Nie wybieraj tego hotelu!

Pisemny: 30 lipiec 2010
Czas podróży: 12 — 19 czerwiec 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w czerwcu 2009 roku. Myś lę , ż e moje informacje bę dą istotne ró wnież w tym sezonie. Powiem kró tko, bo gł ó wne wraż enia z zeszł orocznych wakacji został y już wymazane, ale nadal chcę , aby moje komentarze na temat tego hotelu pomogł y komuś dokonać wł aś ciwego wyboru. O niedocią gnię ciach: 1. Morze i plaż a! ! ! Po prostu okropne. Brudna zatoka z parkingiem dla jachtó w, brudny piasek na plaż y. Jeś li nie zał atwił eś leż akó w bliż ej centrum plaż y, to odpoczniesz obok workó w na ś mieci, któ re znajdują się na samym skraju tej plaż y. Swoją drogą , o ile dobrze pamię tam, leż aki hotelu Ozkaymak są ż ó ł te, a ich rzę dy są tuż przy samym brzegu plaż y, poś rodku są rzę dy zielonych leż akó w. Są pł atne i zawsze był y puste. Jeś li nie oszczę dzisz kilku dolaró w (nie pamię tam dokł adnie ile), o wiele przyjemniej jest odpoczą ć w tym miejscu. W rzeczywistoś ci jest bardzo niewiele leż akó w hotelowych. Stą d odwieczny problem: o 6 rano ktoś rzucił szmatę na leż ak i poszedł na ś niadanie, drugi przyszedł po ś niadaniu i już zrzucił tę szmatę z leż aka i poł oż ył wł asną . Potem skandal. . . Generalnie jest to gł ó wny problem hotelu w szczycie sezonu: liczba turystó w znacznie przekracza moż liwoś ci hotelu zaró wno pod wzglę dem liczby leż akó w, stolikó w w restauracjach, jak i krzeseł przy wieczornym oglą daniu programó w animacyjnych. Na plaż y jest też bar! W poprzedniej recenzji znajduje się malownicze zdję cie tego cudu, a takż e dusza i szatnie. Wybó r drinkó w w barze jest ró wnie dobry jak samo miejsce. Po prostu szok (hotel jest jak 5 gwiazdek)! ! ! Drugim ogromnym minusem, jak już pisał em, jest wieczny brak miejsc w restauracji. Jeś li nadal moż esz spokojnie zjeś ć ś niadanie, to po prostu nie da się zjeś ć obiadu lub kolacji. Przez pierwsze 2 dni byliś my na lunchu, kolacja przychodził a w dogodnym dla nas momencie i wę drowaliś my mię dzy stolikami w nadziei, ż e chociaż gdzieś przymocujemy nasz talerz, pytają c turystó w, czy mają coś przeciwko, jeś li do nich doł ą czymy. Przy kolacji chyba każ dy chciał by posiedzieć dł uż ej, porozmawiać , wypić lampkę wina po lub w trakcie posił ku. . Dlatego, patrzą c na to, jak robią to już doś wiadczeni wczasowicze, zaczę li podą ż ać za ich przykł adem: po prostu weź stolik z wyprzedzeniem, co oczywiś cie nie jest zbyt dobre i kulturowe, ale po prostu nie ma innego wyjś cia. Minus 3, a takż e bardzo znaczą cy. Klimatyzator dział a! Nie wiem, moż e w tym roku coś się pod tym wzglę dem poprawił o, ale w zeszł ym roku to był tylko koszmar. Przyjechaliś my do hotelu o 8-21 i zameldowaliś my się w naszym pokoju. Pokó j miał okropny zapach. No chyba, teraz wł ą czam klimatyzator, wszystko bę dzie dobrze. Nie waż ne jak! Nie dział a. Idę do recepcji i zgł aszam problem. Mó wią , ż e to naprawimy. Wię c trzy razy. Mimo to do godziny 11 mechanik przyszedł i naprawił do pierwszej w nocy ! ! ! A my jesteś my zmę czeni drogą , jestem z dzieckiem 3 lata, chcemy spać...Oto taka usł uga. Ale klimatyzator nadal dział ał , resztę nocy spę dziliś my w komforcie. Na porannym spotkaniu z przewodnikiem okazał o się , ż e wszyscy mają problemy z klimatyzacją , a w restauracji też . Wię kszoś ć turystó w mieszkał a cierpliwie w dusznych pokojach z dział ają cą klimatyzacją . Nawiasem mó wią c, przez cał y okres odpoczynku kilka razy przychodzili do nas, aby naprawić ten cud techniki, ponieważ cią gle się psuł . Generalnie, jeś li dla tych, któ rzy chcą odwiedzić ten hotel, opisane przeze mnie problemy są znaczą ce i mogą przyć mić resztę , to trzeba poszukać innego miejsca na nocleg. Jeś li chodzi o jedzenie, animację , teren hotelu, wszystko mi odpowiadał o pod tym wzglę dem, nie ma znaczą cych komentarzy. Zamieszczam kilka zdję ć , ale mimo negatywnej recenzji są bardzo pozytywne, bo nie miał am za cel krytykować hotelu w internecie, a zł ych zdję ć nie chcę trzymać w rodzinnym albumie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał