miły hotel?

Pisemny: 12 może 2013
Czas podróży: 24 kwiecień — 2 może 2013
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Wszystko zaczę ł o się od tego, ż e w pracy zostali prawie przymusowo wysł ani na urlop o nieodpowiedniej porze. Koniec maja, zimno w Moskwie, wakacje 7 dni, postanowiliś my pojechać do Turcji. W zeszł ym roku byliś my tam od 10 maja, miał am z grubsza wyobraż enie, czego się spodziewać . Ale to, co się wydarzył o, przerosł o moje najś mielsze oczekiwania. Wycieczka kupiona w tydzień . Wylot z Moskwy, NordWind Airlines, spotkanie z imprezą Pegasus. Szczerze mó wią c, recenzje o obu z nich nie są zbyt pochlebne. Ale nie ma doką d pó jś ć .
25 maja. Szeremietiewo, terminal S. Mał o osó b. Zapraszają na pokł ad. 18-letnia mł oda dama aktywnie i wyzywają co ż ują ca gumę i ten sam typ mł odzień ca z niemytymi wł osami odrywa karty pokł adowe. Ź li faceci, w porzą dku. Wsiadamy do samolotu. Airbus 310. Nowe wnę trze, skó rzane fotele, wszystko czyste, stewardesy o wyglą dzie lalek uś miechnię te, emocje opadł y. Wylot był zgodny z planem, jedzenie na pokł adzie był o skromne i niesmaczne, lą dowanie mię kkie. Przewoź nik pozostawił mił e wspomnienia.
Za burtę.8 rano i plus 25. Zał adowaliś my się do autobusu i po 15 minutach już odjechaliś my (autobus był mał y). I oto jesteś my w hotelu. Ostatnio bardzo trudno był o mi przyjechać do nieznanego hotelu, nie czuję się komfortowo i cią gle coś z czymś poró wnuję . I jaka był a przyjemnoś ć poznać się nawzajem! W recepcji rosyjskoję zyczna dziewczyna wysł ał a na ś niadanie, ostrzegają c, ż e do koń ca został o 5 minut. Jesteś my sami w restauracji, stoł y z jedzeniem nie są sprzą tane, jedzenie jest obecne. Zjedliś my obfite ś niadanie, wszystko był o ś wież e i jadalne. Po ś niadaniu natychmiast usiedliś my. Pokó j standardowy z widokiem na dziedziniec i bocznym widokiem na morze. Choć wszystkim się to podoba, obsł uga jest przyjazna, wszyscy się uś miechają , twarze nie są torturowane. To urok począ tku sezonu.

Obeszliś my hotel, znaleź liś my salę fitness, kryty basen, wyszliś my z terytorium, nie był o turystó w, tylko sprzedawcy. Wszystko, czego potrzebujesz, w tym apteka, artykuł y spoż ywcze, pamią tki, ubrania, w zasię gu spaceru.
Pora obiadu. Jedzenie pyszne, ś wież e, szklanek, sztuć có w wystarczają co duż o, kelnerom udaje się wszystko - przynoszą napoje i zdejmują talerze.
Plaż a jest wygodna, piasek, wejś cie do morza jest kamyczkowe. Plaż a był a przygotowana przed nami, podcią gnię te markizy. Przychodzimy z plaż y, w pokoju jest talerz z arbuzem i sztuć cami. Bardzo dramatyczny.
Kolacja jest jadalna, kelnerzy pomocni, wczasowiczó w jest niewielu. Na lunch i kolację dostę pny jest stó ł dietetyczny.
Wieczorem udaliś my się do lobby baru, gdzie m. in. parzona jest kawa po turecku. Nie ma kawy europejskiej (espresso). Chodź my do ł ó ż ka, dzień się skoń czył . Cał e wieczorne rozrywki pó ź niej.
Nastę pnego wieczoru idziemy do restauracji rybnej (a la carte). Fryzura, makijaż , szpilki, dobry wieczó r, co Ci się spodoba? A oto takie pyszne! Na przystawkę delikatny ł osoś , grzyby, krewetki, kalmary, dorada na ciepł o lub pstrą g, na deser lody i talerz truskawek (bardzo sł odkie), mó j mą ż koniak, ja biał e wino. Obsł uga był a przyjazna i szybka, nie chcieliś my wyjeż dż ać .
Trzeciego dnia w hotelu scharakteryzował em go. UPRZEJMY! Wszyscy tu mili - kelnerzy (zawsze uś miech, mił e sł owa powitania), animatorzy (czekał em na Was, dlaczego nie przyszedł eś na bochu/jogę /aerobik - bardzo wzruszają ce), kucharz (dziś bardzo smaczna zupa) , barmani (dodać cytrynę do wody? ). Na naszą proś bę zmienili harmonogram krytego basenu i centrum fitness, teraz zaczyna się o 8-00 i mam czas na ką piel przed ś niadaniem.

Bliż ej Dnia Majowego hotel jest peł en rodakó w. Dzieci jest duż o, moim zdaniem bę dą tu wygodnie. Hotel jest cał kowicie skoncentrowany na rosyjskoję zycznych, animacja jest tylko po rosyjsku, chł opaki bardzo się starają , są noszone przez cał y dzień , turyś ci są zabawni. I bę dą tań czyć i ś piewać piosenkę i uspokajać pijaka. Dobra robota, każ dy jest jak wybó r sportowcó w, silny, mł ody, wesoł y.
Odwiedziliś my chiń ską restaurację . Pyszne. Polecić . Mię so, krewetki, smaż one banany i lody na deser.
29-30 kwietnia wielki przyjazd turystó w. Asortyment dań w restauracji gł ó wnej zmienia się na lepsze. Jeś li chodzi o jedzenie: wszystko jest jadalne, mię so, kurczak na obiad i kolację jest zawsze, ryba moim zdaniem nie jest zbyt dobra. Ocenę wystawiam bardzo dokł adnie, aby nikogo nie urazić , taki jest mó j gust.
Radzę nie ignorować Olgi w relacji z misją . Wię kszoś ć pytań został a rozwią zana w jeden-dwa-trzy. Bardzo responsywna dziewczyna. Jak ona to robi? Zawsze uś miech i dobry humor.
Co do napojó w w barach. W snack barze asortyment jest gorszy, ale barman lepszy, kochany, zawsze z uś miechem i niewymuszonym. Bar w lobby. Napoje są na poziomie, koktajle są udekorowane, kelnerzy obł adowani, napoje są zdezorientowane, ale bardzo się starają . Kawa jest tylko tutaj. Bar przy basenie. Mają duż o pracy, starał em się z nimi nie kontaktować .
Sił ownia mi się podobał a, mó j mą ż nie. Sala jest mał a, ale jest tam wszystko, czego potrzebujesz. Dostę pne są trzy bież nie (nowe), elipsa i wszystkie niezbę dne symulatory (nie nowe, ale po prostu przestarzał e). Kryty basen jest wygodny, ale tylko jedna przebieralnia, któ ra jest jednocześ nie prysznicem.
Wszystkie problemy został y rozwią zane w drodze negocjacji i bardzo szybko, tylko jeden problem, moim zdaniem, nie dał się rozwią zać (pisał em o tym w ż yczeniach do hotelu) - niewystarczają ca iloś ć toalet na terenie hotelu.

Reszta pozostawił a same pozytywne emocje, chciał bym ró wnież podzię kować tym, o któ rych nie napisał em powyż ej i podsumować . Recepcja - serdeczne powitanie, szybkie zakwaterowanie, portier - podą ż ają cy za nami, uś miech, sł owa powitania. Kelnerzy - pię ć za szybkoś ć i goś cinnoś ć . Barmani wykonują swoją pracę z przyjemnoś cią , zawsze gotowi do obsł ugi, sprzą tanie w pokoju jest dobre, niezauważ alne dla nas (w sensie obecnoś ci pracownika). Dzię ki obsł udze goś ci, animatorom, szefom kuchni i cał emu personelowi, pozostaniecie w mojej pamię ci jako jeden przyjazny zespó ł pracują cy na rzecz nas turystó w.
I w koń cu, gdy zadowoleni z reszty udaliś my się na ostatni obiad, czekał a nas kolejna niespodzianka. Nie mogliś my w to uwierzyć , ale lot został przeł oż ony o 6 (SZEŚ Ć ) godzin i zamiast o sió dmej rano wyszliś my z hotelu o 12-00. Oto prezent, któ ry dostaliś my od touroperatora lub przewoź nika lotniczego (nie wiem).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał