Nie kwalifikuje się do 5 gwiazdek

Pisemny: 2 sierpień 2017
Czas podróży: 13 — 23 lipiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Zameldowaliś my się szybko (przybyliś my o 16:00). Nie był o obiadu. Menu przeką sek jest bardzo ograniczone. Do plaż y 7-10 minut wolnym tempem. Plaż a jest normalna, w pobliż u baru na plaż y jest brudna. Restauracja jest bardziej jak jadalnia, bardzo gorą ca, za mał o miejsc, brudna. Jedzenie jest ok, ale bez dodatkó w. Pokoje nie są sprzą tane, trzeba bardzo wiele razy prosić , rę czniki nie są zmieniane bez natarczywych ż ą dań . Personel jest nieco niegrzeczny. Lekarz potwierdził , ż e dzieci zł apał y w basenie wirusa i straszną alergię , ale „ukradł y” 100 dolaró w. za pseudo-leczenie, faktycznie oszukują c nas. Nie otrzymaliś my ż adnych przeprosin od administracji hotelu, nie mó wią c już o odszkodowaniu. Morze, krajobrazy rewelacyjne, ale w 3* mogł o być taniej. W restauracji nie ma nic w nocy. Wymeldowany na 3 noce bez ś niadania, nawet bez suchych racji ż ywnoś ciowych. Nie rezerwuj wycieczek do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał