Hotel jako całość to 4+?

Pisemny: 9 październik 2012
Czas podróży: 28 wrzesień — 5 październik 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Wró ciliś my kilka dni temu. Ogó lne wraż enia są dobre, ale jest kilka, moim zdaniem, istotnych uwag. Sam hotel jest fajny, architektura jest pię kna, terytorium jest zadbane i zielone, personel jest uprzejmy, pomocny, morze jest niesamowite. W skró cie uwagi: po pierwsze nie ma w restauracji koncepcji ubioru, wielu urlopowiczó w przychodzi na obiad lub kolację w strojach ką pielowych, a po drugie, przed wejś ciem nie ma pojemnikó w ze ś rodkami dezynfekują cymi do dezynfekcji rą k (po wszyscy uż ywają wspó lnych ł yż ek do kompletu posił kó w), po trzecie - brak wykał aczek na stoł ach, po czwarte - ze wzglę du na duż ą liczbę wczasowiczó w (hotel moż e pomieś cić.1200 osó b. ) kelnerzy nie mają czasu nakryć stoł ó w dla wczasowiczó w, któ rzy przyjechali pó ź niej, okazują niezadowolenie, po pią te – brak owocó w morza przy peł nej obfitoś ci wszystkiego innego, po szó ste – czę sto naczynia, zwł aszcza kubki, są ź le umyte, po sió dme – jedzenie bywa kiepskiej jakoś ci – na przykł ad kwaś ne oliwki, puree z brzoskwini, niedogotowany ję zyk, któ ry zatruł naszych przyjació ł ostatniego dnia, w sió dmym – woda w basenie jest mocno chlorowana, dlatego prawie nikt w nim nie pł ywał . Jeś li chodzi o wycieczki, przewodnicy hotelowi nie zawsze podają prawdziwe informacje, wycieczki obejmują wizyty w centrach handlowych, gdzie towary są.2-3 razy droż sze niż w sklepach naprzeciwko hotelu. Odniosł em wraż enie, ż e wszyscy przewodnicy mają cofnię cie w zalecanych punktach. Ale generalnie, jeś li nie zwracasz uwagi na te absurdy, dobrze jest odpoczą ć w hotelu, musisz stworzyć sobie nastró j, cieszyć się ż yciem, sł oń cem i morzem!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał