PRZERAŻENIE!!!!!!!

Pisemny: 26 lipiec 2019
Czas podróży: 22 czerwiec — 1 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Zacznijmy od przyjazdu do hotelu.
Po przyjeź dzie wszystko wydawał o się cał kiem nieź le, zał oż yli bransoletki, wydali na ś niadanie, po prostu solidna goś cinnoś ć . Powiem, ż e terytorium jest klasa. Obiecali też , ż e zameldują się nie o godzinie 14.00 i wcześ niej, ponieważ mieliś my wcześ niejszy przyjazd (za opł atą.20 USD). Na tym koń czą się wszystkie dobre rzeczy.
Restauracja:
1. Mał y, wszyscy wczasowicze nie pasują .
2. Jedzenie to coś z czymś . Ś niadanie i obiad, podobnie jak w pierwszej tró jce, jeś li jesz obiad, to jest to ś niadanie i obiad razem. Oznacza to, ż e jeś li jesteś przyzwyczajony do pią tek, to po przybyciu do tego hotelu doznasz prawdziwego szoku.

3. Z owocó w był arbuz, dwa rodzaje jabł ek i co najważ niejsze ZGNIATA POMARAŃ CZA, dosł ownie ZGNIŁ A. I to wszystko. To są owoce każ dego dnia.
4. Snack bar poł ą czony jest z lunchem, czyli najpierw obiad przy basenie do drugiej, a nastę pnie przeką skę przez dwie godziny do godziny 16.00.
5. Restauracja Ala Carte NIE.
PRODUKTY MORZA NIE CZEKAJĄ .
Ró wnież dla informacji, wszystkie warzywa, w szczegó lnoś ci sał atki, są naprawdę sł abo umyte (mię dzy liś ć mi był a ziemia).
Personel. Tutaj znowu zaczynamy od dobra.
Na przyję ciu spotkał y nas dziewczyny, któ re pó ź niej okazał y się najbardziej odpowiednie.
Barmani i kelnerzy są przyjaź ni, ale wydaje się , ż e są tam w niewoli (jak pó ź niej stwierdzili turyś ci, faceci w ich miejscach pracy nie wł ą czają ż aró wek).
Sprzą tanie był o codziennie, ale szczerze od 50 do 50. A zupeł nie zapomniał em, jak się przenosisz do pokoju po wodę do picia, nie czekaj tam, osobny facet przynosi wodę na obiad, tylko 0.5 na osobę w pokoju i to wszystko, musisz wzią ć resztę wody przy barach. Nie zapomnij o tym 5 *))))).
Plaż a.
Nie ma wystarczają cej liczby leż akó w dla wszystkich wczasowiczó w, ale przedsię biorczy zarzą d hotelu rozwią zał problem. Zrobili strefę pł atną na molo za 10 dolcó w dziennie.
I to był jeszcze problem, nie był o kaplicy dla oburzenia turystó w. Mimo to pią tego dnia, wspó lnymi skargami i staraniami, zainstalowano dodatkowe parasole i leż aki.
I wreszcie KIEROWNICTWO I KIEROWNICY hotelu. Po prostu gł oś no mó wi się , ż e wiedzą , jak zarzą dzać -wł aś cicielem hotelu.

Duż e oszczę dnoś ci na wszystkim. O jedzeniu, napojach w ż yciu codziennym itp. Ponadto administratorzy to solidni chamowie i szarlatani. Zabrali 20 dolaró w, a my otrzymaliś my numer dopiero po drugiej (otrzymaliś my go o trzeciej). Chociaż , jak się okazał o, w czasie, gdy poznawaliś my teren, administrator rozdawał swoim rodakom (TURKOM) wią zki numeró w. Kiedy z oburzeniem podeszliś my do tego, co się dzieje, faktycznie zamknę li przed nami drzwi i kazali czekać .
Przez cał y okres spoczynku widzieliś my i sł yszeliś my wiele takich historii, ż e wł aś ciciele i administracja nie rozwią zują problemó w i wygó d turystó w, ale je tworzą .
I na koniec chcę powiedzieć turystom, któ rzy jadą do tego hotelu, bą dź cie przygotowani, ż e po przyjeź dzie wł aś ciciel lub administracja po prostu przeniosą was do innego hotelu, ponieważ po prostu nie ma miejsc w hotelu. Ż yczę wszystkim dobrego wypoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał