Dobry hotel, doskonała obsługa, WF przez cały czas?

Pisemny: 24 lipiec 2018
Czas podróży: 16 — 24 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Byliś my w lipcu 2018 z naszą có rką . Hotel po remoncie w 2018 roku stał się znacznie lepszy: doskonał e zarzą dzanie i przyzwoita liczba pokoi. My osobiś cie nie mieliś my problemó w z zameldowaniem, pokó j był regularnie sprzą tany, pokó j ma wszystko co potrzebne do normalnego wypoczynku.
Plusy:
1. Doskonał e jedzenie, dobrze przemyś lane urozmaicone menu. Usł uga zasł uguje na szczegó lną pochwał ę : wszystko jest dyskretne i konieczne. Na przykł ad herbatę przyniosą ci kelnerzy w indywidualnej filiż ance, jeś li o to poprosisz, a nie wylejesz sobie niezrozumiał ego pł ynu z publicznej wanny.

Punkty gastronomiczne (restauracje, kawiarnie, lobby bary) pracują na godziny, a w sumie okazuje się to przez cał ą dobę . Co jest bardzo wygodne. W sezonie jest duż o osó b, ale zawsze moż na znaleź ć wolny stolik, moż na w tej sprawie skontaktować się z kelnerami - pomogą .
Szczegó lnie chciał bym zwró cić uwagę na pracę szefa kuchni chiń skiej - Rominy (być moż e nazwisko nie jest dokł adnie zapisane, ale jest jedyna). W niesamowitym upale Romina przygotuje na Twoich oczach niesamowite chiń skie potrawy. Jednocześ nie jest zawsze przyjazna i niezwykle uważ na na proces technologiczny.
2. Rę czniki plaż owe - tyle, ile potrzebujesz w dowolnym momencie, gdy kantor wymiany rę cznikó w jest czynny.
3. Plaż a jest mał a, jak wszystkie plaż e Kemer, ale przemyś lana logistycznie. Na wyposaż eniu leż aki i parasole. Obiektywnie: lepiej zają ć miejsca wcześ niej, jeś li chcesz konkretne miejsce. Ale jeś li się spó ź nisz, zawsze moż esz skontaktować się z obsł ugą techniczną , znajdą dla ciebie leż ak, postawią parasol, ale już w miejscu, w któ rym bę dzie to moż liwe. Ponownie, praca personelu technicznego jest tak bezbł ę dna, jak to tylko moż liwe w Turcji.
4. Odbió r: dostojny, powś cią gliwy, poprawny. Bież ą ce problemy organizacyjne był y rozwią zywane terminowo. Specjalne podzię kowania dla Walentyny, któ ra wykazuje najserdeczniejszy udział w organizowaniu pobytu wczasowiczó w.
5. Animacja: ró ż norodne, ciekawe programy dzienne. Godne wieczorne programy rozrywkowe: od niesamowitych akrobató w po koncert muzyki klasycznej. W pracy zespoł u animatoró w Marina wyró ż nia się cię ż ką pracą i charyzmą . Kreatywna osoba aktywna, któ ra dokł ada wszelkich starań , aby wakacje nie był y nudne. Dzię kuję Marino!

6. Bardzo duż y plus: bezpieczeń stwo jest wszę dzie i przez cał ą dobę ! Plaż a, strefa animacji, cał e terytorium hotelu - wszę dzie czujesz spokó j. Ochroniarze są bardzo mili i profesjonalni.
Minusy.
1. Wady zwią zane z tym, ż e gdzieś na terenie hotelu moż e być lokalnie nieczyszczone, tworzą tylko sami wczasowicze. Czasami uderzał skrajny brak kultury. Nie moż esz winić tu personelu hotelowego.
2. W restauracji i letniej kawiarni jest rzeczywiś cie duż o much. Musi się tym zają ć kierownictwo.
3. Hotel Hilton nie posiada wagi do waż enia bagaż u! To znaczy wcale nie! I nie moż esz dostać tej usł ugi w ż aden sposó b. Jeś li planujesz robić zakupy i nie masz problemó w na lotnisku, kup i noś ze sobą rę czną wagę , nieważ ne jak absurdalnie to brzmi!
4. Pojemniki do zbierania ś mieci na plaż y, wczasowiczom udaje się ubrudzić , omijają c nawet plastikowe torby, któ re personel codziennie zmienia. Po prostu lepiej okresowo samemu myć te wazony, ponieważ mogą pojawić się niespodzianki w postaci latają cych owadó w (osy itp. ).
5. Pracownik hotelu "Koral" - Zuhra. Có ż , nie moż na być tak szczerym i natrę tnym z wycieczkami, trzeba - nie trzeba, mó wić turystom, ż e są , przepraszam, „frajerami”, ż e są fotografowani w pobliż u palm w hotelu. Co wię cej, nie zawsze podaje wiarygodne informacje, co nastę pnie stawia go w niewygodnej sytuacji. Na przykł ad, ż e turyś ci mają prawo ż ą dać na lotnisko pudeł ek z lunchem, co tak naprawdę nie jest uwzglę dnione w koncepcji hotelu. Mó wi, ż e rozwią zuje wszystkie pytania turystó w, w jej sł owach są wą tpliwoś ci.

Teraz o wskazó wce. Prawdopodobnie jeden z nielicznych hoteli, w któ rych się o nie nie proszą , ale jednocześ nie bardzo chcę dawać napiwki. To, co zrobiliś my, myś lę , ż e to normalne.
Nie mogę nic powiedzieć o menu dla dzieci i animacjach, to nie był nasz temat. Ale są dzą c po wyglą dzie odpoczywają cych dzieci, był y cał kiem szczę ś liwe.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał