Hotel jest ok, ale postawa personelu pozostawia wiele do życzenia!

Pisemny: 31 sierpień 2018
Czas podróży: 31 lipiec — 6 sierpień 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Przyjechaliś my do tego hotelu o 7:00 rano, zmę czeni, odmó wili nam zameldowania, bo wszystko zgodnie z europejskim standardem - zameldowanie po 14:00. Dobra, poczekajmy, a potem wchodzi facet o kaukaskim wyglą dzie, zaczynają przytulać się z recepcjonistką , nazywają c się brać mi, jakby byli z tego samego miasta, na przykł ad Duszanbe. I on prowadzi tego faceta, ż eby się wprowadził , ja siedzę i wariuję , potem przyprowadzają trzy dziewczyny, zgodzimy się na nie od razu? on tak! Zostaliś my wysł ani do jedzenia, wychodzimy ze ś niadania, a pię knoś ci już się zadomowił y ! ! ! I wszyscy mamy jedną odpowiedź – „rozliczenie po dwó ch”. No i w koń cu wrzuciliś my rzeczy do schowka, przebraliś my się w budkach i poszliś my nad morze, wró ciliś my gdzieś okoł o 12:00 i alleluja, dali nam klucz do pokoju! Pokó j nie jest zł y, z widokiem na gó ry jedyny minus to to, ż e na wszystkich szafkach poł amał y się uchwyty i sł ychać , co robią są siedzi! Nie ma ż adnych skarg na karmienie! Pyszne, satysfakcjonują ce i urozmaicone. Sprzą tanie pokoju codziennie, internet pozostawia wiele do ż yczenia! Ogó lnie 3 +, do 4 nie wytrzymuje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał