Hotel dla wyjątkowo bezpretensjonalnych osób?

Pisemny: 10 wrzesień 2021
Czas podróży: 26 sierpień — 9 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Przyjechał em do hotelu w nocy, ale po locie nie mogł em nawet wzią ć prysznica - w cał ym hotelu nie był o wody. Sytuacja z brakiem wody powtó rzył a się dwa dni pó ź niej, kiedy ludzie przyszli z plaż y na obiad.
Opierają c się na faktach, hotel realizuje strategię oszczę dnoś ciową . Ostatecznie przekł ada się to na obsł ugę i komfort.
Jak na restaurację , któ rą pod wzglę dem poziomu moż na nazwać kantyną : Wszystkie napoje podawane są w plastikowych lub kartonowych szklankach. Jedzenie jest monotonne i ską pe. Z mię snego kurczaka. Z produktó w rybnych, ś mierdzą cy suchy ostrobok na grillu, któ rego mał o kto chciał o zjeś ć . Nie ma podstawowego chleba na ś niadanie. Zwietrzał e gumowe buł eczki w plastikowych torebkach i sł odkie tureckie "bajgle". . . Nie ma suszonych owocó w ani orzechó w, któ re zwykle są obecne w innych hotelach do musli. . . Tylko kawa mielona z automatu. Muszę jednak powiedzieć komplement kucharzowi: mimo niedostatku zasobó w udaje mu się ugotować kilka pysznych dań . Personel restauracji to niewyszkoleni mł odzi chł opcy, niektó rzy nieletni, najwyraź niej z tego samego powodu, aby zaoszczę dzić na pensjach.

Plaż a: plastikowe niewygodne leż aki nie mają materacy, chociaż takie są w są siednich hotelach. Rę czniki plaż owe są doś ć zuż yte, a niektó re mają nawet dziury. Ś cież ki na plaż y są martwe i zawsze pokryte piaskiem. Bardzo rzadko się spieszą .
Wiele napisano o pokojach. Chcę dodatkowo zwró cić uwagę na higienę , któ rej niestety nie był o. Miska ustę powa był a czyszczona tylko raz na 2 tygodnie, nie mó wią c już o powierzchniach mebli. Był em zszokowany, gdy zobaczył em, jak czyszczą stary, brudny i poplamiony dywan. Nie jest odkurzana, tylko zamiatana miotł ą , unoszą c w powietrze wszelkie zanieczyszczenia i bakterie, któ re nastę pnie rozprowadzane są przez klimatyzator – i tym oddychamy! ! ! Czę sto widywał em mł odych sprzą taczek siedzą cych w cieniu z telefonem komó rkowym w dł oniach, zamiast sumiennie wykonywać swoją pracę . Drzwi - to jedna nazwa - "sklejka" ze szczelinami grubymi jak palec - w ogó le nie ma izolacji akustycznej! Mają c pokó j przy basenie z gł oś ną animacją , w ogó le nie miał em spokoju.
Recepcja: to tylko „biuro sharashka”, pracują nieprofesjonalnie, ledwo radzą sobie z pilnymi zadaniami. Mogę ró wnież potwierdzić jedną z recenzji, ż e jedna z recepcjonistek wysył a wiadomoś ci na WhatsApp z ofertą „poznania się ”. Na mnie też to wpł ynę ł o.
Wydaje się , ż e kierownik hotelu patrzy z gó ry na wszystko. Imponują co spaceruje po hotelu lub siedzi z telefonem komó rkowym w kawiarni.
Kontyngent hotelu to bezpretensjonalni rosyjskoję zyczni wczasowicze.
Europejczycy nie przyjeż dż ają tu z oczywistych powodó w.


Proś ba do fanó w o napisanie zawyż onych recenzji o tym hotelu - bą dź uczciwy i obiektywny! Tylko dlatego, ż e zaprzyjaź nił eś się z kimś z personelu, nie jest to powó d do wychwalania i pisania pochlebnych komentarzy do hotelu! Wprowadzasz w bł ą d potencjalnych goś ci, któ rzy tak jak ja zakochali się w twoich pozytywnych opiniach, przylecieli tutaj i ż ał owali tego.
Wniosek: nie polecam tego hotelu. Jedynym pozytywem jest tutaj lokalizacja, zieleń i wspaniał e morze. Ale to nie zasł uga hotelu. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał