Okropne zarządzanie hotelem?

Pisemny: 15 lipiec 2021
Czas podróży: 1 — 11 lipiec 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Zacznę od najbardziej nieprzyjemnych, czyli recepcji i administracji, któ re znajdują się w jednym miejscu.
Cał kowicie nieprofesjonalny, podł y, niegrzeczny i niekompetentny.
Bą dź przygotowany, ż e nie bę dą się spieszyć , aby Ci tam pomó c, ale bę dą obwiniać Cię o wszystkie Twoje problemy w hotelu.
Klimatyzator przestał dział ać , wię c zapomniał eś , jak go uż ywać .
Niskiej jakoś ci bransoletki, któ re cią gle się luzują i spadają z rę ki, przygotuj się na pokrycie straty.
Niegrzeczne nastawienie oznacza, ż e ​ ​ jesteś winien. . .
Mogę dł ugo cią gną ć...
W hotelu nie ma Europejczykó w, nie dziwię się , hotel nie odpowiada cenie.
Reszta personelu jest bardzo przyjazna!
Restauracja ma dobrą obsł ugę , sprzą taczki i majsterkowicze są ró wnież bardzo mili.
Pię kna plaż a.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał