Zły hotel?

Pisemny: 26 sierpień 2020
Czas podróży: 15 — 22 sierpień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Nie są dzę , ż e ten hotel zasł uguje na 5 gwiazdek.
Pokoje hotelowe są doś ć mał e, okoł o 10-12 metró w kwadratowych. m, a takż e ł azienka. Najpierw dostaliś my pokó j z dwoma mał ymi oddzielnymi ł ó ż kami (dla pary! ), któ ry pracownik hotelu poruszył lekkim ruchem i powiedział , ż e wszystko jest w porzą dku. A kiedy dostaliś my inny pokó j, okazał o się , ż e jest to samo, chociaż był o to podwó jne ł ó ż ko. W naszym pierwszym pokoju klimatyzator praktycznie nie dział ał , to znaczy po prostu napę dzał powietrze, ale go nie chł odził . I to przy temperaturze zewnę trznej +40, a w pomieszczeniu temperatura stale wynosił a okoł o +30-32. W dniu zameldowania trzy razy (! ) zgł osił em się do recepcji z proś bą o naprawienie problemu i zapewnili mnie, ż e wszystko zostanie zrobione, poczekaj jeszcze 15-20 minut i mistrz zrobi wszystko.
Musieliś my jednak spę dzić noc ze zepsutym klimatyzatorem. Rano ponownie poprosił o naprawienie problemu z klimatyzatorem, ale otrzymawszy zapewnienia, do obiadu nic się nie dział o. Dopiero drugi apel do kierownika hotelu zaowocował telefonem kapitana, któ ry wszedł szy do pokoju, od razu powiedział , ż e pokó j trzeba zmienić .

Po odprawie okazał o się , ż e rę czniki plaż owe trzeba kupić za 10 €. Dodatkowo nie był o darmowego internetu i trzeba był o zapł acić.10€ tygodniowo za każ dy gadż et.
W hotelu, pod pozorem organizowania w restauracji jakichś dział ań antyepidemiologicznych, przez cał y nasz pobyt dział o się coś niewyobraż alnego. Najpierw przy wejś ciu do restauracji mierzą twoją temperaturę , a nawet dają maskę , ale potem przychodzisz do sali dystrybucyjnej, gdzie jest jedna osoba na okoł o 6-8 ró ż nych dań i wszyscy goś cie stają w duż ej kolejce , czekają c dł ugo i chcą c jak najszybciej dostać swoje danie, wybierają nie jedno, ale 2-3, a nawet 4 dania na talerzu, aby nie stać dalej w kolejce. Wielokrotnie zdarzał y się skandale z administracją na ten temat, ale bezskutecznie. Prawie cał e jedzenie oferowane w restauracji jest moim zdaniem bardzo prymitywne i bez smaku, a takż e zimne. Ponadto wię kszoś ć personelu hotelowego nie zna ani rosyjskiego, ani angielskiego - co ró wnież powoduje wiele nieporozumień .
Pracownicy przychodzą na plaż ę posprzą tać gdzieś okoł o godziny 9, kiedy wczasowicze już tam są , ale to im nie przeszkadza i są pod nogami, leż aki idą za swoimi sprawami. To samo wydarzył o się na basenie.
Chyba ż e morze był o ciepł e i przyjemne, ale hotel oczywiś cie ma z tym raczej poś redni zwią zek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał