Biuro Informacji Turystycznej Radiant

29 Lipiec 2014 Czas podróży: z 19 Lipiec 2014 na 28 Lipiec 2014
Reputacja: +10
Dodaj jako przyjaciela
Napisać list

Jadą c do Kemer, przeczytał am opinie o biurkach wycieczek na ulicach i sama zdecydował am, ż e kupię wycieczki w Ginza Travel. Kiedy po raz pierwszy wybraliś my się na spacer po Kemerze, nie wiedzą c jeszcze, gdzie wszystko jest, na ulicy niedaleko miejsca, w któ rym znajdują się kluby nocne (jeś li pó jdziemy dalej w kierunku przystani jachtowej w Kemer), zobaczyliś my Ginzę Znak podró ż y. Na począ tek kupiliś my od nich wycieczkę w Demre-Mira-Kekova, w zasadzie wszystko poszł o dobrze, ale był y wady: autobus nie był wyposaż ony w pasy bezpieczeń stwa, a jechaliś my wzdł uż serpentyny i pamię tają c, jak czę sto autobusy w Turcji modliliś my się do Mikoł aja na drodze Do cudotwó rcy, aby oż ył (i powró t) na miejsce jego przybycia. Był też taki moment, ż e przewodnik Natalia, kiedy zbierał a pienią dze na jacht na bilety do koś cioł a ś w. - 16 liró w, czyli 8 dolaró w A jednak postanowił em ponownie kupić nową wycieczkę w tym biurze. Pojechał am od nich do Pamukal, dzię ki Bogu, sama (mą ż i dziecko zatrzymali się w hotelu), tym razem miał am pasy, ponownie prowadził a Natalia. W autobusie nie zapł acił em Natalii za wejś cie do basenu Kleopatry - i nie bez powodu! Pł ywanie w nim w kasie w Pamukala kosztował o 32 liry (16 dolaró w), Natalia sprzedał a za 18 dolaró w. Autobus pomieś ci okoł o 46 osó b, dzieci i tam przechodzą za darmo, czyli 2 dolary od osoby dorosł ej - dobry dochó d, trzeba się zgodzić ! Warto wię c kupować liry i nie przepł acać , zwł aszcza, ż e ​ ​ to nieprawda, ż e ​ ​ sam przewodnik musi kupić bilety dla wszystkich. W basenie i tak nie pł ywał em, czymś pogardzał em, a na wszystko był o tylko 3 godziny. W drodze powrotnej po obowią zkowej „wycieczce” do winiarni Denizli nasz autobus się zepsuł , najpierw czekaliś my 40 minut, podczas gdy kierowca i niektó rzy miejscowi pró bowali to naprawić , tym razem pozwolono nam usią ś ć w winiarni sklep (to był o niemoż liwe), potem Natalia kazał a wsią ś ć do autobusu, a już w nim ogł osił a, ż e ​ ​ kierowca go naprawił , ale nie chce brać odpowiedzialnoś ci, wię c teraz idziemy sprawdzić , czy wszystko jest w porzą dku z autobusem. Przyjechaliś my do warsztatu samochodowego i "diagnostyka" (a wł aś ciwie znowu naprawa) zaję ł a kolejne 1.5 godziny. Kiedy czekaliś my w warsztacie samochodowym, zgadli, ż e kupią Pepsi i coś w tym stylu. W koń cu autobus został naprawiony i pojechaliś my z powrotem, ponieważ praktycznie nie wyjeż dż aliś my z Pamukkale, przed nami był o okoł o 400 km drogi na jeden Bó g wie jak naprawiony autobus. Pewna kobieta w autobusie powiedział a: „Ortodoksyjni turyś ci, mó dlcie się do naszego Boga, aby pomó gł ich Bogu zabrać nas cał ych i zdrowych”. Musiał em wró cić z wycieczki o 20.00, wró cił em o pierwszej godzinie w nocy. To prawda, ż e ​ ​ po drodze nakarmiono nas kosztem Ginzy, jak powiedział a Natalia, shawarma i auran. Oczywiś cie nie miał am tego doś ć , dobrze, ż e wysł ał am sms do mę ż a (kiedy zorientował am się , ż e nie mam czasu na pó ź ną kolację ), poprosił am, ż ebym pojechał a do hotelu na pó ź ną kolację i przynieś mi zupę . W wyniku tej wycieczki przegapił am cudowną kolację w naszym hotelu i wieczorne przedstawienie, a tego dnia przyjechał chiń ski cyrk, mó j mą ż powiedział , ż e nigdy czegoś takiego nie widział ! I w ogó le strasznie był o wracać tym autobusem, ale firma nie wysł ał a nowego! Na trasie był y też dzieci w wieku przedszkolnym, szkoda był o ich. A co najważ niejsze, nastę pnego dnia poszliś my na spacer po Kemer i niedaleko wież y zegarowej zaczę li nas zapraszać na wycieczki, znak biura to Ginza Travel, a potem powiedział em mł odemu czł owiekowi wszystko, co myś lę o zorganizowaniu wycieczki w ich towarzystwie i bardzo się zdziwił em, gdy dowiedział em się , ż e firma, z któ rej podró ż ował em, to wcale nie Ginza Travel, ale Radiant, ż e uż ywają ich marki, bo przyjeż dż a do nich wię cej turystó w, bo Ginza ma dobrą reputację . „Uważ aj, na gó rze są napisane Radiant” – powiedział nam. Powiedział też , ż e prawdziwa Ginza sprzedaje bilety wstę pu bez dodatkowych opł at. Nie zdą ż yliś my już sprawdzić , co jest napisane na szyldzie biura firmy, w któ rej kupowaliś my wycieczki, ale po drodze z wież y, stoją c twarzą do niej, do sklepó w Migras i Bazar-82, a potem idź w prawo, zobaczyliś my kolejne biuro Ginza Travel, a na gó rze tak naprawdę był o napisane Radiant, ale został o to zrobione w taki sposó b, ż eby nie od razu zgadli, ż e to sł owo odnosi się do nazwy firmy. Muszę też powiedzieć , ż e ani podczas sprzedaż y wycieczek do nas, ani dalej na wycieczki sł owo Radiant nigdy nie brzmiał o, są dobrze zamaskowane! Wię c bą dź ostroż ny, mam nadzieję , ż e moja recenzja pomoż e Ci unikną ć moich bł ę dó w.

Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Aby dodać lub usunąć zdjęcia w relacji, przejdź do album z tą historią
Podobne historie
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
awatara