Po prostu fuuu

Pisemny: 9 październik 2020
Czas podróży: 27 wrzesień — 9 październik 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Rozczarowanie roku. Wstyd to wstyd sieci Rixos. Nie ma potrzeby w ogó le mó wić o statusie premium. Wyjeż dż amy z ż alem z powodu tego wyboru i tego, ż e nie zajrzeliś my do recenzji ; (
1. Zacznijmy od pokoi: opró cz tego, ż e pokoje są delikatnie mó wią c stare, są też sł abo sprzą tane. Brudne i pomię te zasł ony, poł amane lusterka, poł amane gniazdka, wytarte przeł ą czniki. Biurko bez krzesł a. Podobno pracują stoją c za nim, przez tydzień wybił em krzesł o dla dziecka, któ re odrabiał o lekcje.
2. Jedzenie i napoje. To samo przez 12 dni. Brak urozmaiceń , brudne naczynia, brak ł yż eczek do kubkó w (z cukrem kolidował y noż em) ż ywa gą sienica dostał a się do talerza wraz z zieleniną ?? ? ? tylko pomidorki koktajlowe są smaczne, reszta jak chiń ska, bez smaku. Tak samo jak „jak deser”, takż e do bani. Skromny wybó r zieleni, na cał e wakacje znaleź liś my raz bazylię . Nie znajdziesz tu ś wież o wyciś nię tego soku w cią gu dnia z ogniem. Koktajle są obrzydliwe. Na stole nie znajdziesz cukru, a takż e wykał aczek. Czasami serwetki.

3. Personel! Osobny temat! Arogancki, arogancki i oboję tny. Personel w recepcji jest bardzo nieprzyjazny, siedzą w sztafecie goś ci i są tak samo bezczelni, jakbyś przyszedł do nich do domu. Ż aden z pracownikó w nie wita się na spotkaniu. Kelnerzy nie mó wią po rosyjsku, wł aś ciwie tak jak po angielsku, mó wili na palcach. Rozkaz jest spó ź niony, czasem w ogó le nie przynoszony. Przy dystrybucji jest mał o ludzi, wszę dzie kolejki, obsł uga niezadowolona, ​ ​ nieprzyjazna. Kelnerzy są jak dzikie konie.
Sprzą tacze zachowują się jak na bazarze, sprzą tają nasz pokó j w porze lunchu, kiedy wszyscy odpoczywają , bardzo gł oś no i wyzywają co rozmawiają ze sprzą taczką z pokoju naprzeciwko. Został y wyczyszczone delikatnie sł abo. Po otrzymaniu naszych skarg na pokó j w ż aden sposó b nie zareagowali. Reakcja pojawił a się po tym, jak nasze biuro podró ż y zaczę ł o pisać do nich roszczenia z naszego miasta. Zaproponowali nam bezpł atną kolację w restauracji a la carte na ich koszt. Zjedliś my kolację , wypiliś my butelkę wina (kelner ją rozlał i odwró cił pustą butelkę do gó ry nogami) i nie oferował ani nie przynosił już alkoholu. Nie mogliś my nawet pomyś leć , ż e wino jest pł atne. Ale kiedy przekazaliś my pokó j, przedstawili nam fakturę za wino 40 €! Carl 40€!!! ! ! Oto ich komplement na nasz koszt.
4. terytorium! Sprzą ta się tak samo jak pokoje, leż aki są zaję te i puste przez pó ł dnia, a ludzie nie mają wystarczają cej liczby miejsc (obsł uga w ż aden sposó b tego nie przestrzega).
5. Internet i telewizja! To tylko bó l! Moż esz powiedzieć nie, narzekanie nie pomogł o. Nie był o kanał ó w dla dzieci w ję zyku rosyjskim.
6. Przewodnik z firmy corel podró ż uje na począ tku wakacji tak aktywnie zaaranż ował akcję osobistego transferu z hotelu na lotnisko, ż e my wybierzemy dogodny dla nas czas. A ostatniego dnia wyzywają co ogł osił wyznaczony czas bez opcji.
Rozwó d się zakoń czył . Turcy odważ yli się . Na tym zarezerwowane są nasze wycieczki do tego kraju.
Wszystkie komentarze są po prostu ignorowane.

To jest 4 * hotel z rozcią gnię tym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał