Hotel jest w pełni zgodny z 3 gwiazdkami, ale wszystko rekompensuje pełna szacunku postawa personelu?

Pisemny: 9 może 2018
Czas podróży: 30 kwiecień — 6 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Od razu mile zaskoczył a mnie cena wycieczki (operator Tez Tour) i 1 linia, dosł ownie nad brzegiem morza. Osiedlili się bez ż adnych problemó w. Gestrelations Anna - po prostu sama ż yczliwoś ć i profesjonalizm. Nikt nawet nie wspomniał o dodatkowych pienią dzach. Tak, był o wiele pytań dotyczą cych ulepszenia hotelu: gniazdka skierowane na zewną trz, kompletny brak miejsca na suszenie rzeczy, nieregularna ciepł a woda. Jak tylko nadarzył a się okazja, przeniesiono nas do wygodniejszego pokoju z morzem widok, a nawet dział ają cą windę . Hotel jest wyraź nie w stanie rekonstrukcji, cią gle coś ulepszają , wyposaż ają plaż ę . Pokoje są czyste, ł ó ż ka i rę czniki ś nież nobiał e, na korytarzach cał y czas się ocierają . Karmienie jest cał kiem znoś ne, duż o warzyw i owocó w, zió ł , oliwek, seró w, deseró w. No to, ż e nie był o wieprzowiny - przepraszam. Oczywiś cie chciał bym wię cej dań rybnych. Nikt nie wycią gał nikomu niczego z ust, wystarczył o dla wszystkich (zwykle przychodziliś my na koniec posił ku). Bar - taki sobie, skromny. Oczywiś cie problemy z wi-fi napię te. Po raz kolejny osobny szacunek dla kierownictwa, starają się jak najlepiej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał