Dobry hotel z doskonałą lokalizacją?

Pisemny: 9 listopad 2020
Czas podróży: 15 — 28 październik 2020
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Począ tkowo planowaliś my spę dzić wakacje w elitarnej wiosce Kiris (Kemer), ale w zwią zku z pandemią zamieszkaliś my w Rox Royal Hotel 5*. Ponieważ zarezerwowaliś my pokó j z prywatnym basenem, po kró tkich negocjacjach z administracją hotelu dostaliś my duż y POKÓ J DELUXE 50-54 m2. mz bezpoś rednim widokiem na morze i basen, skł adają cy się z przestronnej sypialni i przestronnej ł azienki z jacuzzi. W pokoju znajduje się jedno ł oż e mał ż eń skie, sofa, fotele, minibar, stolik kawowy, telewizor LCD z duż ym ekranem, sejf (bezpł atny) oraz duż y balkon. W zasadzie każ dy goś ć hotelowy moż e bez problemu i dopł at wybrać pokó j wedł ug wł asnego gustu: albo z pię knym widokiem na morze i basen, ale z bardzo gł oś ną muzyką , albo z ró wnie wspaniał ym widokiem na ogrody i gó ry, cieszą c się ś piewem ptakó w i cykad.

Najczystsze przejrzyste lazurowe morze zrobił o na nas ogromne wraż enie.

Hotel posiada wł asną plaż ę oznaczoną Bł ę kitną Flagą . Jedzenie jest urozmaicone... wszystko bardzo smaczne, na każ dy gust... sł odycze są super. Codziennie i wieczorem był duż y wybó r dań z woł owiny, indyka, kurczaka z grilla, ryb gotowanych, smaż onych, grillowanych. Sał atki warzywne był y przygotowywane na Twoich oczach (wszystko ś wież e i smaczne). Z owocó w był y jabł ka, gruszki, pomarań cze, mandarynki, ś liwki, brzoskwinie, winogrona. Bary mają duż y wybó r drinkó w, ale szczegó lnie podobał mi się bar koktajlowy na parterze, w któ rym moż na był o skosztować Mohito, Malibu, Baileys, Pina colady i mojego ulubionego Campari.

Zafundowano nam romantyczną kolację w rybnej restauracji a la carte, znajdują cej się na otwartym tarasie nad brzegiem morza. Przywitał y nas pię knie zastawione stoł y z pł oną cymi ś wiecami. Przez cał y wieczó r, w przeciwień stwie do hotelu, grał a tu spokojna, przyjemna muzyka w stylu Ibiza Club Party, tworzą c niepowtarzalny klimat.
Podano nam krewetki, mał ż e, ró ż norodne sał atki z owocó w morza i smaż oną rybę , któ rą wszyscy byli zachwyceni, tak smacznie ugotowano. Nalewali nam drogie importowane napoje. I to jest pierwszy raz, kiedy absolutnie nie miał am ochoty wstawać i wychodzić z gł ó wnej restauracji. Ten romantyczny wieczó r i to, ż e nasz pobyt był niezapomniany, wiele zawdzię czamy Ayca - Guest Relation hotelu. Jest twarzą hotelu, jest prawą rę ką administracji hotelowej. To w jej rę kach, aby reszta turystó w był a bardziej urozmaicona i niezapomniana. Jeden telefon od niej rozwią zał wszystkie nasze pytania i ż yczenia, nawet gdy spotkaliś my ją poza hotelem.

Lokalizacja hotelu jest jego znakiem rozpoznawczym. Ogromnym plusem jest to, ż e jest to samo centrum Kemeru. Wszystkie atrakcje i sklepy w odległ oś ci spaceru. Wieczorami spacerowaliś my po placu i wzdł uż pię knego nabrzeż a, siedzieliś my w kawiarniach i podziwialiś my zachó d sł oń ca w Marina Bay. Ogó lnie ś wietnie!
Ż yczę wszystkim wię cej podró ż owania, odkrywania nowych miast, krajó w, kontynentó w. Kochać i być kochanym!


Chciał bym ró wnież zauważ yć , ż e Turcja jest jednym z najbezpieczniejszych krajó w do podró ż owania podczas pandemii koronawirusa COVID-19. W zwią zku z pandemią Rox Royal Hotel 5*, któ ry otrzymał „Certyfikat Bezpiecznej Turystyki”, podją ł nastę pują ce dział ania w zakresie standardó w higieny: wszystkie obszary wewnę trzne i zewnę trzne są dezynfekowane, przy wejś ciu do hotelu Greta mierzy temperaturę bez kontaktu i bezpł atnie rozprowadza maski ochronne, antybakteryjny ż el do rą k jest dostę pny dla goś ci i personelu w każ dym barze i restauracji oraz w pobliż u każ dej windy. Napoje wlewa się do każ dego jednorazowego papierowego kubka lub do zdezynfekowanego szklanego kielicha.

Podł ogi są oznakowane, aby zachować dystans społ eczny.
W pokojach cał a poś ciel jest dezynfekowana w praniu w wysokiej temperaturze, a kosmetyki są indywidualnie pakowane. Mó j pokó j był codziennie sprzą tany, a poś ciel i rę czniki był y zmieniane co drugi dzień podczas moich dwutygodniowych wakacji. Wszystkie programy rozrywkowe realizowane był y zgodnie z dystansem społ ecznym. Nie zabrakł o ró wnież zbliż eniowego zameldowania i wymeldowania, a przy spó ź nionym wyjeź dzie po godzinie 12:00 otrzymaliś my peł en zakres usł ug bezpł atnie.

Wielkie DZIĘ KUJEMY wszystkim pracownikom hotelu Rox Royal!! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał