Pytanie o Turcja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
20170 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
dziecko kończy 2 lata w czasie wyjazdu – jak będzie naliczana opłata?
w momencie wyjazdu dziecko zalicza się do kategorii „niemowlę”, ale planujemy powrót po jego DR. Czy muszę płacić za 2 lata? jaki procent kosztu biletu dla dorosłych?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • zapytał 2010-08-0314 lat wstecz
Odpowiedzi  •  6
аватар bysinka88
Nikt nie poda procentu, ponieważ wycieczki zorganizowane są w systemie pełne, czyli kwota zniżki nie jest wskazana dla dziecka. I będzie uważany za infanta
аватар HotLine
Ceny dla dzieci są ustalane nie w procentach, ale w liczbach bezwzględnych. Tych. obowiązuje cena noclegu 2 osób dorosłych i dziecka w wieku od 2 do np. 6 lat w pokoju standardowym. Itp.
Z reguły dzieci poniżej 6-8 lat nocują w hotelach w Turcji za darmo. Z reguły, ale nie we wszystkich hotelach. Oprócz wycieczki dla dorosłych zapłacisz dziecku podatek lotniskowy za lot w obie strony oraz pełny bilet na lot powrotny.
Ogólnie sytuacja nie jest do końca standardowa. Podczas rezerwacji są niuanse. Agencja będzie musiała ciężko pracować, aby to zrobić dobrze.
аватар VIK09
Dzięki
аватар koroshchenko
Agencje i touroperatorzy nie dbają o to, jak zarezerwować Ci wycieczkę dla niemowlaka lub dwuletniego dziecka, niewiele stracą i aby nie wystraszyć Cię jako klienta, mogą milczeć o kłopotach które mogą czekać na Ciebie w hotelu. To jest opcja, ale nagle się prześlizgnie. Kiedy meldujesz się w hotelu w recepcji, dokumenty są sprawdzane. Tutaj pojawia się czynnik ludzki, nie chcą zwracać uwagi, ale chcą, żeby dopłacili za dziecko, jak za dwulatka, tylko ceny za dobowy pobyt w hotelu, jeśli kupili na miejscu, są wyższe niż ceny pakietów przy rezerwacji w biurze podróży. Biuro podróży musi obliczyć cenę za dziecko za dzień.
аватар HotLine
Dlaczego te horrory? Ani jeden uczestnik procesu – biuro podróży, operator, hotel – nie potrzebuje nieuniknionych trudności w zakwaterowaniu turystów do hoteli. Dlatego od dłuższego czasu wszyscy główni operatorzy przy rezerwacji wycieczki MUSZĄ podać datę urodzenia WSZYSTKICH turystów. System rezerwacji automatycznie sprawdza wiek i ustala odpowiednią opcję zakwaterowania oraz cenę wycieczki. Każdy turysta ma prawo sprawdzić swoją rezerwację w agencji.
I żadnych codziennych płatności. Ceny te od dawna są spakowane - wpisywali liczbę dorosłych, liczbę dzieci i ich wiek, a po chwili widzieli ceny. Na dzień liczone są tylko opcje niestandardowe - specjalne pokoje, bardzo długie lub krótkie wycieczki, kilka hoteli na trasie itp.
Są pewne trudności w przypadku przejścia na 2-letnią trasę koncertową. I tylko z lotami. Kiedy tam lecisz, nie otrzymasz fotelika hotelowego dla dziecka podczas lotu.
A kiedy wrócisz - wręcz przeciwnie, upewnij się, że masz osobne krzesło. W naszym przypadku w podobnym przypadku system rezerwacji jednego operatora zarezerwował miejsca zarówno tam, jak i z powrotem dla dziecka. A to jest nadpłata.
Wręcz przeciwnie, drugi operator nie ma miejsca tam iz powrotem.
аватар HotLine
Krótko mówiąc. Agent musi sprawdzić, czy nie ma nadpłaty na lot w obie strony (dziecko nie ma jeszcze 2 lat), a na lot powrotny ma osobne miejsce dla dziecka w wieku 2 lat.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Turcja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już