Świetny hotel z dobrym Wi-Fi i uprzejmym personelem?

Pisemny: 7 sierpień 2020
Czas podróży: 15 — 22 lipiec 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Kupił em bilet na wczesną rezerwację w styczniu za poś rednictwem biura podró ż y „Constellation Tour”. Prawdopodobnie wielu jest zainteresowanych tym, jak przebiegł sam transfer. Informacje z pierwszej rę ki. Poszliś my:
Z Boryspola wyjechaliś my wcześ nie rano. Odprawa na lot, odbió r bagaż u, kontrola paszportowa, cł o. Wszystko, co do korony, tylko w maskach. Nic się nie zmienił o. Dzię ki "Wind Roses" lot bez opó ź nień . Na lotnisku Antalya kontrola temperatury na każ dym etapie i maski. Wraz z biletami biuro podró ż y przekazał o mi formularze zdrowotne. Każ dy turysta musi je wypeł nić po angielsku. ję zyk. Zrobiliś my to w domu. Tych, któ rzy nie wypeł nili, wypeł nia się na lotnisku w Antalyi w sektorze, w któ rym wcześ niej wypeł niano wizy. Nasz touroperator Tui. Podeszliś my do stolika naszego touroperatora, powiedziano nam numer autobusu i na trasie. Przed wejś ciem do autobusu obowią zkowo należ y potraktować rę ce ś rodkiem antyseptycznym (każ dy autobus ma ś rodek dezynfekują cy) i maską . Wszystko.
Transfer z lotniska do hotelu był peł en przygó d. Nasz hotel był przedostatnią drogą . Kiedy przyjechaliś my, okazał o się , ż e nasza walizka nie jest))). Bagaż pozostał ten sam, ale nie nasz. Okazał o się , ż e turyś ci zabrali naszą walizkę z pierwszej drogi hotelu. Zwró ciliś my się do personelu recepcji. Problem został rozwią zany w cią gu 40 minut. Waż noś ć wró cił a do swoich panó w.

Przyjazd do hotelu o 8 rano, zameldowanie o 14. Ponieważ hotel nie był peł ny, natychmiast zostaliś my zakwaterowani. Zał oż yli bransoletki i poszli do pokoju. Pokoje był y standardowe dla 3 osó b dorosł ych i jednego dziecka. Powierzchnia absolutnie pozwala na wstawienie do ł ó ż ek gł ó wnych ł ó ż ek skł adanych z wysokiej jakoś ci materacami. Duż o miejsca. W pokoju wszystko jest jak na zdję ciu. Nic nie jest zł amane, nic nie jest zabite. Minibar wypeł niony jest colą , fantą i wodą . Zapewniony hotel z mydł em. Obecny jest ró wnież czajniczek i herbata. Jednorazowe kubki papierowe zamiast szkł a. Sprzą taczka uzupeł niał a zapasy codziennie w razie potrzeby.
Nie ma ż adnych skarg na hotel. Nikt nie miał skandalu w recepcji (przynajmniej nie sł yszał em). Jeś li ktoś nie pracował lub nie podobał się numer, problem został rozwią zany. Personel jest naprawdę na swoim miejscu. Wszyscy są przyjaź ni i schludni.
Co się zmienił o w koncepcji wszystkich… Nic drastycznego. Miejsce na grilla w stoł ó wce i rozlewnia są po prostu pokryte plastikiem. Wypieki chlebowe wydaje ró wnież pracownik kuchni. Jest okno, jak w bankach. Moż esz tu przyjś ć bez masek. Podawaj steki, naleś niki, omlety i nalewaj tyle napojó w, ile chcesz. Stoliki są jak zawsze, ale przez jedną z napisem "typ nie poż yczać ". W ten sposó b zachowują dystans. W ogó le się nie napinał.
Zachodzą zmiany w strefie „samoobsł ugowej” i dla mnie osobiś cie są ś wietne (nawet jeś li tak pozostanie). Do tej strefy nie moż na wejś ć bez maski, a dzieciom nie wolno wchodzić . Przy prowizorycznym wejś ciu obsł uga wrę cza talerz i komplet sztuć có w zapakowane w papierową torbę.
Na tym terenie moż e przebywać jednocześ nie 8 osó b, reszta po prostu stoi przy wejś ciu i czeka w kolejce. Wszystko to jest szybkie i niezbyt stresują ce. Te zmiany usunę ł y ł apki dzieci z rzę du, zniweczył y poszukiwanie czystych przyboró w i urzą dzeń (wszyscy wiemy, jak to jest biegać po restauracji i szukać czegoś do jedzenia).
Teraz o Imperial Turkiz Hotel 5 *. Ż ywnoś ć . Wszystko jest pyszne, nawet burgery. Jest kawa naturalna. Rano dają sok pomarań czowy, o 16:30 na plaż y - lody. Alkohol - jak w Turcji. Jeś li pijesz, weź wł asne. Ale generalnie normalne.

Hamam to lubił . Sauna, kryty basen i sił ownia są dostę pne bezpł atnie. Na ulicy znajdują się dwa baseny: duż y ze zjeż dż alniami i ż abą . Zawsze był o wystarczają co duż o leż akó w. Hotel poł oż ony jest tak, ż e przed obiadem daje dobry cień na leż akach, nie moż na bać się wypoczą ć.
Plaż a jest duż a, jest duż o leż akó w, nie leż akó w na molo, ale materace. Zachó d sł oń ca nad morzem - kamyki. Bolał y mnie nogi, nosił am trampki, moja rodzina chodził a boso.
Okazał o się , ż e autobus odjechał wcześ niej! Wycieczkę zabrał przewodnik z hotelu, a nie leworę czny. Zaczę li dzwonić , dowiadywali się , wszystko minę ł o. O 9:00 przewodnik był na miejscu i przyjechaliś my dowiedzieć się , co zrobić z pł atną wycieczką , co nie odbył o się bez naszej winy. Idealnie - odł oż yć kolejny dzień na ten sam weekend, ale już pojechaliś my, wię c ta opcja nam nie odpowiadał a. Oczywiś cie nikt nie planował zwrotu pienię dzy. Zasugerował em przewodnikowi, aby zamkną ł ten numer kolejną wycieczką , ale na 4. Zał amał się , ale po dł ugiej debacie obiecał dowiedzieć się o takiej moż liwoś ci w centrali. Przecież to nie nasza wina, ż e ​ ​ autobus odjechał wcześ niej, mó wię , niewykonana usł uga, za któ rą jest opł acony, musi być zrekompensowana zaró wno moralnie, jak i finansowo. Wszystko rosł o razem: wysł ano nas na zwiedzanie Kemeru: ż eglowanie jachtem, wjeż dż anie kolejką linową z obiadem na gó rze, zwiedzanie muzeum oliwnego z degustacją oliwy i wina, zwiedzanie meczetu.
Ś wietnie się bawiliś my, wszystkim się podobał o.
Dzień wyjazdu. Wyszliś my z pokoju o 11:00, dotarliś my na lotnisko. Wtedy wszystko idzie zgodnie z planem. Nikt już nie mierzył temperatury. Przybył do Boryspola i wró cił do domu.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał