Biegnij, turysta, biegnij!

Pisemny: 27 lipiec 2014
Czas podróży: 30 — 31 może 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie pierwszy raz w Turcji. Zdję cia i recenzje nas nie przestraszył y i zdecydowaliś my się wybrać ten hotel, czego bardzo ż ał owaliś my. Kiedy docierasz na teren, pierwszą rzeczą , któ ra przychodzi ci do gł owy, jest to, ż e albo musisz być oboję tny na swó j biznes, albo nie obchodzi cię klienci. Strasznie był o siedzieć na sofach i fotelach na dziedziń cu, gdy kurz unosił się od jednego dotknię cia. Nastę pnym testem był numer. Stare ł ó ż ka, zardzewiał e ł ó ż eczko dziecię ce. Potem zaczę li sprawdzać pokó j jak w programie "Hotel. Mission Impossible" (dzię ki Anthony'emu Melchiori : )). Znalazł em wiele ciekawych rzeczy. Nigdy nie widział em takiej warstwy brudu pod ł ó ż kiem i w rogach. Pokrywka toalety był a zepsuta. Ale ostatnią kroplą był brud, któ ry poleciał na ł ó ż ko, gdy tylko wł ą czyliś my klimatyzator. Generalnie sytuację trzeba był o ratować , inaczej dwutygodniowe wakacje był y zagroż one. W wyniku negocjacji z przedstawicielem Pegas-Touristik postanowili dopł acić i przenieś ć się do znakomitej czwó rki w tym samym Beldibi. Porady dla tych, któ rzy szukają tań szych - masz rację , ale staraj się unikać TAL. Rada dla Pegaza - przestań sprzedawać to turystom. To nadal szkodzi twojej reputacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał