Święta w sierpniu 2021 r.

Pisemny: 30 sierpień 2021
Czas podróży: 1 — 31 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu po raz drugi pod koniec sierpnia 2021 z mamą . Przyjechaliś my tu wcześ niej w 2019 roku (hotel nazywał się Larissa Akman), wtedy wszystko nam się podobał o.
Teraz, jeś li chodzi o obsł ugę i obsł ugę , to nie są.4 gwiazdki, ale 3, moż e nawet 2.
Opró cz czystego morza, masaż u Dimy i dobrze wychowanych facetó w z baru, nie ma tu nic dobrego.
Niesamowita jest nieprofesjonalizm, chamstwo, arogancja i bezczelne zachowanie personelu restauracji.

W restauracji jedzenie jest po prostu rzucane, a talerze zdzierane ze stoł u podczas posił kó w. Mogą też „pobawić się ” i przy jedzeniu chwycić talerz i zaczą ć jechać przed Twoją twarzą , nie skrę powani przez nikogo: ani rodzicó w, ani kierownika (któ ry jest stale obecny na terenie hotelu, ale nie podejmuje ż adnych dział ań zarzą dczych , ale tylko patrzy na telefon) . W restauracji wystarczy tylko facet, któ ry wydaje napoje.
Ale recepcjonistka pozostawił a najbardziej nieprzyjemny posmak. Po przybyciu do hotelu dają kilka ankiet, w któ rych należ y podać dane osobowe, w tym numer telefonu. Dwie godziny po zameldowaniu się w pokoju otrzymał em wiadomoś ć od prawie dwukrotnie mł odszej recepcjonistki z nieprzyzwoitymi propozycjami, na któ re odmó wił em. Byliś my zszokowani takimi wygł upami z recepcji. Potem okazał o się , ż e wiele dziewczą t i kobiet, a nawet tych, któ rzy spę dzali wakacje z mę ż ami, otrzymywał o takie oferty.
Po raz pierwszy spotkaliś my się z tego typu zachowaniem personelu.
W poró wnaniu do Larissy Akman jakoś ć hotelu uległ a zmianie na gorsze - niekulturalny personel.
Nie podobał o mi się też , ż e na leż akach nie był o materacy, chociaż inne hotele znajdują ce się w pobliż u miał y materace. Wiele leż akó w jest zepsutych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał