Administrator MASHA robi wszystko. żebyś chciał iść do domu.

Pisemny: 23 czerwiec 2017
Czas podróży: 12 — 20 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel jest pię kny, blisko morza. ALE administrator MASHA robi wszystko. ż ebyś chciał szybciej wró cić do domu, zamiast uś miechu, arogancji! Obiecawszy przenieś ć cię do innego lepszego pokoju i dać ci suszarkę , drugiego dnia kł amie w oczach, ż e nic nie obiecywał . Sprzą tanie w pokojach jest powierzchowne (rę czniki poplamione), pokoi z balkonami jest bardzo mał o i są wydawane tylko za dodatkową opł atą (zamó wiliś my dwa pokoje i oba oddaliś my bez balkonu). Po krzykach jeden pokó j otrzymał balkon "francuski" (nie ma gdzie suszyć rzeczy). ż elazo jest ró wnież pł atne. Drzwi balkonowe wydają taki dź wię k, ż e wydaje się , ż e wypadł y, a pokrywa sedesu odpada. Klimatyzator jest brudny i dudni. Teraz, jeś li chodzi o sztuć ce, filiż anki do herbaty i kawy są brudne, plastikowe kieliszki do koktajli został y nadgryzione przed nami. Mnó stwo jedzenia. ale czę sto niedogotowane (faszerowana kapusta) lub kwaś ne (niebieskie).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał