Rozczarowany obsługą w hotelu.

Pisemny: 10 wrzesień 2018
Czas podróży: 8 — 15 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Teraz jestem w tym hotelu z mę ż em. Zarezerwowaliś my pokó j Standard z widokiem na gó ry (uwielbiamy gó ry). W rezultacie widok na gó ry okazał się być widokiem na drogę , po któ rej nieustannie jeż dż ą samochody. A takż e centrum kartingowe, w któ rym jeż dż ą do 23.00 i pó ź niej. Przy otwartym balkonie nie jest wygodnie przebywać w pokoju. Przez trzy dni pró bował em na recepcji zmienić pokó j na pokó j w spokojniejszym miejscu. Ale codziennie „karmią ” ś niadanie: albo przychodzą po ś niadaniu, albo po kolacji. Przyszedł em odpoczą ć , a nie biegać codziennie do recepcji i pró bować zmienić pokó j! Potem zaoferowali pokó j w centralnym budynku, ale w rezultacie okazał o się , ż e też nie jest w cichym miejscu: z kuchni sł ychać był o dudnienie i kaptur. Jestem bardzo rozczarowany taką postawą kierownictwa hotelu. Wcale nie interesuje się wygodą turystó w.
Jedzenie, terytorium, morze - wszystko jest doskonał e! Jedzenie jest nie do pochwał y. Okolica jest bardzo pię kna i duż a. Animacja jest doskonał a, park wodny jest normalny.
Pokoje - meble zniszczone, okap w ł azience i toalecie nie dział a. Doskonał e sprzą tanie. Na oknach na schodach jest duż o paję czyn, a same okna są brudne.

Przyjechał em nie po to, ż eby szukać wad, ale ż eby się zrelaksować i być moż e wię cej oczekiwał em od hotelu Rixos. Ale niestety hotel nie speł nił moich oczekiwań . Ja, jako pracownik branż y turystycznej, za taką cenę iz taką obsł ugą nie bę dę mó gł polecić tego hotelu moim turystom. Zawiedziony. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał