dowód tożsamości płatnika, a także zaproponowano podanie danych i dostarczenie kopii paszportu zagranicznego. paszporty, jeśli ukraińskie nie masz paszportu. Nie odmawiamy Ci zwrotu pieniędzy i oczekujemy od Ciebie dostarczenia dokumentów do jego realizacji na nasz adres e-mail.
аватар Customer1
Kupiliśmy bilety na jeden lot, kilka dni później otrzymaliśmy wiadomość, że lot został odwołany i przeniesiono nas na dużo tańszy lot, oczywiście nikt nie zwrócił różnicy za bilety, a jedynie wypisał, że takie są warunki. .. Jeśli zamierzasz kupić bilety na konkretny lot - Wiedz, że może zniknąć! stracisz znaczną ilość pieniędzy i zostaniesz poinformowany, że jesteś winien. Nadal mogą oferować anulowanie biletów i ewentualnie zwrot 50% opłaty, a następnie zakup nowych biletów. Krótko mówiąc, starają się zebrać jak najwięcej pieniędzy.
Jeśli wybierasz bilety - kup najtańsze i nie staraj się wybierać dogodnego czasu lotu, bo można go po prostu odwołać, a stracisz nadpłacone pieniądze!
аватар chartershop
Klient1 pragnie przede wszystkim zwrócić uwagę na to, że jesteśmy Agentami i pośredniczymy w rezerwacji biletów. Ceny i rozkłady lotów ustalane są przez klientów/linie lotnicze (dostawców).
Kupując bilety na loty czarterowe, zgadzasz się na warunki ich rezerwacji i realizacji, które są wymienione na naszej stronie internetowej i nie są zakopywane.
Regulamin stanowi, że dostawcy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w programach czarterowych, w tym zmiany lub anulowania lotów. Linie lotnicze z kolei zastrzegają sobie prawo do zmiany rozkładu lotów w ciągu dnia.
Takie zmiany są niestety główną wadą czarterów, za które nie przewiduje się rekompensaty i refundacji. Te i inne warunki pasażerowie muszą zawsze brać pod uwagę przy zakupie biletów.
Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz skontaktować się z obsługą techniczną, podając numer aplikacji.
Nasi menedżerowie udzielą Ci szczegółowych informacji o sytuacji, która zaistniała przy Twoim zamówieniu.
аватар krismir27
Pierwszy raz trzymam się takiego zachowania firmy!!! Nie ma możliwości zamiany groszy na bilet, nie mogę zarezerwować rzędu 4-6 pod rząd, muszę dopłacić a groszy nie chce mi się obracać, wszystko 100% przedpłata i brak kontaktu je przez telefon, tylko posłańcy!
аватар chartershop
Shanovna Ganna, krismir27!
Czy chciałbyś bardziej szczegółowo opisać sytuację dotyczącą Twojego wniosku.
Kupując bilety przez naszą stronę internetową na trasie Budva - Kijów, zastanawiałeś się nad taryfą, zaznaczono, że zwrot biletów za tę przesiadkę nie jest możliwy.
Po tym, jak bilety zostały potwierdzone, poinformowałeś, że chcesz zmienić miejsce lądowania na inny kraj.
Zastępca kierownika powiedział lotowi, że nie ma takiej możliwości, więc sam kupiłeś bilet z Czarnogóry na Ukrainę.
W przypadku unieważnienia wniosku, możliwość zwrotu pieniędzy została dla Państwa przewidziana w indywidualnym zamówieniu, o czym zostali Państwo poinformowani drogą mailową.
Tak więc, ponieważ w miesiącach od 4 do 6 rzędu pojawili się już pasażerowie, zostałeś poproszony o dostępne miejsca na kolbie salonu, ponieważ jest to faktycznie drogie jak na rangę. Dopłata za tsioma nie vymagali. Jeśli nie ma możliwości propagowania misji, można to zrobić za ich pośrednictwem, a opłata za niepotwierdzoną usługę dodatkową zostanie zwrócona.
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie.
Przy rozmieszczeniu Kontaktów na stronie wskazane są numery, na które połączenia przyjmujemy - te w komunikatorach.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już