Simena Holiday Village & Villas HV1

Pisemny: 24 wrzesień 2017
Czas podróży: 6 — 13 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Chcemy napisać recenzję o tym hotelu. Do Turcji polecieliś my po raz pierwszy, ale ze wzglę du na postawę hotelu i przewodnika firmy Anex Tour wraż enie nie był o jak najbardziej pozytywne. Napiszmy rzeczowo. Przyjechaliś my wieczorem, bardzo zmę czeni, przywitano nas przyjaź nie. Nawiasem mó wią c, był a to nasza podró ż poś lubna, o któ rej poproszono o wskazanie podczas rezerwacji i przypomniano jej, kiedy się osiedliliś my. Uprzejmie się uś miechnę liś my, wrę czono nam klucze i zamieszkaliś my w willi. Kiedy zaprowadzono nas do pokoju, nie wystarczy powiedzieć , ż e byliś my w szoku. Pokó j jest stary, brudny, nie sprzą tany, wł osy w ł ó ż ku. Stó ł na balkonie jest spalony. Meble są stare. Wró ciliś my i poprosiliś my o zmianę pokoju. Powiedzieli, ż e nie ma innych. Nastę pnie poprosiliś my gł ó wnego kierownika, aby poszedł do pokoju, pokazaliś my mu go, zapytaliś my, czy to jest 4-5-gwiazdkowy pokó j hotelowy ?? ? ? Odpowiedział , ż e wszystkie ich pokoje są takie i nie ma sensu przenosić się do innych. Zadzwoniliś my do naszego przedstawiciela Anex Tour Ramis, do któ rego uspokoił nas i poprosił , ż ebyś my poczekali do rana. OK. Rano spotkaliś my się i Ramis powiedział , ż e nie ma pokoi, spró bujemy się przebrać za kilka dni. A o tym, ż e jesteś my nowoż eń cami, nikt nie wiedział . Okazuje się , ż e nikt nie sł yszał o sprzą taniu przed przyjazdem goś ci, a robią to cał y czas. Oznacza to, ż e hotel uważ a za absolutnie normalne, aby nie przygotowywać pokoju na przybycie goś ci. Oczywiś cie nigdy nie zmieniliś my numeru. Postanowiliś my to zignorować i cieszyć się wakacjami. To, co nastę puje, jest jeszcze zabawniejsze. Widzą c, ż e uspokoiliś my się o liczbę (po prostu zdobyliś my punkty), Ramis zaczą ł oferować wycieczki. Odmó wiliś my, ponieważ nie planowaliś my. Na co Ramis powiedział , ż e wyprowadza nas z hotelu i ż e nasze ubezpieczenie zdrowotne zostanie zablokowane. Idą c ulicą wiele agencji zapraszał o nas na wycieczki, a my zainteresowaliś my się . Przybywają c do hotelu wieczorem po pierwszej wycieczce, Ramis nas zobaczył i zaczą ł krzyczeć na cał ą ulicę , ż e powinniś my się wstydzić . Na moje pytanie: dlaczego my decydujemy, jak zorganizować nasze wakacje, odpowiedział , ż e zablokuje nasze ubezpieczenie dla nas !!!!! ! ! Na pytanie: czy naprawdę masz do tego prawo, odpowiedział : „Mam tutaj prawo do wszystkiego”. Byliś my w szoku. Oznacza to, ż e przedstawiciel Anex Tour przeszedł na szantaż ! - To są minusy. Oczywiś cie nie bę dziemy już korzystać z usł ug tej firmy.
Plusy
Pię kna, duż a powierzchnia hotelu, bardzo czysto. Dobre jedzenie, urozmaicone i ś wież e. Do Kemeru moż na szybko dojechać , kursują autobusy. Dookoł a gó ry ś wież e powietrze, czyste morze, dobry zachó d sł oń ca. Plaż a jest piaszczysto-kamienista. Ogó lnie rzecz biorą c, spodobał a nam się Turcja za jej charakter i czystoś ć . Szybkie WiFi.

Ogó lnie hotel nie jest zł y, ma swoje plusy. Ale oczywiś cie nie polecamy go nikomu ze wzglę du na obsł ugę i niemoż noś ć rozwią zywania sytuacji konfliktowych, kierownikó w hoteli i przedstawiciela Anex Tour Ramis (jeś li lecisz z tej firmy). Moż e nasza recenzja pomoż e ci uchronić się przed szantaż em takich przedstawicieli i dokonać wyboru.
Mił ych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał