Mimo pewnych mankamentów hotel nie jest zły, przytulny. To rodzina!

Pisemny: 10 sierpień 2017
Czas podróży: 24 lipiec — 2 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Wybraliś my hotel z rekomendacji operatora.
Hotel bardzo przytulny, wszystko w zieleni!
Bardzo wygodny basen, duż o placó w zabaw.
Nie wiem, moż e nie mieliś my szczegó lnego szczę ś cia. . . a ja i moi przyjaciele wł aś nie weszliś my w niewł aś ciwy czas "zmiany zmiany"?
1. Zameldowaliś my się o 15:30. Zostaliś my przywitani szampanem i bardzo przyjaź nie, ale ostrzeż ono, ż e hotel jest przepeł niony, a wybó r pokoi „ciasny”, chociaż organizator wycieczki zastrzegał , ż e potrzebujemy pierwszego pię tra (przenoszę się z laską ). Ale problem został rozwią zany.
Byliś my 3 osoby, pokó j standardowy z dostawką . Dostawkę dostaliś my dopiero po 3! zadzwoń do recepcji o 20:40

2. Sprzą tanie pokoju (niezależ nie od tego, czy zostawiasz pienią dze, czy nie), odbywa się w godzinach 15:00-16:00. Bardzo powolny, zapas ż eli i papieru toaletowego nie zawsze jest uzupeł niany (trzeba sprawdzić i przypomnieć ). Podczas cał ego pobytu (9 dni) odkurzam tylko raz. Ale nie byliś my brudni i „nie drgnę liś my”.
3. Meble są zniszczone, klimatyzator wieje bezpoś rednio na ł ó ż ko.
4. Personel nie rozumie rosyjskiego (w wię kszoś ci), ale nie mó wi po angielsku (có rka dobrze mó wi po angielsku). Mó wię o personelu sprzą tają cym. . .
5. W restauracji przy kolacji kelner postawił soki na stole i wszystkie naczynia, oblewają c je od stó p do gł ó w, wię c nikt nawet nie przeprosił , nie mó wią c już o zaoferowaniu uporzą dkowania ubrań . Nie narzekaliś my, szkoda nawet mał ego chł opca. Bardzo się bał am, sama wszystko w pokoju wyprał am.
6. To ś wię to „nie przejmuj się ”! Nasz osobisty rę cznik i pareo został y skradzione z naszego leż aka! Szukano przez 2 dni. Myś leliś my, ż e zabrał go ktoś z personelu (zbierają rzeczy co kilka dni i kł adą je w recepcji), przychodzisz i je odbierasz, jak wielu moż e zapomnieć lub stracić .
Na dwa dni przed wyjazdem dał o się odczuć zmiany. Wszyscy stali się jakoś bardziej dynamiczni, bardziej aktywni. Zmienił się personel restauracji. Kelnerzy są bardzo uprzejmi i sprawni. Obsł uga w kawiarniach i barach jest o rzą d wielkoś ci wyż sza (koktajle nie są z jednego lodu (bezalkoholowe)).
Wydawał o nam się , ż e na miejsce przyszedł personel zupeł nie innego szczebla.
Ś wię to niczego nam nie zepsuł o.
Ś wietna ł aź nia turecka.
Wycieczka ł odzią do Zatoki Kleopatry (nie wię cej niż.11 osó b). Z muzyką i napę dem! Odwiedź Wyspę Ż ó ł wi! Specjalne podzię kowania dla naszego kapitana Dzhelo!
Lot spadochronowy z ł odzi.
Zwiedzanie akwarium w Antalyi! Zajmuje 4 miejsce w Europie.

Na targu w pobliż u hotelu moż esz kupić wszystko, czego potrzebujesz, nie wyjeż dż ają c z Kemeru i Antalyi. Wszystko jest znacznie tań sze.
Wycieczki poza hotel są ró wnież tań sze (obowią zuje ubezpieczenie).
Nasza firma był a przyjazna, wesoł a, reszta zakoń czył a się sukcesem, mimo drobnych „bł ę dó w”.
Na przyję ciu kilkakrotnie mó wili, ż e flaga Ukrainy wisi do gó ry nogami, nikt w ż aden sposó b nie zareagował .
Ci sami ludzie reagowali na utratę rzeczy w dziwny sposó b: ś miali się i ż artowali, ż e ktoś nie ma wystarczają cej iloś ci ubrań i wyszedł w kolorze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał