Wspaniałe wakacje samoobsługowe w Cilicji?

Pisemny: 8 październik 2018
Czas podróży: 27 wrzesień — 7 październik 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wspaniał e wakacje samoobsł ugowe w Cylicji. . .
Postanowiliś my odpoczą ć w Turcji (6 razy, zwykle jeź dzimy do hoteli 5-4 gwiazdkowych. Gł ó wnie w regionie Kemer), WSZYSTKO zawsze OK! ! ! Wycieczka zakupiona 27 wrześ nia 2018 r. przez 11 dni od touroperatora Tui dla 3 osó b (dorosł ych) w cenie 147 tysię cy rubli. w Kilikia Resort Hotel, Camyuva. aż.5 GWIAZDEK, ULTRA ALL INCLUSIVE.
Przyjechaliś my do hotelu o 11 rano i zaczę ł a się najciekawsza rzecz, a mianowicie nasze wakacje, niestety, nie był y w systemie „all inclusive”, ale w systemie „obsł uguj sobie”.

Ugoda to coś . Czekamy do 14:00 - to normalna praktyka. Mamy voucher z napisem TRZY DOROSŁ YCH, ale niestety dostajemy pokó j bez 3 miejsca i odpowiednio bez kompletu rę cznikó w i poś cieli dla trzeciej osoby, przypomnę , ż e w voucherze są.3 osoby dorosł e , pokó j musi być.3-osobowy. Odpowiedź brzmi - wszystko bę dzie ok, przywieziemy trzecie ł ó ż ko, poś ciel i rę czniki. Pytanie: a od 11:00 do 14:00, co robił eś , zanim zakwaterował eś.3 osoby dorosł e, zgodnie z voucherem, w pokoju 2-osobowym z mał ą kanapą . Ponieważ trzecie ł ó ż ko moż na ustawić tylko obok dwó ch stoją cych, có rka zdecydował a się spać na sofie, na szczę ś cie jeś li nie rozprostujesz cał kowicie nó g, moż esz się zmieś cić . Pozostaje czekać tylko na poś ciel i rę czniki.
Idziemy nad morze, wracamy - jest poś ciel, nie ma rę cznikó w dla trzeciej osoby, poszliś my do recepcji po rę czniki. Odpowiedź brzmi: przyniosą to teraz. Nie był o, rę czniki został y odebrane - po 3 apelu, pó ź nym popoł udniem. A to jest hotel 5 gwiazdkowy, wię c co jeś li masz trzy zarejestrowane na VOUCHERZE, pomyś l tylko, ż e zapł acił eś za pokó j trzyosobowy.
Ogó lnie personel hotelu jest bardzo dobry, zawsze gotowy do pomocy, a kierownictwo hotelu jest nieobecne, jednym sł owem jest system "sł uż sobie".
No dobra, dalej odpoczywamy - pł ywamy, opalamy się . Przyjechał em z plaż y, pokó j był posprzą tany, postanowił em się umyć , RAZ - i NIE MA RĘ CZNIKÓ W DO CIAŁ A, od sł owa W OGÓ LE, a napiwek został , no có ż , idziemy do recepcji, dostajemy odpowiedź - rę czniki bę dą za 30 minut” a już pora obiadowa, godzina trzynasta Có ż , to nie koniec rozrywki, nastę pnego dnia zmienili poś ciel w pokoju, dostali ją na herbatę , ale nie zostawili koł dry prześ cieradł a albo prześ cieradł a do okrycia się , ale po co ś pisz na poś cieli, po co się chować , a jest tak gorą co. Ale tu miał em szczę ś cie, zł apał em sł uż ą cą (mł odzi sprzą tają , nie mó wią po angielsku, nie mó wią po rosyjsku, mó wią tylko na gesty) i zaprowadzili mnie do pokoju, pokazuję gestami - gdzie są poszwy na koł dry ? , a on wskazuje na koce (bez poszewki) i mó wi - "wszystko jest ok” – zastanawia się , czego jeszcze goś ć potrzebuje. Po dalszych wyjaś nieniach w koń cu dostał prześ cieradł o.

Nadal odpoczywamy, pł ywamy w ciepł ym, czystym morzu, wygrzewamy się na plaż y, w cieniu, pod przestronnymi namiotami.
Ale go tam nie był o! Mija kilka dni, a przed nami czekał a na nas nowa ROZRYWKA o nazwie „zamień się w smaż one truchł o”. wieczorem 30 wrześ nia administracja hotelu poinstruował a, a personel w cią gu 2 godzin zdją ł wszystkie namioty na plaż y. Wyjaś niono to tym, ż e ogł oszono ostrzeż enie przed burzą . Ludzie przyjmują cy to ze zrozumieniem, có ż , to się zdarza. W efekcie nie był o burzy, był o tylko trochę deszczu. Nastę pnego dnia morze jest spokojne, ale gł adkie. BEZ NAMIOTÓ W! Pytamy - gdzie są markizy? Recepcjonista, kierownik plaż y, radoś nie odpowiada „KONIEC NAMIOTÓ W”, a wszyscy smaż ą się w palą cym sł oń cu. Jest gorą co, ani chmurki na niebie, morze spokojne. Rodzi się panika, ludzie pł oną na sł oń cu w peł nym tego sł owa znaczeniu, dzieci chodzą poparzone. Administracja zaczyna wydawać parasole o niewielkich rozmiarach, któ rych liczba wystarcza na 30% wczasowiczó w na plaż y i trzeba je przecią gną ć samodzielnie. Nastę pnego dnia zaczynają się wojny na parasole, kradzież e parasoli od siebie, skandale - po prostu fajnie - walcz o swoje miejsce w sł oń cu - a raczej w cieniu. Nawiasem mó wią c, w są siednich hotelach wszystkie namioty są rozstawione. W naszej odpowiedzi - czekali na burzę , a teraz namioty - FINISH (jak zresztą niedł ugo - koniec sezonu). Rozpoczyna się spacer do kierownictwa hotelu. HA! , nie ł ą czy się . Idziemy do PRZEWODNIKÓ W TUI, któ rzy cał y czas siedzą w hotelowym lobby przy swoim stoliku, a na woł ania turystó w „wykupiliś my wycieczki w Twojej firmie, zró b coś ! ”, dostajemy dosł owną ODPOWIEDŹ „Nie sprzedał em Ci Wycieczka". Có ż , jesteś przedstawicielem TUI! - "Tak, ale nie sprzedał em ci TOUR, hotel nie jest mó j i nic nie moż emy zrobić , HA! Nie podoba ci się to, no nie przechodź przez nas, nie ró b martw się , nie zostaniemy bez pracy. SKARGA! ! ! To twoje prawo. " Po wielu kł ó tniach otrzymano odpowiedź , ż e „sprawa jest rozwią zywana”. W recepcji pytamy: „Czy mogę porozmawiać z dyrekcją hotelu? ” - NIE! ! ! Dziewczyna z relacją goś cia ró wnież rozkł ada rę ce - to decyzja administracji hotelu, nic nie moż emy zrobić .
Takie ciś nienie utrzymuje się przez trzy dni, w ogó le nie ma kierownictwa, tylko pracownicy hotelu. Ludzie piszą recenzje w Internecie, jak tu fajnie. I wtedy pojawia się starszy i mó wi (poprzez tł umacza) - oddamy namioty. Nastę pnego dnia uwaga, DWÓ CH pracownikó w, powoli, od 11 do 16 godzin, zaczyna wieszać markizy. Powiesili markizy przez 4 dni, mimo narzekań (a sfilmował o je 10 osó b, zrobili to w 2 godziny). Odpoczynek przez cztery dni był po prostu super - jeś li nie chcesz wypalić się na sł oń cu, zdobą dź cień dla siebie i wygraj prawo do cienia. TUI okazał się SUPER OPERATOREM, zapł acił nam i jest bezpł atny, jeś li ci się nie podoba - narzekaj! Kupuj wię c od nich wycieczki, powiedzą też , ż e to nie MY, to kierowca, albo PRZEWODNIK.
Có ż , teraz o ZALETY hotelu są ! Pytanie jest tylko jedno: czy przeważ ą nad niedocią gnię ciami zarysowanymi powyż ej?

1. Terytorium - SUPER, duż o zieleni, zadbane, czyste, stosunkowo duż e.
2. Pomieszczenia w budynku gł ó wnym są zgodne ze zdję ciami.
3. Plaż a jest czysta, jest pomost ze schodami do zejś cia do wody; jest doś ć leż akó w, jest prysznicó w - nawet kilka, wygoda mycia stó p - konewki na elastycznych wę ż ach, przebieralnie - aż trzy (choć nie dział ają wszystkie zamki). Plaż a jest codziennie sprzą tana.
4. Jedzenie - bardzo dobre, na pewno nie bę dziesz gł odny. Chociaż niektó rym goś ciom czegoś brakował o: niektó rym - odmiana, niektó rym - woł owina itp. Ale niestety nie moż esz zadowolić wszystkich!
5. Obsł uga hotelu jest bardzo mił a, doskonał a obsł uga w restauracjach i barach, czego nie moż na powiedzieć o recepcji i pokojó wkach.
Ogó lnie rzecz biorą c, wraż enie, ż e hotel wychodzi na koszt personelu, morza i terytorium, w hotelu nie ma zarzą dzania.
6. Wspaniał y widok na gó ry.
Podsumowują c – nie bę dziemy już jechać do sieci Cilicia, ale decyzja należ y do Ciebie – warto wybrać się do hotelu z takim podejś ciem do swoich goś ci. Uwierz mi, to był o tak obraź liwe znosić takie lekceważ enie dla ludzi, któ rzy w peł ni zapł acili za swoje (nie tanie) wakacje i nie mogli normalnie odpoczą ć , kompletny kompromis, ale czy tego potrzebujesz? Okazał o się , ż e osł awiony TUI nie wywią zuje się ze swoich zobowią zań i nie chroni interesó w Turystó w w Turcji, a faktycznie czę sto z nim podró ż owali, ale wtedy zdarzył się precedens i zostali zdani na ł askę losu w trudnych czasach .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał