Okropny hotel, nieprzyjazny personel?

Pisemny: 20 lipiec 2019
Czas podróży: 26 czerwiec — 3 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Na wakacjach z ż oną . Nie pierwszy raz w Turcji. Wybrane przez biuro podró ż y. Organizatorem wycieczek był PEGAS Touristik. Po przybyciu do hotelu okoł o 18:30. w recepcji powiedzieli, ż e musimy czekać okoł o 20 minut, ponieważ nasz pokó j jest sprzą tany, chociaż zameldowanie w hotelu był o od godziny 14:00. Po 20 minutach podchodzimy do recepcji i mó wią przepraszam, nie ma miejsc, zakwaterujemy Was w willi na dwie noce, willa znajduje się w drugiej linii, 200 metró w od hotelu Valeri Beach. W willi nie ma kuchni, na posił ek trzeba iś ć do hotelu. Umieś cili nas w pokoju na trzecim pię trze, pod samym dachem, upał nie do zniesienia, klimatyzacja, choć sł aba, dział ał a. W pokoju znaleziono ogromnego karalucha. Podł ogi w pokoju był y brudne. Po spotkaniu z przewodnikiem nastę pnego dnia w ramach rekompensaty za resztę zaoferowano owoce, wino i darmowe wi-fi. Po dwó ch nocach przeniesiono nas i poproszono o napisanie oś wiadczenia, ż e ​ ​ otrzymaliś my odszkodowanie w postaci owocó w, wina i darmowego WiFi i nie mamy ż adnych skarg, ale w recepcji dali nam tylko hasł o do Wi-Fi, a oni powiedział , ż e wieczorem przyniosą owoce i wino. Oczywiś cie wieczorem nie był o owocó w. Przez dwa dni kilka razy dziennie podchodził do recepcji i pytał o owoce i wino, ale dopiero trzeciego dnia przynieś li je do nas. Nie ma baru na plaż y od hotelu.
Jedyny plus to czyste, przejrzyste morze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał