Tak, daleko od deklarowanych 5 gwiazdek, nawet jak na tureckie standardy (((

Pisemny: 13 czerwiec 2017
Czas podróży: 8 — 18 może 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Pierwszą wadą jest reakcja pracownikó w recepcji na proś by wczasowiczó w. . . ona ma tylko zero! ((w cią gu 10 dni nie naprawili niedział ają cego telewizora (nawet nie zajrzeli po 8 pró ś b o to). . nie odpowiedzieli i nie naprawili okapu, któ ry ró wnież nie dział ał w ł azienka. . . nie przynieś li koca. . . po 4 proś bach) tylko kupa ignoruj ​ ​ ((. Restauracja. . . szmaciane serwetki tylko dla tych, któ rzy jako pierwsi wskoczyli do restauracji. . . a nastę pni przy stole to już goś cie drugiej kategorii ? ? ? i co z tego?...nie radzą sobie z iloś cią osó b w restauracji. . . nie moż na się doczekać wina. . . nie dają się samemu nalać i jest nie do przesł uchania. . sł uż ą cy są powolni i niegrzeczni (Uzbecy) . . Wieczorem w restauracji od strony grilla o 21-15!! ! zgasili ś wiatł o, chociaż widzieli, ż e wł aś nie zebraliś my jedzenie i po wycieczce zasiedliś my do kolacji trochę pó ź no (chociaż sama restauracja jest czynna do 22-00..... mieliś my w gł owie HORROR z tak chamskiego nastawienia (ś wiatł o nie był o wł ą czone ((jedliś my w ciemno !!!!!......zważ yć walizkę przy wyjeź dzie był ogromny problem w hotelu w godzinach 20-00 . . musiał em jej kropla oburzenia z takiej "5" ki zadzwonił a do dyrektora generalnego. . . aby rozwią zać ten problem. . . Po prostu myś l za siebie. . Szczerze napisał em tylko kilka odcinkó w....Zwykle nie zwracamy uwagi na drobiazgi. . . ale tutaj po raz pierwszy w wielu wyjazdach od 2007 r. musieliś my rozwią zać kwestię jakoś ci pracy personelu przez dyrektora generalnego. . . Osobiś cie już nie pó jdę na taki „cud”. . . Zdecydowanie. . Hotel jest po prostu bezczelny w stosunku do liczby osó b. . i dbamy o jakoś ć...szkoda ((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał