Zepsute wakacje

Pisemny: 13 sierpień 2018
Czas podróży: 4 — 12 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
W tym hotelu czuliś my się jak nieproszeni goś cie, któ rych ł atwiej zignorować i czekać , aż wyjdą .
Wszystkich przycią ga dezinformacja o nowej renowacji!
Lubimy mieszkać w domku, z dala od gł ó wnego hał asu.
Tak wię c domek jest w fazie peł nej naprawy lub eliminacji niedoskonał oś ci.
Recepcja zaczyna ż yć wł asnym ż yciem. Ani jedna sprawa nie został a do nas skierowana.
Sejf nie dział ał i za każ dym razem musieliś my się zastanawiać , czy zabrać pienią dze na plaż ę i pł ywać na zmianę , czy zaryzykować pozostawienie ich w pokoju. Mamy też doś ć mó wienia o tym, jest to bezuż yteczne.

Czę sto w pokoju byli ró ż ni pracownicy, pracują cy w ś rodku naszych rzeczy, w naszej obecnoś ci lub nie, był o to bardzo nieprzyjemne. Nawet gdy ustawisz tabliczkę „nie przeszkadzać ”, obsł uga pozwala wejś ć do pokoju.
Korytarz jest zaś miecony narzę dziami i bardzo brudny, cią gł y hał as od bież ą cej pracy w cią gu dnia, nie sposó b odpoczą ć w upale.
Ostrzegają c na piś mie, ż e system wentylacyjny zostanie sprawdzony, wył ą czyli klimatyzator na kilka dni w cią gu dnia, w upale i dokonali peł nego remontu, a nie przeglą du.
Odpł yw pod prysznicem nie dział ał dobrze, codziennie topiliś my są siadó w.
To powszechna rzecz, kiedy przyjeż dż asz do pokoju, a są tam wiadra cementu i pracują cy hydraulik, któ ry pozwolił sobie palić w naszym pokoju! Co wię cej, posmarowanej cementem kabiny prysznicowej nie myliś my przez 2 dni, dopó ki nie zacią gnę liś my sprzą taczki i nie szturchnę liś my palcem ś cian (prawie dotknę ł am suchą szmatką ).
Aby umyć korytarz, sprzą taczka czasami wchodził a do naszego pokoju po wodę , potem mogł a rzucać rę kawiczkami. Odż ywka do wł osó w przyniesiona 2 razy w cią gu 8 dni.
Rę czniki są szare, mają nieś wież y zapach. I za każ dym razem trzeba był o ich przesł uchiwać .
Nie ma szat. Nie ma szczoteczek do zę bó w. Rę czniki na stopy (do wyjś cia z prysznica) nie.
Wą ż prysznicowy przecieka w trzech miejscach.
Balkon jest niewykoń czony.
Ś wiatł o w ł azience nie gaś nie.
W suficie był a dziura, obok był otwarty okrą g z przewodami (coś w rodzaju czujki poż arowej), ale nie był o sygnał ó w ś wietlnych.
Nie ma sił owni.
Restauracja czę sto ma brudne szklanki i szklanki.

Przewodnik hotelowy Murat przez pierwsze 15 minut chwalił się , ż e jest fajny i rozwią zuje wszystkie problemy. Nie pomó gł nam, wiedzą c o wszystkich problemach. W cią gu ostatnich 3 dni hotel wydawał się w poł owie pusty, dowiedzieliś my się , ż e jest wiele wolnych pokoi, ale odmó wiono nam wielu pró ś b o przeniesienie.
Po tym wszystkim nie chcę mó wić o zaletach hotelu, nikt nie chce mieszkać na budowie za wię cej niż.2 tysią ce dolaró w. …
Kiedy zł oż yliś my wniosek do Coral, zaoferowano nam przeniesienie do innego hotelu za dodatkową opł atą w wysokoś ci 250 USD. Oznacza to, ż e zaoferowali nam zapł atę za ich dezinformację i nieprawidł ową pracę , co cał kowicie zniszczył o ich reputację w naszych oczach.
Czę sto podró ż ujemy, ale w przypadku braku odpowiedzi na reklamacje, zatrzymamy się z Coral Travel (jeś li jest to dla nich waż ne).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał