Dobry hotel, ale są niuanse?

Pisemny: 11 październik 2021
Czas podróży: 2 — 9 październik 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Zacznę w kolejnoś ci:
1. Terytorium jest gł ó wną zaletą hotelu! Pię kny, zadbany, zielony ogró d, z duż ą iloś cią owocó w, drzew ozdobnych, palm i krzewó w, zielony trawnik. Basen ze zjeż dż alniami, któ ry jest codziennie sprzą tany. Boisko sportowe, mini boisko do pił ki noż nej.
2. Liczba - liczba pokoi znajduje się w dwó ch 4-pię trowych budynkach oraz w 7 bungalowach, każ dy po 8 pokoi, wszystkie pokoje hotelowe został y w tym roku wyremontowane. Wł aś ciwie wszystko jest nowe, wszystko dział ał o. Pokoje był y codziennie sprzą tane.

3. Plaż a - pię ć minut do tego, ze ś rednim krokiem. Szerokoś ć plaż y to 30 metró w, ż wirowa. Jest tam coś w rodzaju baru, w któ rym moż na dostać wodę i napoje, takie jak yuppies. Są markizy i leż aki, ale są zmę czone i za mał o, to pierwszy minus.
4. Animacja - nie jest to, ogó lnie mó wią c, drugi minus.
5. Restauracja i bar - restauracja jest przestronna, znajduje się otwarta weranda z pię knym zadaszeniem, bar pod baldachimem, stoliki na 20 osó b, znajduje się taras widokowy z pię knym widokiem na gó ry. Menu jest standardowe, dania mię sne do obiadu i kolacji, dwa plus ryby. Bar ma dobre piwo, wó dkę , gin, brandy.
Teraz o gł ó wnym problemie hotelu: odnoszą c się do ś rodkó w antykoronawirusowych, administracja uznał a, ż e ​ ​ personel restauracji narzuca jedzenie i to jest problem - albo personel jest oszczę dny, albo ma instrukcje od kierownictwa, ale niewiele narzuca, pomimo tego, ż e jedzenia jest wystarczają co duż o i nawet pozostaje na zamknię ciu restauracji! Oczywiś cie, jeś li poprosisz, dodają trochę lub moż esz wymyś lić ponownie, ale to powoduje dyskomfort. Ponadto personel nie rozumie zaró wno rosyjskiego, jak i angielskiego i nadal stara się być niegrzeczny. Ten sam problem przy barze, z jakiegoś powodu barmani uznali, ż e lepiej wiedzą , kto potrzebuje i ile. Jeden normalny facet przy barze - Merz, sprawny i spokojny, reszta cen się nie sumuje.
Za powyż sze minus kolejne trzy punkty.
Konkluzja: hotel jest dobry, ale jego nieprofesjonalny personel restauracji i baru oraz nadmierne pragnienie kierownictwa, aby zaoszczę dzić pienią dze, topią go.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał