Dobry hotel, wi-fi jest bezpłatne tylko w holu?

Pisemny: 7 sierpień 2018
Czas podróży: 10 — 17 lipiec 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Przyjechaliś my z wakacji, postanowił am napisać recenzję , jak zawsze sama czytam opinie przed wyborem hotelu. Zameldowanie w tym hotelu od 14.00, przyjechaliś my o 8.00, powiedzieli, ż e nasz pokó j nie jest gotowy, ale inny pokó j, poprawił a się , jest gotowa zapł acić dodatkowo, dwa razy za pokó j jakoś nie chcę pł acić , dali nam pokó j po obiedzie. W restauracji gł ó wny wybó r dań , na każ dy gust, Szef Kuchni Dobra robota! Ale drugiego dnia odpoczynku spró bował am kukurydzy i szparagó w, dania te nie był y ś wież e, w efekcie przez dwa dni był am w pokoju „Po tym, jak zobaczył am sfermentowaną jajecznicę z pomidorami, a nawet pokazał am ją pracownicy kuchni, ale najwyraź niej nie byli zainteresowani Ogromny minus tego hotelu, koty, na stoł ach gł ó wnej restauracji, zaznaczają terytorium, jedzą z talerzy wczasowiczó w, gdy wczasowicze chodzą po jedzenie, kot z porostami był tam też pracownicy restauracji czasami zauważ ają , czasami udają , ż e nie widzą Animatorzy Terytorium jest zielone, restauracja jest nad brzegiem morza, ogó lnie czytaj i decyduj sam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał