Hotel nie spełni Twoich oczekiwań co do dobrego pobytu

Pisemny: 29 październik 2017
Czas podróży: 8 — 16 październik 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
Do hotelu przyjechaliś my pó ź nym wieczorem i gdy po wypeł nieniu ankiet w recepcji wrę czono nam klucze do pokoju, chcieliś my szybko zasną ć...szybko dotarli do pokoju, a Turek dają c klucze zaczą ł domagać się pienię dzy, bo 2 dolary herbaty mu nie odpowiadał y. Taka bezczelnoś ć trochę mnie zdziwił a, zwł aszcza ż e pokó j był w strasznym stanie. . . Nie był o tu remontu od 20 lat, odką d wybudowano hotel. Przy pierwszym naciś nię ciu przycisku toalety odpadł a, a nastę pnie woda lał a się przez prawie dzień , utrudniają c sen. Woda z umywalki nie spł ywał a - kanalizacja był a zatkana, a kabina prysznicowa zepsuta. w pozostał ej czę ś ci toaleta był a naprawiana 3 razy, a nasi są siedzi mieli 6-7 razy. Nikt nie zmieniał ł ó ż ka w pokoju przez 7 dni, a po skontaktowaniu się z recepcją przynieś li je i zaproponowali, ż e zmienią je we wł asnym zakresie. . . Sprzą tanie w pokoju polegał o na tym, ż e wynieś li ś mieci z wiadra. Plaż a okazał a się po prostu malutka (jest na 3 hotele) - mogł o na niej odpoczą ć.230-250 osó b, a przez pierwsze 5 dni musiał am wspominać odpoczynek na Krymie i relaksować się na kamyczkach bez leż akó w. . . W jadalni był o duż o jedzenia (poza daniami mię snymi), ale ż eby je zjeś ć trzeba był o duż o biegać , jedzenie był o w 3 miejscach. . . Nie pomylił am się piszą c "stoł ó wka" W restauracji napoje przynoszą kelner i nie zmyją resztek z talerzy do wó zka 2 metry od ciebie, kiedy jesz. Chociaż obiecano ultra-inclusive, nie był o nic podobnego. Kiedy moja ż ona poprosił a o kieliszek ró ż owego, barman z uś miechem mieszał biał e i czerwone wino, ż eby zrobić ró ż owe. Whisky i martini nie był y nawet lokalne, kiedy zapytał em, gdzie są te drinki, barman odpowiedział , ż e to drogie. dzień przed wyjazdem mó j telefon został skradziony w jadalni i ponownie nie był o ż adnej reakcji ze strony personelu. Specjalne podzię kowania dla Anex Tour i jego przedstawiciela Ramisa, któ ry zrezygnował z rozwią zywania problemó w z administracją i stwierdził , ż e jego obowią zki obejmują jedynie organizację wycieczek. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał