Hotel młodzieżowy z pewnymi wadami

Pisemny: 15 lipiec 2021
Czas podróży: 5 — 15 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
W tym roku odbył się nasz pią ty wyjazd do Turcji, ale w Kemer był to pierwszy raz. W cał ej wiosce Beldibi, gdzie znajduje się sam hotel, jest wiele innych hoteli, ale lokalizacja Grand Parku jest tam najlepsza. Wokó ł jest cicho, a gł ó wna droga jest wyż sza, hał as z niej nie dociera szczegó lnie do hotelu. W pobliż u znajduje się ró wnież pię kna plaż a miejska, po któ rej moż na pospacerować.

Pokoje są dobre, wyglą da na to, ż e został y niedawno odnowione. Jeś li zamieszkasz w pokoju z widokiem na morze, bą dź przygotowany na cią gł y hał as - o 9-10 rano muzyka zaczyna krzyczeć i grać na saksofonie, a potem przez cał y dzień bę dzie hał as. Najlepszą opcją jest widok na gó ry.


GŁ Ó WNE ZALETY HOTELU: dobre jedzenie i duż y wybó r (poza ś niadaniami - każ dy dzień był monotonny), duż y wybó r darmowych napojó w i lodó w; dobra lokalizacja hotelu, w pobliż u Kemer, Gö ynü k i Antalya, w samej miejscowoś ci znajdują się bankomaty, sklepy itp.
; doskonał a linia brzegowa i czysta plaż a; wieczorny program rozrywkowy (ale dyskoteka po niej jest tylko do 12 w nocy, a muzyka jest prawie taka sama każ dego dnia); zadbane terytorium i duż o zieleni; wię kszoś ć goś ci to mł odzi ludzie; od hotelu do morza - maksymalnie 5 minut.

MINUSY:

Jednostajny wybó r owocó w przez wszystkie 11 dni odpoczynku.

BARDZO JAK USŁ UGA! Stał o się to szczegó lnie widoczne w trzecim dniu odpoczynku, kiedy zaczę ł a przybywać bardzo duż a liczba goś ci.

Pracownicy restauracji nie mieli czasu na nic i czasami czekanie na sztuć ce, napoje zaję ł o 10 minut lub wię cej.

Praca food courtu w nocy jest straszna - dł ugo przyjmują i przyjmują zamó wienia, zapominają przynosić naczynia, sprzę ty, napoje. Mogą postawić przed faktem, ż e jakiś okreś lony alkohol się skoń czył i wzruszyć ramionami. A barman w nocy na ogó ł gdzieś znikał , a kelner wykonał za niego cał ą pracę.
Gorą cy sklep restauracji nie miał czasu na gotowanie i serwowanie posił kó w ze wzglę du na duż ą liczbę osó b.

Koktajle w barze robił y się normalnie w czasie.

Sił ownia i bezpł atne usł ugi spa należ y rezerwować z wyprzedzeniem, co jest duż ą niedogodnoś cią.

Bardzo agresywni ochroniarze, któ rzy nie mó wią po rosyjsku ani angielsku.


Bezczelni sprzą tacze, przychodzili do nas, nawet jeś li wisiał napis „Nie przeszkadzać ”. Codziennie w porze lunchu pukali do pokoju z dział ają cym odkurzaczem, podczas sprzą tania nie podawali wymaganej iloś ci urzą dzeń higienicznych, każ dego ranka rozmawiali bardzo gł oś no, a nasi znajomi na pię trze 3.4 nie mogli przyjś ć posprzą tać przez 3 -5 dni, nawet jeś li zostaniesz o to zapytany.

NIE KUPUJ WYCIECZEK od przewodnikó w hotelowych, dodatkowa opł ata jest szalona! Ró ż nica w biletach na osobę wynosi do 60 dolaró w (z naszego doś wiadczenia).

Radzę skontaktować się z Natalią , jej biuro podró ż y znajduje się w drodze na targ.
Musisz wyjś ć z hotelu i udać się w prawo, zobaczysz platformę z czarno-biał ych pł ytek i znak.

Ogó lne wraż enie samego hotelu nie jest zł e, ale naprawdę wydaje się , ż e obsł uga jest kiepska, a wszyscy pracownicy wydają się wyś wiadczać ci przysł ugę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał