Hotel 3-4 gwiazdki, ale nie 5

Pisemny: 9 styczeń 2022
Czas podróży: 22 — 29 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Moja ż ona i ja wybraliś my ten hotel, ponieważ lubimy Kemer (gó ry i morze) iz ograniczonym budż etem. Hotel pod wzglę dem jakoś ci z odcinkiem 4 gwiazdek, ale nie 5.
Wady:
- Zł e pokoje: stare i zacinają ce się sejfy, zepsute meble, drzwi nie zamykają się na balkon, nie wygodny prysznic. Ale co najważ niejsze, nasz pokó j znajdował się w skrzydle hotelu, gdzie przez cał ą dobę sł ychać spaliny z kuchni i zapach. Wiele osó b narzekał o na maskę , ale nie udał o się zmienić numeru na wię cej niż jeden (ł ą cznie z nami).
- Wi-fi ł apie co najmniej tylko w holu, w pokojach jest cał kowicie nieobecny.
- Administracja hotelu w ogó le nie chce rozwią zywać problemó w zwią zanych z pokojem, musiał em dzwonić.5 razy i schodzić.2 razy, ż eby jakoś odpowiedzieć na reklamacje.

- Mał a plaż a, bardzo zatł oczona i nie zawsze darmowe leż aki.
- Bardzo zimna woda w basenach.
- Sł aba praca animatoró w.
- Jedzenie jest sł abe. Desery zawierają tylko cukier.
- Czę sto w jadalni nie był o wolnych stolikó w (ś niadania, obiady, kolacje).
- Zasadniczo kontyngent urlopowiczó w z Federacji Rosyjskiej, któ rzy zachowują się niewł aś ciwie.
Do plusó w:
- Był y ciekawe programy wieczorne.
- Zachó d sł oń ca w morzu, coś , co nie jest od razu gł ę bokie.
- Normalne molo.
- Bardzo smacznie w restauracji A la Carte - duż e porcje i dobra obsł uga.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał