Dobre wakacje

Pisemny: 22 sierpień 2011
Czas podróży: 11 — 18 sierpień 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Przed wyborem hotelu dokł adnie przeczytał em recenzje, nie chciał em zepsuć wakacji. Nie chciał em - i nie zepsuł em tego, w duż ej mierze dzię ki tej stronie i opiniom innych wczasowiczó w. Dlatego postanowił em zostawić swoje (moż e ktoś pomoż e w wyborze). Odpoczywał w Queens od 11 do 18 sierpnia. Pogoda był a super, morze jest po prostu niezwykł e. A z hotelem jako cał oś cią nie straciliś my. Teren jest bardzo przytulny i zielony, ogrodnicy muszą być należ ni - dobra robota! ! ! Tak, moim zdaniem ukł ad terytorium jest udany: wszystko jest zwarte. Zał atwili nas doś ć szybko (choć musieliś my czekać okoł o godziny), ale dali nam pokó j, o któ ry prosiliś my (aby był o cicho i nie był o sł ychać animacji). Zainwestowane w paszport 20 dolaró w został o zwró cone, co nas mile zaskoczył o, a sam pokó j miał widok na miniklub. Pokó j był duż y, wieczorna animacja naprawdę nie był a sł yszalna, a są siednia Fesalis znajdował a się na tyle daleko, ż e wieczorem moż na był o spokojnie odpoczą ć .
Jedzenie w hotelu jest cał kiem przyzwoite. Obiady i kolacje - asortyment - bardzo(!!! ! ) szeroki. I zupy, mię so i ciastka – wszystko jest na poziomie. Na ś niadanie wybó r dań jest skromniejszy: sery (sery jak ser są bardzo sł one), szynka i smaż one kieł baski, jajka w ró ż nych wersjach (gotowane, jajecznica, jajecznica), przeką ski, jogurty i owoce w puszkach, ciasta (gł ó wnie ptyś (z nadzieniem lub bez) lub bogaty bez nadzienia. Wś ró d mankamentó w gł ó wnej restauracji mogę wymienić jeden - kawy, któ rą oferują , nie moż na tam pić ! To kompletna bzdura, wię c poszliś my do lobby baru na filiż ankę kawy, ale nawet tam trzeba poprosić o zrobienie kawy po turecku, w przeciwnym razie, jeś li poprosisz tylko o kawę , jest szansa, ż e ​ ​ znowu coś niesmacznego. A jednak moż esz zamó wić bardzo, bardzo, bardzo smacznego szampana w lobby, jest tam wyraź nie smaczniejsze niż w gł ó wnej restauracji (nie tylko ze wzglę du na to, ż e jest lepiej schł odzone, ale i wiś nia koktajlowa w szklance jest bardzo odpowiednia).
Nieczę sto korzystali z baru przy basenie, ale wyraź nie rozumieli, ż e jak bierze się koktajle, to należ y zamawiać je u Yusufa, to mą dra dziewczyna, nie robi ich tak, ż eby szybko coś posiekać do gó ry, ale ż eby był o naprawdę smaczne.

Sprzą tanie pokoju generalnie normalne, ale jakoś musiał em nawet powiesić na drzwiach tabliczkę z proś bą o posprzą tanie pokoju, bo poprzedniego dnia (mimo ż e sprzą tanie jest codziennie) zapomnieli go posprzą tać . A po zameldowaniu mini-bar był pusty, poprosili recepcję o uzupeł nienie go, ale faktycznie znaleź li tam wodę i napoje dopiero po 16-00 nastę pnego dnia. Chociaż problem z wodą został rozwią zany po prostu: zabrali butelki w barze w holu.
Chcielibyś my zwró cić szczegó lną uwagę na wycieczki: po zapoznaniu się z cenami wycieczek oferowanych przez naszego touroperatora na ifo-meetingu, postanowiliś my pojechać do wioski i przekonać się , jak tam jest. Naprzeciw ż andarmerii udaliś my się do agencji turystycznej Yukon, Ramil (wł aś ciciel agencji), oferowali ceny wł aś ciwie o poł owę taniej (pojechali do Mira-Kekova razem za 50 USD i 16 USD (za dwoje) dodatkowo pł atne za bilety wstę pu do muzeum w Mirze, a organizator wycieczki zaoferował.55 dolaró w za osobę ). Jak obiecał Ramil, wycieczka był a prowadzona przez przewodnika, któ ry dobrze mó wił po rosyjsku, dziewczyna okazał a się humorystyczna, wię c był a nie tylko pouczają ca, ale i zabawna. Za poś rednictwem Ramila kupili też wizytę w ł aź ni tureckiej (ró wnież dwa razy tań szej niż ta oferowana w hotelu, nawet biorą c pod uwagę zniż kę organizatora wycieczek). Do ł aź ni zabrano nas przez kilka hoteli w pierwszej czwó rce, gdzie ł aź nia nie jest taka pię kna, ale obsł uga jest zasadniczo taka sama, ogó lnie - byliś my zadowoleni.
Jedynym nieprzyjemnym momentem dla mnie był o to, ż e turyś ci, któ rzy mają wczesne wymeldowanie z hotelu (przed 7 rano, kiedy restauracja otwiera się na ś niadanie) nie otrzymują pakietó w lunchowych. Podobną proś bę zgł osiliś my do recepcji, wię c powiedziano nam, ż e w holu bę dziecie pić herbatę z ciasteczkami. Biorą c pod uwagę , ż e nie każ dy moż e nawet zjeś ć ciasteczka o 5 rano (biorą c pod uwagę , ż e wł aś nie się obudzili), a dojazd na lotnisko zajmuje 2 godziny, a potem kolejne 2 godziny na odprawę … Jakoś okazuje się to brzydkie, przecież dla hotelu 5 gwiazdek moż na zaoszczę dzić na buł ce i kawał ku sera to nie camille, jak to mó wią .
A w efekcie: hotel jako cał oś ć bardzo przyzwoity, pię kny, smaczny, fajny (animacja nie jest zł a i dyskretna). Jeś li pó jdziesz - nie poż ał ujesz, najważ niejsze jest dobry nastró j!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał