Podwójny hotel. Przepraszamy za wydane pieniądze.

Pisemny: 5 lipiec 2017
Czas podróży: 18 — 27 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel absolutnie nie jest czwó rką . Pokoje są brudne. Klimatyzator cią gle się psuje, a suszarka do wł osó w to samo. Lodó wka nie jest zimna. Aby zmienić rę czniki, dosł ownie zł apali sprzą taczkę na korytarzu. Arkusze nigdy nie był y zmieniane w cią gu 8 dni. Jedzenie jest monotonne, ż adnych przeką sek, tylko kurczak w ró ż nych postaciach, ogó rki, pomidory. Nie ma tam nic do picia opró cz piwa i wó dki. W ogó le nie ma animacji. Wi-Fi nie ł apie nigdzie poza windą . Spacer kilometr do plaż y. Droga recepcjonistka Marina nakł ania klientó w do kupowania wina hotelowego za 30 dolaró w, chociaż nawet chciwi sprzedawcy w mieś cie sprzedają to wino za nie wię cej niż.10 dolaró w. Nawiasem mó wią c, hotel poł oż ony jest na obrzeż ach Kemer. Generalnie nie polecam. I pobierają duż o pienię dzy za ten hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał