hotelowa katastrofa

Pisemny: 21 sierpień 2021
Czas podróży: 14 — 20 sierpień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Jakie są wady:
- Wię kszoś ć pracownikó w nie rozumie ani rosyjskiego, ani angielskiego. Jeś li chcesz o coś zapytać - przygotuj tł umacza rosyjsko-tureckiego
- w hotelu bę dą cią gle za tobą biegać i oferować chamó w. Już zostaliś my zabrani. Hamamy są agresywnie nakł adane 10 razy dziennie w dowolnej czę ś ci hotelu, a nawet na plaż y. Ponadto hotel wydaje rę czniki tuż obok spa, a za każ dym razem, gdy wrę czasz / odbierasz rę czniki, dostajesz ró wnież ofertę pó jś cia do ł aź ni tureckiej. Kiedy leż ał em przy basenie i poprosił em o odpoczynek, hamamschik po prostu mnie skrę cił . Obrzydliwe.

- pokó j nie był sprzą tany przez 2 dni, nawet gdy był znak sprzą tania. Kilka razy zauważ yliś my, ż e tabliczka został a odwró cona stroną „nie przeszkadzać ” i pokó j nie był sprzą tany. Usunię ty dopiero po zapytaniu o to w recepcji
- historia z kapciami jest taka sama - przynieś li ją kilka dni po przypomnieniach
- naczynia myje się bez pró bowania - plamy starych porcji są wyraź nie widoczne na talerzach, na szklankach - stare napoje. Kiedyś prawie wszystkie szklanki był y brudne i poradził em sobie z tym w recepcji?
- Bez ł yż eczek. Absolutnie nie. Nigdzie. Pomimo tego, ż e w hotelu zawsze są jakieś desery. Jak mó wią , jedz rę koma lub widelcem/ł yż ką , któ rymi wł aś nie zjadł eś gł ó wne dania.
- wi-fi fatalnej jakoś ci, powolny i czę sto tracony sygnał
- toaleta w pokoju jest sł abo spł ukana (woda podnosi się wysoko) - zaraz się zatka
- wiaderka na papier nie moż na otworzyć pedał em noż nym - pokrywę należ y podnieś ć rę cznie
- sł ychać są siadó w spł ukują cych wodę
- toalety na ulicy albo bez zamka, albo z zamkiem, któ ry zaraz odpadnie, ś wiatł o jest na czujnikach ruchu i wył ą cza się po 15 sekundach. Niezbyt wygodne, gdy trzeba iś ć do toalety na dł uż szy czas
- brak uchwytó w na papier - wisi na pę dzelku lub na wieszaku na ubrania
- brudne nieoczyszczone toalety damskie
- bary otwierają się o 10 i zamykają o 6. Nawet jeś li poprosisz o koktajl o 9:58 - bę dziesz musiał poczekać.2 minuty
- podczas sprzą tania pokoi od 10, ale pukaliś my dwa razy o 9 rano
- gdy poprosimy o alkohol w barze, nalewa się nam jedną trzecią szklanki i po serii pró ś b maksymalnie dolewamy do poł owy. Pomimo tego, ż e trunek jest wyraź nie rozcień czony

- w restauracji lata duż o much, ptaki jedzą z talerzy, koty biegają . Biorą c pod uwagę sposó b mycia naczyń , moż na się czymś zarazić .
- czę ś ć parasola na plaż y jest mał a i niska, są też zawią zane opaską uciskową , któ ra jest obcię ta niedokł adnie i miejscami na ostro - moja ż ona i ja walczyliś my z nimi kilka razy i czoł o mojej ż ony był o podrapane, a tam czy wiele osó b jest wyż szych od nas
- są bramki prostopadł e do kortu tenisowego i moż na grać w tenisa, gdy ktoś gra w pił kę noż ną . Ró wnież kort tenisowy znajduje się przy drodze i nie jest wyż ej ogrodzony - ł atwo moż na wybić pił kę na jezdnię
- w akwarium widział em albo skrę coną rybę , albo rybę z obrzę kiem. W recepcji poprosił em o zajrzenie osobę odpowiedzialną za akwarium - na co powiedziano mi, ż e nie zajmują się akwarium i "ryba przecież nie umarł a". Dzień pó ź niej hamamschik zaż artował : „Chł opaki, ryba miał a bó l brzucha, ś wiecił em latarką - wszystko zniknę ł o”. Tych. Pracownicy nie tylko dyskutują , ale takż e pozwalają im wyś miewać klientó w w twarz. Brakuje etyki i manier niektó rych pracownikó w. Przynajmniej zauważ ył em to gł ó wnie w przypadku hamamó w lub po prostu chamó w - nie zaszli daleko : D
- ł ó ż ko nie jest ł ó ż kiem podwó jnym - po prostu stawiają obok siebie dwa ró ż ne ł ó ż ka, w któ rych materace nie przesuwają się cał kowicie i są na ró ż nych poziomach
- w pokojach niektó re rzeczy są po prostu przyklejone
- Widział am na zdję ciu, ż e stoł y są przykryte obrusem, w rzeczywistoś ci obrusó w nie ma

Nieprzyjemna sytuacja z pokojem i dopł atą za widok na morze, czego nie był o?
Zapł aciliś my dodatkowo 100 dolaró w za widok na morze.
Po przyjeź dzie osiedliliś my się na drugim pię trze, gdzie drzewa blokował y cał y widok, a morze nie był o w ogó le widoczne.
Podobną sytuację widzieliś my ró wnież w recenzjach innej rodziny, któ ra ró wnolegle z nami znalazł a się na tym samym stanowisku.
Dopł acają c 100 USD za widok na morze, z okna nie widać morza.
Jest to wprowadzenie w bł ą d przez hotel i oszustwo.
Ró wnież w tym pokoju mieliś my cienkie ś ciany, pokó j był naprzeciwko windy, w pokoju był brudny rę cznik z brą zowymi plamami, jakby został wytarty, ogó lnie wszystko był o zuż yte, podł ogi był y poplamione, a wanna był a spleś niał a.
Przed nastę pnym akapitem napiszę , ż e hotel pozycjonuje się jako hotel rodzinny, ale tutaj od 10 do 12 gł oś no gra muzyka, a od 10 do 12 jest dyskoteka.
W rodzinnym hotelu, w któ rym doroś li i dzieci mogą chcieć spać /odpoczą ć w porze lunchu, a po godzinie 10 muzyka gra gł oś no przez cał ą dobę .
Wię c.
Potem przeniesiono nas kilka pię ter w gó rę .
Oczywiś cie nie ma izolacji akustycznej.
Tylko tanie okna i drzwi balkonowe, któ re wydają się trzykomorowe, ale bezuż yteczne.
Muzyka był a sł yszana, jakby był a w pokoju.
W koń cu przeniesiono nas do pokoju znoś nego plus lub minus, choć w nim wieczorem dyskoteka jest nadal doskonale sł yszalna, ś ciany są popę kane, a wanna zapleś niał a
Ale ten pokó j nie wychodzi na morze i oczywiś cie nie chcieli nam zwracać ró ż nicy, bo „sami chcieli się ruszyć ”.

Takie jest pragnienie, podobno motto hotelu brzmi „pragnienie klienta jest prawem”.
Hotel, po wszystkich spowodowanych niedogodnoś ciach, nie moż e nawet po prostu zwró cić.100 $ za widok na morze, któ rego w koń cu nie ma, nie przyznać się do winy i przynajmniej przeprosić .
wnioski
Do niedawna szukali plusó w, ale na każ dy plus był y 2-3 minusy
Moż e kiedyś te niedocią gnię cia zostaną poprawione, ale na razie jest to najbardziej obrzydliwa usł uga i nie polecam nikomu perre la mer
Lepiej dopł acaj lub zmieniaj daty, ale idź do klubu wakacyjnego ulusoy kemer
Tam usł uga jest o rzą d wielkoś ci wyż sza i ż adna z powyż szych
Tym razem wyjazd był nieplanowany i postanowiliś my zaoszczę dzić pienią dze udają c się do perre la mer - nie pozwolimy ponownie na taką gł upotę : D
Có ż , dla hotelu w koń cu napiszę „zadbaj o swoich klientó w - a oni zajmą się Twoim biznesem”
Hotel ma wszystko, by ż yć do 5 gwiazdek, ale trzeba rozpoznać i wypracować aktualne bł ę dy, inaczej nawet po 10 latach nagroda od TripAdvisora ​ ​ bę dzie wisiał a tylko za 2012 rok
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał