Prosta postawa personelu, szczególnie w Recepcji Nocleg w pokoju dla osób niepełnosprawnych.

Pisemny: 30 październik 2014
Czas podróży: 26 październik — 2 listopad 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Ludzie, to nie był y wakacje, ale codzienna wojna z personelem. Po przyjeź dzie wrę czono nam klucze do pokoju dla osó b niepeł nosprawnych. Pozwolę sobie wytł umaczyć - zamiast prysznica jest stoł ek, w pobliż u wą ż , wokó ł toalety są porę cze, powalone progi, meble też porysowane, poobijane przez wó zki, na każ dy są.2 rę czniki, chociaż są powinno być znacznie wię cej rę cznikó w w 5 gwiazdek (czytaj). Nie był o deklarowanych szlafrokó w i nie był o nerek (wtedy je przynieś li, ale był y podarte). Oczywiś cie od razu zaczę liś my domagać się numeru, któ ry kupiliś my w biurze podró ż y. Zuchwał y cham, pracownica hotelu o imieniu Elena (osoba pozbawiona skrupuł ó w, skandaliczna) stwierdził a, ż e ​ ​ nie ma pokoi. Po dwó ch godzinach skandalu!!!!!!!! ! ! my i nasi przyjaciele dostaliś my pokoje!!!!! ! Okazuje się , ż e w hotelu był y jeszcze wolne pokoje!!!!! ! Horror. Dalej....Wchodzimy do pokoju, minibar nie jest peł ny, rę czniki podarte, szlafrok podarty!!! ! No co to jest - pię ć gwiazdek? ! Jedzenie jest monotonne, obsł uga niegrzeczna, ś wią tynie, a najbardziej zaskakują ce jest to, ż e wszyscy w ogó le nie dbają o goś ci. Już pró bowali dzwonić i sprawiać kł opoty - szlafrokó w nie zmieniali, selektywnie napeł niali minibar: coś ustawili, o czymś zapomnieli. Zabawne jest to, ż e w odpowiedzi na nasze komentarze recepcjonistki powiedział y: . To zabawne, wię c mamy sł aby wzrok)))))) Chł opaki, mó wię szczerze, hotel cią gnie maksymalnie trzy gwiazdki. Nie musisz psuć sobie wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał