Doskonały stosunek jakości do ceny i jakości!

Pisemny: 12 październik 2020
Czas podróży: 3 — 10 październik 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Jak zwykle wię kszoś ć zł ych recenzji jest pisana albo przez nieodpowiednich ludzi, albo przez tych, któ rzy chcą dostać kró lewskie apartamenty z kró lewskim jedzeniem za niewielką cenę.

Hotel jest naprawdę miejski. Zapewne wielu nie wie, jak czytać informacje o tym, doką d się wybiera przed wyjazdem, dlatego pojawia się rozczarowanie. Ale w rzeczywistoś ci hotel jest bardzo dogodnie poł oż ony dla Kemer. Wszystko jest w pobliż u: centra handlowe, apteki, biura podró ż y, pię kny port z przytulnymi restauracjami i plaż ą.


Zameldowanie przebiegł o jak zwykle. Przyjechaliś my okoł o 8 rano, zostaliś my grzecznie przywitani, zaproszeni na ś niadanie i poinformowani, ż e zgodnie ze standardową zasadą moż emy zameldować się od 14, ale postarają się przygotować pokó j do 12. Nie oglą daliś my w recepcji, jedzą c ś niadanie, poszliś my cieszyć się morzem do obiadu. Po 13 spokojnie dostaliś my pokó j.

Pokó j jest doś ć przyjemny. Mieliś my widok na gó ry. Prysznic nie jest zbyt duż y, sam pokó j jest przestronny.
Dobrze i regularnie sprzą tane.

Plaż a jest ś wietna. Morze jest pię kne. Atrakcją jest bliskoś ć portu. Jeś li pł ywasz w pobliż u boi, bardzo interesują ce jest obserwowanie ł odzi, ł odzi i statkó w.

Zawsze są leż aki. Ale w pierwszej linii jest mał o prawdopodobne, ponieważ rano na leż akach pojawiają się rę czniki zaginionych osó b. Jednak nic nowego.

Moż esz też poł oż yć się na molo. Szczegó lnie w godzinach popoł udniowych, kiedy zbliż a się czas zachodu sł oń ca. Na molo moż na zł apać ostatnie sł oń ce, gdy nie ma go już na samej plaż y.

Personel w hotelu jest przyjazny. Plaż a jest regularnie sprzą tana, serwowane są napoje i przeką ski.

Jedzenie jest doś ć urozmaicone. Jeś li nie czekasz na menu premium, to wszystko jest bardzo ró wne na poziomie. Mię so z grilla, warzywa, ziemniaki - szczegó lnie pyszne. Zawsze duż o owocó w, sł odyczy, warzyw, przeką sek. Sok pomarań czowy na ś niadanie.

Prawdopodobnie gł ó wną wadą (choć poś rednią ) tego hotelu jest operator TUI.
Zero zarzą dzania oczekiwaniami klientó w. Hotel jest sprzedawany jako koncepcja dzień i noc. W rzeczywistoś ci nie ma teraz programó w wieczornych z powodu koronawirusa. W niektó rych innych hotelach nic nie został o anulowane. Z tego powodu ludzie mają pytania, dlaczego nikt o tym nie ostrzegał , wtedy ci ludzie chodzą z niezadowolonymi twarzami, a TUI otrzymuje zasł uż oną negatywną opinię , chociaż moż na był o tego unikną ć.


Co wię cej, ma się wraż enie, ż e przewodnicy hotelowi są już bardzo zmę czeni po super dł ugim sezonie 2020 i po prostu nie mogą się doczekać wyjazdu wszystkich goś ci. Wszystko jest bardzo ocię ż ał e, bez zainteresowania, entuzjazmu a czasem profesjonalizmu. Nie chcę wchodzić w szczegó ł y, ale przy zakupie wycieczki z TUI pojawił y się nieprzyjemne niuanse. Zrobiliś my też kilka innych wycieczek z oficjalnej Ginza Travel i wszystko był o w porzą dku.

W drodze powrotnej na lotnisko pracownik TUI zapomniał o turystach w sklepie z pamią tkami, krzyczeli, ż eby zatrzymać autobus...
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li są nieprzyjemne wraż enia, to tylko te zwią zane z przedstawicielami TUI.

Ogó lnie hotel jest doskonał y, stosunek jakoś ci do ceny jest doskonał y. Reszta okazał a się jasna i bogata)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał