Zła obsługa, ok jedzenie?

Pisemny: 21 luty 2021
Czas podróży: 27 październik — 4 listopad 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel jest ś redni, bardzo, bardzo budż etowy, jeś li masz na myś li obsł ugę . Zarezerwował em hotel z wyprzedzeniem, w kwietniu. Zapł acił em duż o pienię dzy (hotel nie jest wart swojej ceny) 730 dolaró w. Przed wyjazdem wzię li inny pokó j dla mojej có rki za 370 USD. Chcieli, aby ich có rka mieszkał a w naszym pokoju, okazał o się to niemoż liwe: tak powiedział o nasze biuro podró ż y. Poszliś my od touroperatora Join Up. Do hotelu dotarliś my okoł o 9 rano. Osada czekał a dł ugo. Poprosiliś my grzecznie w recepcji o pokoje w pobliż u, ponieważ jesteś my jedną rodziną .
Zameldowanie odbył o się o godzinie 14.00. Dostaliś my dwa pokoje W RÓ Ż NYCH BUDYNKACH! ! ! Zaczę liś my mieć urazę , w odpowiedzi powiedziano nam: jeś li ci się nie podoba, wyjdź stą d. To prawda. Nasz przewodnik z Join Up w hotelu powiedział , ż e nie moż e nam pomó c. I to wszystko. Mieszkaliś my wię c w ró ż nych pokojach.
Plaż a jest po drugiej stronie ulicy, ale to nie problem. Problem w tym, ż e jest mał y jak na hotel, kiedy obł oż enie wynosi 100 procent. I tak to był o. Ł ó ż ka są zepsute. Musieliś my biegać rano, ż eby wzią ć leż ak. Wejś cie do morza jest kamieniste. Wykonane - mał e przejś cie, oczyszczone z kamieni. Wszyscy szli gę siego, jeden po drugim. Morze był o dla nas mił e, w przeciwień stwie do sł uż by w hotelu. Chł opaki w recepcji - osobna rozmowa. Wię c pró bują wywabić dodatkowe pienią dze.

A teraz o dobru. W pobliż u hotelu są ludzie, któ rzy organizują wycieczki. Mł ody czł owiek, któ ry nazywał siebie Romanem, organizował wspaniał e wycieczki za niewielkie pienią dze. To rozjaś nił o nasze wakacje. Ró wnież przyroda w Beldibi jest cudowna. Sł oneczne, cytrusowe i oliwne sady, gó ry. Wszystko jest w porzą dku.
Nie odwiedzimy tego hotelu ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał