Hotel nie odpowiada opisowi.

Pisemny: 21 może 2017
Czas podróży: 11 — 12 może 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Dzień dobry wszystkim! ! ! Do Turcji wybraliś my się po raz szó sty, zawsze wolimy odpoczywać na począ tku maja i wrześ nia. Wcześ niej wszystko był o super, z wyją tkiem tego czasu. Nie wiem, kto napisał poprzednią recenzję z dnia 08.04. 2017 - ż e wszystko mi się podobał o, moż e sami kierownicy hotelu, któ rzy podają nieprawdziwy opis hotelu. A jeś li hotel zaczą ł dział ać wedł ug administratora Julii - 01.05. 2017 i nie jest jeszcze gotowy na przyję cie goś ci, co moż emy powiedzieć ? Trafiliś my do tego hotelu przypadkiem, gdyż spotykają c się z nami na lotnisku, Przewodnik wyjaś nił , ż e hotel, któ ry zarezerwowaliś my z wyprzedzeniem, jest peł ny i zostaniemy zabrani do hotelu wyż szej klasy. Był taki cał y autobus jak my. Do hotelu przyjechaliś my o 15.00, pokoje nie był y gotowe, mimo ż e hotel był pusty. Wszyscy wiernie czekali, ale już chcieli jeś ć . Zwró ciliś my się do administratora, powiedział a, ż e ​ ​ teraz nas nakarmią . Wywieź li nas jak „gę si” z baru przy basenie w Ch. restauracja iz powrotem, ale robotnicy wzruszyli ramionami i wyjaś nili, ż e nic nie ma i przyjdą o 19.00 na kolację . Bar przy basenie jest brudny, peł en kurzu i paję czyn, gdzie moż na po prostu napić się drinka jak „Jupi” i nic wię cej. Klucz do pokoju został odebrany za pó ł torej godziny, pokó j był brudny, rę czniki był y szare. Przyjrzeliś my się terytorium - też nie jest zadbane, na plaż y nie ma baldachimó w, są parasole, jak w Radzie Deputowanych. Ogó lnie smutek jest kompletny. Zwró ciliś my się ze wszystkimi pytaniami do Przewodnika – Tair, któ ry czekał na nas w hotelu, nie był zainteresowany, wszyscy mu mó wili to samo – ż e hotel nie jest gotowy na przyję cie goś ci i zawiezie nas do hotelu, dla któ rego my pł atny. Na co otrzymali odpowiedź - hotel jest dobry, tutaj wszystko jest w porzą dku. Pó ź niej przyjechał inny autobus i weź dwa. Zaczę liś my wywoł ywać trasę . agencji, w któ rej kupili vouchery za peł ną cenę (czyli nie last minute), oni z kolei są u operatora. Doł ą czyli do nas inni ludzie. Wszystko dotarł o do punktu, w któ rym zadzwoniliś my do gospodarza i zł oż yliś my reklamację . Mohammed rozmawiał z nami i obiecał rozwią zać problem rano, ponieważ był o już za pó ź no. Najbardziej wytrwali byli moja có rka i mł ode mał ż eń stwo. Generalnie dzwoniliś my ponownie rano, w koń cu zabrano nas do hotelu, któ ry zarezerwowaliś my, mł oda para w innym, nie był o wolnych miejsc w ich hotelu. Zarezerwowaliś my Armas Kaplan Paradise 5*, naprawdę nam się podobał o. Kiedy spotkaliś my się na lotnisku z mł odą parą - są bardzo zadowoleni, zwł aszcza, ż e ​ ​ są po raz pierwszy i nie ma co poró wnywać z tak niezbyt dobrym doś wiadczeniem. A ci, któ rzy zostali w Diamonds Club Kemer, byli w szoku. Mianowicie przez 8 dni pokó j nie był sprzą tany, rę czniki nie był y zmieniane (przynieś li je na recepcję i wyrzucili, powiedziano im, ż e nie ma rę cznikó w), bł agali o wodę , nikt nie przynosił wody do pokoju. Jedzenie był o okropne, nie był o co jeś ć , naczynia był y brudne w dosł ownym tego sł owa znaczeniu, szklanki był y jednorazowe, plastikowe, któ re był y myte, a takż e karton na kawę . W ten sposó b ludzie „odpoczywają ”. Daj znać wszystkim - wszystkie sprawy do zał atwienia z gospodarzem, telefon zawsze w umowie. Dobrze, ż e wszystko nam się uł oż ył o - dobrze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał