Okropny hotel, okropny personel?

Pisemny: 2 sierpień 2019
Czas podróży: 12 — 19 lipiec 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Piszę swoją pierwszą recenzję w ż yciu, nie mogł em się oprzeć , ż eby nie napisać . Wcześ niej zawsze odpoczywał em w pierwszej pią tce, nie zwracał em uwagi na drobiazgi, wszę dzie był o zawsze dobrze - turecka goś cinnoś ć , doskonał a obsł uga itp. W tym samym roku postanowił em zaoszczę dzić pienią dze z ż oną i wzią ł em bilet do hotelu Marrakesz przycią gnę ł a mnie bliskoś ć morza i dobra lokalizacja, choć przed wyjazdem przeczytał em wiele negatywnych recenzji. Uznaliś my jednak, ż e istnieje kategoria osó b, któ re zawsze są ze wszystkiego niezadowolone, wię c nie zwracaliś my zbytniej uwagi na recenzje, ale na pró ż no…

Do hotelu dotarliś my o 7 rano, na pierwszy rzut oka spotkał nas sympatyczny kierownik o imieniu Murat, zaproponował , ż e zostawi walizki w holu i pó jdzie odpoczą ć do drugiej, ponieważ nie ma wolnych pokoi. O godzinie 14:00 dostaliś my pokó j na pią tym pię trze, w któ rym temperatura powietrza przekraczał a 50°C. Klimatyzator nie dział ał , zwró cił em się do Murata o pomoc, a on obiecał mi, ż e mistrzowie przyjdą i wszystko naprawią .

Dwie godziny pó ź niej przyszli, krę cili się w pobliż u klimatyzatora i powiedzieli, ż e wszystko jest w porzą dku, ale klimatyzator nadal wydziela gorą ce powietrze. Nie moż na był o pozostać w pokoju. Poprosił em o zmianę numeru Murata, na co odpowiedział mi niegrzecznie i bardzo ostro, ż e niczego nie zmieni, na przykł ad „ż yj tam, gdzie ci dali”. Zabraliś my walizki i przyszliś my do recepcji - powiedzieli, ż e normalna osoba nie moż e być w tym pokoju. Ten sam Murat, kipią c ze zł oś ci, prawdopodobnie dlatego, ż e nie dostali od nas pienię dzy, zaczą ł krzyczeć , zaczą ł być niegrzeczny i krzyczał , ż ebyś my opuś cili ten hotel. Szczerze mó wią c to pierwszy raz w ż yciu - nigdy wcześ niej tego nie widział em, aby osoba reprezentują ca hotel mogł a pozwolić rozmawiać z goś ć mi w podobnym tonie, pokazują c swoją niekompetencję i zł e maniery. I dopiero wieczorem znalazł em gł ó wnego menedż era i z walkami znokautował em numer.

Pó ź niej, po spotkaniu z ludź mi na plaż y, usł yszeliś my wiele historii o tym, jak trudno był o wszystkim się zameldować .
Ale są też dobre strony: pierwszą i najważ niejszą rzeczą jest ciepł e i ł agodne morze, blisko kadł uba. To prawda, ż e ​ ​ prawie wszystkie leż aki na plaż y są zepsute, a zachowanie ludzi, któ rzy zajmują leż aki od nocy, jeszcze bardziej zaciemnia obraz. Restauracja ma bardzo przyjazny personel, szczegó lnie podobał się barman. Piwo w mał ych plastikowych kubeczkach – począ tkowo mnie zszokował o, ale po trzech dniach moż na się do tego przyzwyczaić . Sprzą tanie w pokoju prawie nie istnieje, brakuje rę cznikó w. Przewodnicy kampanii Tui, a mianowicie Marina Kuznetsova, nie mają ochoty pomagać w rozwią zywaniu zaistniał ych problemó w, ich zadaniem jest sprzedawanie wycieczek, a takż e kontrolowanie godzin wyjazdu z hotelu.

Tak wię c wniosek: hotel cią gnie na 3-. W hotelu w Marrakeszu, po raz pierwszy na wakacjach w Turcji, spotkał em się z chamstwem i niekompetencją personelu, szczegó lnie negatywny ś lad pozostawił Murat, jeś li się nie mylę Bazedov (wszyscy goś cie nazywali go mał ym obrzydliwym czł owiekiem ). Mam nadzieję , ż e kierownictwo hotelu zwolni tego pracownika, dla któ rego nie ma miejsca w branż y turystycznej a konkretnie w tym hotelu !! !
Moja pierwsza recenzja w moim ż yciu okazał a się bardzo dł uga, ale mam nadzieję , ż e pomoż e to komuś zaoszczę dzić pienią dze i nerwy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał