Oszczędność we wszystkim to motto hotelu.

Pisemny: 31 może 2011
Czas podróży: 12 — 29 może 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Wł aś nie przyjechał em z tego hotelu. Ogó lne wraż enie: do 5 gwiazdek, wyraź nie mu brakuje (to jest „delikatnie mó wią c”). Po przylocie (o godzinie 3 nad ranem (specjalne podzię kowania dla touroperatora RTI za przeł oż enie lotu na ponad 8 godzin) zostaliś my zakwaterowani w pokoju 3001, ok. 10 m2 nakarmieni, nawet herbaty nie był o, obiecuje przeprowadzkę za dzień . Hotel przez cał y nasz pobyt nie był nawet w poł owie peł ny. Nastę pnego dnia przenieś liś my się przez innego oficera dyż urnego w recepcji. Pokó j normalny. Codziennie sprzą tane, ale...potem zapominają o poł ó ż papier toaletowy, potem rę cznik na stopy. . . Bar był regularnie uzupeł niany. Jedzenie nie ma nawet 3 gwiazdek: opublikuję zdję cie i sam wszystko zobaczysz. Zostaliś my szczegó lnie "podbici" przez odcinek z truskawki: był a "podana" 2 razy w cią gu 18 dni (w pierwszym - nie zdą ż yliś my jej wzią ć , bo w sumie był o ok 2-3 kg. (tym, któ rzy przyszli na począ tek obiadu udał o się ), a za drugim razem rozdali Turkom i Niemcom, a gdy poprosiliś my kelnera, ż eby nam przynió sł , dostaliś my spodek z sześ cioma jagodami na trzy (na zdję ciu, jak tego nie usuną , to zobaczycie, podobnie jak nieoczyszczone brudne naczynia w korytarzu, któ re tam codziennie stał y). Kiedyś "dał " jagnię . Sł abo ugotowana ryba (gotowany ś ledź i makrela oraz smaż ony szprot). Sł odki stó ł i owoce nie wytrzymują krytyki (zobaczysz to ró wnież na zdję ciu). Podczas ś niadania w restauracji wliczony jest ś piew ż ał obny, któ ry w ż aden sposó b nie wpł ywa na poprawę nastroju. Morze jest cudowne jak zawsze w Kemer! ! ! A oto wejś cie do niego. . . nikt w hotelu nie wchodził od brzegu, bo wydaje się , ż e po remoncie hotelu z brzegu wsypano do niego gruz budowlany: ostre kamienie i ż elazne okucia (dwó ch naszych ludzi "zł apał o" je 2 razy). Z molo wejś cie prowadzi przez bardzo niewygodne schody. Lodó wka z wodą i ayranem na plaż y jest zamknię ta i rano nie bę dziesz z niej korzystać (wszystko podporzą dkowane wygodzie obsł ugi, a nie wczasowiczom). Na plaż y wł ą czają muzykę klasyczną (aria z oper) tak gł oś no, ż e nie sł ychać się nawzajem, to po prostu ogł uszają ce. A jednak po przyjeź dzie moż na osiedlić się w innym Imperialu, któ ry znajduje się na drugiej linii (po drugiej stronie ulicy), któ ry jest w remoncie i nie ma plaż y (stał o się to z kilkoma naszymi turystami, jednak po 3 dniach zostali przeniesieni do nas na ich wielokrotną proś bę ). Pró bowali zrobić to samo z nami, byli bardzo oburzeni i zostawili nas w spokoju. Ale hotel nie był nawet w poł owie zał adowany, jeś li nie w jednej trzeciej. . . Z odlotem też mieliś my „szczę ś cie”: lot od 23h. 35min został przeł oż ony na 10 rano Tym samym RTI "ukradł o" nam 2 dni. Brak animacji w hotelu. Oto DeLux z bardzo mał ym terytorium.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał