Wspaniałe widoki, wspaniałe morze, złe jedzenie?

Pisemny: 12 czerwiec 2017
Czas podróży: 31 może — 9 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczę ty od 30.05 do 09.06. 2017. Organizator wycieczek - CoralTravel. Ugoda jest ś wietna. Przybył ź le - 00.50. Wbrew oczekiwaniom i zapewnieniom przewodnika, ż e ​ ​ nie da się zjeś ć obiadu, od razu zostaliś my wysł ani na obiad. Po obiedzie zostaliś my przydzieleni do pokoju. Co prawda okazał o się , ż e pokó j był dla dwojga, a my byliś my z dzieckiem. Jednak w cią gu pó ł godziny przynieś li normalne dodatkowe miejsce.
Numer. Pokó j jest normalny, nie zmę czony, wszystko dział a. Klimatyzacja, minibar (Cola, Pepsi, Sprite, woda bezgazowa, sok jabł kowy - 1 raz na trzy dni), w wannie niestety zamiast jednorazowych pojemnikó w na szampon,...dwa ogromne magazyny ż elu pod prysznic i mydł a, tak, ż e W zasadzie dla kobiet konieczne był oby zabranie ze sobą .
Usł uga. Sprzą tają codziennie, jeś li klikniesz odpowiednią opcję na drzwiach, ale nie radzę zapominać o pienią dzach na stole w pokoju - 10 lir poszł o w pustkę (drobiazg, ale nieprzyjemny).

Terytorium. Niewielką , wię kszą iloś ć terytorium w ś rodku zjada restauracja, przez co pojawia się wraż enie wciskania się mię dzy dwa kadł uby - statki. Basen jest pię kny i wystarczają cy - mimo peł nego obcią ż enia hotelu moż na był o być w basenie samemu i nie był o takiego momentu, kiedy ludzie sobie przeszkadzali. Projekt basenu też jest ś wietny.
Gł ó wnym i niepodważ alnym atutem hotelu jest widok na Tahtali - wiele moż na za to wybaczyć i wierzcie mi, ż e jest wiele wart!
Odż ywianie. To najsł abszy punkt hotelu. Moim subiektywnym zdaniem (IMHO) uważ am, ż e szefa kuchni zdecydowanie należ y zmienić . Przy wszystkich oszczę dnoś ciach na tych samych produktach wszystko moż na był o przygotować znacznie lepiej. No na przykł ad okropne grillowane nerki – kto to wymyś lił , kto tego potrzebuje? Gdzie jest pilaw, jagnię cina, jakakolwiek normalna ryba (pstrą g, okoń morski). Nie potrzebujesz drogiego, potrzebujesz smacznego. Nawet ludzki pilaw z kurczaka był by prezentem, a nie hań bą dla tego hotelu. Oczywiś cie nie bę dziesz gł odny, ale trzeciego dnia na pewno zaczniesz pluć . Bez tureckiego smaku. W jadalni mamy lepsze jedzenie.
Administracja, zwró ć uwagę na ten moment.
Gł odnym polecam za 5 USD. na osobę , aby przejś ć do chiń skiej restauracji. Przynajmniej sushi, ł osoś , mniej wię cej, dalej, mniej wię cej, nie jedz sał atki morskiej.
Animacja. Wszyscy faceci są wspaniali. Prawda nie jest niczym nowym. Bocha, strzelectwo z wiatró wki, rzutki, pił ka wodna, siatkó wka oraz ró ż nego rodzaju zawody (no na przykł ad skoki w worku, nieś miertelne dla Rosjan). Chł opaki są ś wietni. Specjalnie dla administracji hotelu zwracam uwagę na Husajna i Szymona.
Niewą tpliwe wraż enie na kreatywnych ludziach robi gra na pianinie w hotelowym lobby, polecam szczerze. Absolutnie utalentowany wykonawca Svetlana nie pozostawi oboję tnym nawet najzimniejszego goś cia. Jest to zdecydowana cecha hotelu. Podejdź do niej, porozmawiaj z nią , a speł ni każ de Twoje ż yczenie.

Normalne pokazy za dzień lub dwa. W zwią zku z tym za dzień lub dwa pokazy jak najlepsza para hotelu.
Plaż a. Szczerze mó wią c, wejś cie do morza jest nadspodziewanie niewygodne. Mał e kamyki przy wejś ciu po dwó ch metrach zamieniają się w ogromne gł azy. Tak, czysto, pię knie, przejrzyś cie. Ale wejś cie jest problematyczne.
Natura Tekkirova jest pię kna. Polecam wypoż yczenie roweru elektrycznego za 10 USD. za godzinę i obejdź na nim cał ą wioskę .
Cał kowity. Hotel fajny, przytulnie i komfortowo się wypoczywa, ale kuchnia hotelowa bardzo psuje, co oczywiś cie nie bije deklarowanym poziomem. Administracja hotelu musi tylko pilnie zmienić szefa kuchni.
Dla poró wnania, w zeszł ym roku był y w tej samej cenie w Ak-ka Alinda na Kiriszu. Wszystko jest tam przytulniej, bliż ej ludzi, LEPSZE, smaczniejsze (uwierz mi, nie reklama).
PS Straszny przedstawiciel Coral Travel w Qeens Park Anton odradza wszelkie chę ci interakcji. Od pierwszych sekund komunikacji zaczyna się oczywiste oszustwo na pienią dze. Bycze nastawienie, typowe dla tanich rynkó w krajó w rozwijają cych się , z wyraź ną rozbież noś cią mię dzy deklarowanymi ambicjami a realnymi moż liwoś ciami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał