O „cichym horrorze”

Pisemny: 2 lipiec 2009
Czas podróży: 20 — 27 czerwiec 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Wł aś nie wró ciliś my z wakacji. Moja opinia z powyż szego:
Pomieszczenia piwniczne -
są takie, ale notka o rozliczeniu jest na voucherze, a biuro podró ż y zwyczajnie milczał o i sprzedawał o tanie pokoje w cenie peł nych. W gł ó wnym budynku hotelu znajdują się pokoje z widokiem na morze i na lą d. Jeś li liczba pokoi jest parzysta - widok na basen i morze, jeś li nie parzysta - widok na są siedni ponury hotel. Dopł ata za widok na morze 20 USD za dzień . Nie dopł acaliś my i nie dawaliś my pienię dzy, bo u nas wcześ niej przybyli turyś ci wracali banknoty zainwestowane w ich paszporty. Nie wiem dlaczego, ale nasza firma dostał a pokoje na trzecim pię trze z widokiem na morze i basen.
Leż aki -
ani razu nie przyszliś my na plaż ę przed 10, nigdy nie znaleź liś my wolnych.
Niestandardowe restauracje-

poszedł em drugiego dnia po wł osku, zawsze moż na go nagrać za darmo, ponieważ jest duż y. kuchnia jest mniej wię cej taka - usuń cał e mię so z gł ó wnej restauracji, zostaw tylko makaron i oto jest - wł oska restauracja : ) i zapisanie się do innej restauracji, jest ich okoł o sześ ciu, nie jest realistyczne. jak w szufelce kolejka zaję ta od 7! ! am, a rekord jest z 9. Widział em kolejkę naprawdę.200 osó b! po prostu w innych hotelach zwykle zapisują się do restauracji raz w tygodniu, ale tutaj moż na wybrać się na a la carte codziennie. Kró tko mó wią c, natychmiast porzuciliś my ten pomysł .
- w minibarze gratis duż o napojó w: woda z gazem i bez, Pepsi, jakaś lemoniada, piwo.
- arbuzy, lody
Có ż , nie ustawiliś my się w kolejce. najwyż ej pię ć osó b i minuta oczekiwania.
- zmiana bielizny
codziennie uzupeł niali bar, zmieniali poś ciel i rę czniki, a takż e pró bowali zrobić z nich jakieś zwierzę ta.
- klimatyzacja
prawdopodobnie najcichszy w historii odwiedzania hoteli. dział ał ś wietnie.
- sł upy
maksymalny czas oczekiwania na uwagę barmana to okoł o minuty. każ dy kaprys.
- organizator wycieczek
wybraliś my się z wycieczki do aneksu. ich przedstawiciel Mihti był stale na sali. nie ma ż adnych skarg na jego pracę . wszystkie indywidualne wycieczki na czas, bez opó ź nień i w cenach takich jak w agencjach miejskich.
- animacja
Nie ma ję zyka rosyjskiego, nie ma sensu przebijać się , by zają ć miejsce przed sceną , bo jest go bardzo mał o. w cią gu dnia kilku przebranych kolesi kilka razy przeszł o po plaż y. Kró tko mó wią c, uważ amy, ż e nie ma animacji.
- dyskoteka piankowa, dyskoteka
pienisty był raz w tygodniu po poł udniu. bardzo efektywne. Wieczorem był y tylko dyskoteki.
- kelnerzy w jadalni
tak jakby są , ale nie z tobą . ale magiczny dolar ostro pokazuje przytomnoś ć kelnera, a on sł uż y ci na ż ą danie przez cał y wieczó r : )
- jedzenie
duż o, pyszne. gotowane raki podawano dwukrotnie. dział ka. wystarczy dla wszystkich. W stoł ó wce nie ma kolejek. o każ dej porze dnia moż na wypić dowolnego drinka w lobby barze przy recepcji.
- terytorium
przykł adowy przykł ad zwartej i funkcjonalnej lokalizacji hotelu na tak wydł uż onej i mał ej dział ce. architektura jest godna pochwał y.

- rozrywka na plaż y
hulajnoga, spadochron, koł a, banan wszystko tam jest. naprawdę sprzedają taniej niż w cenniku. jak jazda na hulajnodze 60 dolaró w 15 minut, sprzedają za 45.
ogó lne wraż enie.
doskonał y hotel, doskonał a obsł uga, ż adnych negatywnych emocji, ani jednego przyjemnego incydentu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał