Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20160 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Czy mogę zmienić hotel na dwa tygodnie przed wyjazdem?
kupiłem bilet do Alanyi, według znajomych hotel nie jest dla nas odpowiedni
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
1 abonent  • spytał 2007-09-1517 lat wstecz
Odpowiedzi  •  8
аватар adameve
ta opcja jest całkiem możliwa, ale jest też opcja, że ​​będziesz musiał zapłacić dodatkową różnicę przy zmianie rezerwacji, jeśli agencja jest sprytna, starają się rozwiązać ten problem przy minimalnych kosztach dla turystów
аватар Alenka2
Jest to możliwe, należy jak najszybciej skontaktować się z biurem podróży i wyjaśnić przyczynę. Zmienili nas bez problemów, bez dopłaty, ale na warunkach: tylko przez tego samego touroperatora, te same bilety, w tym samym czasie, nie taniej i oczywiście do Alanyi (w twoim przypadku). Powodzenia.
аватар Hotline_Kate
1) Jeśli jest już potwierdzenie z hotelu - nie zostaniesz zastąpiony. Twoje pragnienie dokonania wymiany to porażka i strata pieniędzy.
2) Jeśli hotel był na postoju i nastąpiła odmowa z powodu braku miejsc - zmieniasz hotel i termin wyjazdu bez strat finansowych.
Przeczytaj także uważnie podpisaną umowę.
аватар Antares
Zobacz Umowę, każdy touroperator ma swoje kłopoty, ale z tego co wiem, większość operatorów można jeszcze zmienić w 2 tygodnie
аватар HotLine
Widzę, że Antares przejeżdżał przez Turtesse. Tak więc dla Turtesse i innych operatorów zastąpienie hotelu jest równoznaczne z odmową (anulacją). Dlatego przy wymianie uwzględniane są odpowiednie kary - przeczytaj w umowie z biurem podróży. Na przykład w Turtesse ta skala na 14 dni lub mniej wynosi 50 procent kosztów wycieczki. I to nie znaczy, że biuro podróży czy Turtesse są złe. Jest to powszechna praktyka związana z działaniem systemu −
аватар HotLine
Usunięto miejsca z lotu czarterowego, wysłano zgłoszenie do hotelu, otrzymano potwierdzenie, dokonano płatności na rzecz operatora, przewoźnika i hotelu. I nagle zastąpienie lub odmowa – to naturalne, że ten, kto to zainicjował, również ponosi koszty. ALE W PRAKTYCE dobre biuro podróży z reguły w dwa tygodnie rozwiązuje ten problem bez strat. I właśnie dlatego, że zwykli biura podróży i touroperatorzy nie stawiają sobie zadania zarabiania pieniędzy na problemach turysty.
аватар HotLine
. Jeśli terminy się nie zmienią, operator musi jedynie uzgodnić z hotelem, aby anulować rezerwację bez kary. Jeśli operator tego chce (a to zależy od wysiłków biura podróży i jego wpływu na tego operatora) i operator ma normalne relacje z hotelem, to wszystko będzie dobrze. Napisałem tak szczegółowo, aby każdy zrozumiał mechanizm tworzenia wycieczki i obiektywność trudności, jakie pojawiają się podczas zmian. Poważnie podchodziliśmy do wyboru agenta, operatora, hotelu i czasu.
аватар Noelle
SNACHALA NUJNO OTZIVI CHITAT, POTOM BRONIROVATSA! NE EBAT MOZGI MENEGERAM V TURFIRMAH:-(I PRAVILNO CHTO SHTRAFUYUT!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już