Cichy hotel grozy i Coral-SunMar-Odeon Tours z niedopuszczalnym nastawieniem do turystów?

Pisemny: 3 lipiec 2017
Czas podróży: 11 — 23 czerwiec 2017
Nigdy w ż yciu nie napisał em recenzji, ale te wakacje zmusił y mnie do tego, aby ostrzec ludzi przed koszmarem, w któ rym się znaleź liś my. Jeś li jesteś cie koneserami jakoś ciowego wypoczynku i jakoś ci pracy gospodarza, zapraszamy do lektury! Wypoczywaliś my 2 rodziny z mał ymi dzieć mi (1 rok i 3 lata). Od razu zaznaczę , ż e nie jesteś my tylko kapryś nymi turystami, ale z duż ym doś wiadczeniem w branż y turystycznej, teraz na urlopie macierzyń skim. Zarezerwowaliś my wycieczkę przez operatora SunMar, są to ró wnież Coral Travel, hotel Paloma Renaissance Antalya Beach Resort & spa5 * food LUAll - luksusowy ultra all inclusive. Jedna rodzina na 7 nocy, druga na 12. Nasze wakacje rozpoczę ł y się.11 czerwca 2017 wieczorem dotarliś my do hotelu (zamó wiliś my wcześ niej indywidualny transfer) w Recepcji spotkaliś my się z przedstawicielem firmy Sunmar, Coral Podró ż i wycieczka odeonem - Omar Khayam. Spró buję pisać wielokrotnie, ale naprawdę chcę opowiedzieć o wszystkich chwilach naszych „cudownych” wakacji. Zarezerwowaliś my wycieczkę na miesią c przed wyjazdem, w notatce wskazali, ż e pokoje są w pobliż u? . Kiedy przyjechaliś my, hotel był na przystanku, umieszczono nas w ró ż nych czę ś ciach budynku oraz w pokojach z oddzielnymi ł ó ż kami! Hotel jest stary i wymaga remontu, balkony są mał e, a nawet w ptasich odchodach meble są zuż yte, w pokojach jest 1 kosz na ś mieci, to dzikoś ć jak na hotel o takim poziomie, któ ry kosztuje duż o pienię dzy, kosmetyki w ł azience są obrzydliwe, a nawet po poprzednich wczasowiczach Ona się nie przebrał a, został a nam poł owa zuż ytego ż elu pod prysznic. Konkretne oszczę dnoś ci! No có ż , to jeszcze kwiaty i począ tek wszystkich pysznoś ci! Obiecano nam, ż e nastę pnego dnia zbliż ymy się do siebie, musieliś my udać się do Recepcji, oferujemy pokoje na II pię trze prawie obok siebie, ale pod warunkiem przekazania kluczy stare i zdobywaj nowe o godzinie 14:00, mimo ż e jest to pora snu naszych dzieci w cią gu dnia i hotel nie chciał nam iś ć na ustę pstwa. W efekcie przenieś liś my się i co widzimy w nowym pokoju, w dostawce dla 3-letniego dziecka, prześ cieradł o nie był o zmieniane, cał a był a w czarnych wł osach! Jest to nie do przyję cia nawet w przypadku 3-gwiazdkowego hotelu, nie wspominają c o 5-gwiazdkowym VIP? . W drugim pokoju podł ogi nie był y myte, co ró wnież nie jest prawidł owe w pokojach z mał ym dzieckiem! Obsł uga jest obrzydliwa! Teraz na terenie hotelu - nawet nie widział em tego w wycieczkach promocyjnych w budż ecie 4-kah, zepsute ś cież ki, brak zjazdu dla wó zkó w, musiał em ją nosić wszę dzie w ramionach, terytorium nie tylko nie jest dobrze- zadbany, jest po prostu opuszczony! Ś cież ki na obrzeż ach hotelu są zepsute, chodzą c po nich moż na poł amać nogi, ś mieci są zaklejone filmem od ponad miesią ca, opuszczonego „zoo” nawet tak nie moż na nazwać , biedne kró liki, pó ł - martwy, gł odny w tym smrodzie! Baseny nigdy nie był y czyszczone! Basen relaksacyjny jest ogó lnie bł otnistą , zieloną wodą ! Whirlpoole na terenie hotelu nie dział ają , opuszczone i brudne! Toalety na terenie są w fatalnym stanie, był y tam przez trzy dni, któ re tam spę dziliś my i wszystko został niezmieniony! Plac zabaw to absolutnie COŚ ! Po prostu kompletny kosz na ś mieci! Huś tawka jest brudna, trampolina jest po prostu blaszana! Po tym, jak dzieci tam wskoczył y, poszliś my dać im smectę do picia! To jest w porzą dku? Kosz jest peł en szklanek i oczywiś cie nie był o tak od 3 dni! Pojechaliś my tam 3 dni z rzę du i 2 bez dzieci, tylko po to, aby zobaczyć , czy coś się zmienił o po naszych skargach na recepcję i Goś cia relacja. Ale niestety, obiecano nam tylko! Jedzenie to inna historia! Nie doś ć , ż e wybó r jest mał y, to w ogó le nie ma czym nakarmić dzieci! Brak diet dietetycznych i menu dla dzieci (stolik)! W hotelu jest kucharz dla dzieci, któ ry w ogó le nie mó wi po rosyjsku! A wyją tkowo niewygodne jest zamawianie jedzenia dla dziecka za każ dym razem i bieganie do restauracji o okreś lonej godzinie i szukanie kucharki, aby mogł a je przynieś ć ! T. e. pó ł dnia muszę biec i zamó wić to jedzenie! Dzieci są gł odne, rocznego dziecka mojej dziewczyny nie dał oby się niczym nakarmić ! Nie da się zmusić mojej 3-letniej có rki, któ ra na wakacjach najczę ś ciej je jajecznicę i makaron! Myś lał am, ż e makaronu nie da się zepsuć , ale w Paloma Renaissance nie potrafią ich nawet normalnie ugotować , dziecko nie jadł o! Jesteś my przeraż eni! I dalej! Nigdy nie widział em czegoś takiego, ż e jedzenie, któ re nie został o wczoraj zjedzone, jest podawane nastę pnego dnia na ś niadanie i lunch! To jest coś w 5*VIP, LUAll! Daniach, wię c ogó lnie jest to cichy horror! Aby zrobić kawę , przeszliś my przez 10 filiż anek! Wszystko jest brudne, talerze zatł uszczone, talerze na zupy poł amane i ze szkł em prosto w talerze! Jeś li jedzenie się skoń czył o, nie przynoszą go! Siedzieliś my i oglą daliś my! Kiedy przyniosą pojemnik warzyw! Na stoł ach nie ma obrusó w, serwetek! Przeką ski przez cał y dzień ! Tylko tureckie ciastka (gozleme), po któ re jest pó ł godzinna kolejka, nigdy ich nie pró bowaliś my i kroiliś my obok arbuza! To wszystko! W barze na plaż y jedzenie takie jak sał atki i hamburgery jest pł atne! ! ! Jak to w ogó le jest? Dotarliś my do hotelu na poziomie VIP, zgodnie z koncepcją Luxury Ultra All Inclusive! W rezultacie wszyscy stracili na wadze, od takiego all inclusive! Soki wylewa się z plastikowych karafek, wszystkie są rozcień czane! Wlej wszystkie absolutnie napoje do papierowych kubkó w do kawy! To cał kiem zabawne! Bardzo brakuje personelu! Plaż a też jest czymś ! Ogromne gł azy przy wejś ciu! Nigdy nie popł ynę liś my w morze! Dla dorosł ego jest to po prostu fizycznie trudne, ogó lnie milczę dla dzieci! Sama plaż a Paloma Renaissance NIE wyglą da jak piasek i kamyki, ale zakurzone kamyki! Solidny pył ! Generalnie jest jeszcze wiele komentarzy na temat czystoś ci hotelu, obsł ugi i innych rzeczy, o któ rych mogę napisać , ale miejsca jest za mał o! Przejdź my do najciekawszych) od pierwszego dnia narzekaliś my na recepcję , relacje z goś ć mi, a przewodnikowi Coral Travel/SunMar i Odeon Tour na wszystkie wady hotelu i spodziewaliś my się , ż e nadal bę dziemy mieli zapewnione deklarowana jakoś ć usł ug, za któ rą zapł aciliś my duż o pienię dzy! Trzeciego dnia naszych skarg przewodnik Omar Khayyam zaoferował nam przeprowadzkę i 5 hoteli do wyboru! I obiecał , ż e rano wszystko się rozstrzygnie! Nastę pnego ranka Omar i ja zadzwoniliś my do biura podró ż y Odeon i potwierdziliś my, ż e chcemy się wyprowadzić z tej stodoł y! A kilka razy mó wiliś my, ż e chcemy to zrobić bez dodatkowych opł at! T. do. rozumiemy, ż e za te pienią dze jest wiele opcji dla hoteli, nawet jeś li nie są one deklarowane jako VIP, ale przyzwoitej jakoś ci i na pewno nie moż e być gorzej! Rozmawialiś my przez telefon z menedż erem Anastasią (lub Tatianą , nie pamię tam dokł adnie nazwiska menedż era na nerwy i emocje) i poprosiliś my, aby Akka Antedon 5* został a uwzglę dniona w tych 5 opcjach, wiedzą c, ż e był o taniej niż Paloma Renaissance 5* w cenniku i Nirvana Lagoon 5*, są siedni hotel z Paloma Renaissance 5*, przez któ ry przeszliś my i byliś my zszokowani niesamowitą czystoś cią ! Od 9 rano trwał o to do 4 rano! Na pewno nie spodziewaliś my się tak chamskiego nastawienia od touroperatora Coral/Sunmar/Odeon tour! W rezultacie zaoferowano nam Nirvana Lagoon 5* z dopł atami 1200$ dla jednej rodziny i 550$ dla drugiej! A Akka Antedon 5*, któ ra był a tań sza od Palomy, rozliczono nas z dopł atą.450$ i 250$! Nie mieliś my wię cej opcji! Teraz poczekaj chwilę ! Dlaczego to się stał o? ! Czuliś my się , jakbyś my byli okł amywani! Poprosiliś my o uaktualnienie, zmianę hoteli, bez dodatkowych opł at! Po prostu nie chcieli nas sł uchać i niegrzecznie rozmawiali, ale ponieważ wszyscy byli bardzo zmę czeni, gł odni, nie mogli już tam być , postanowili przenieś ć się do Akka Antedon! Przewodnik Omar Khayyam, z telefonicznego zamó wienia Anastazji (Tatiana) (wycieczka Odeon), pod presją , został zmuszony do napisania paragonu stwierdzają cego, ż e rzekomo chcemy przenieś ć się do innego hotelu za dopł atą , ró wnież + dopł ata za transfer mię dzy hotelami jest ró wnież na nasz koszt ! I ż e nie mamy ż adnych skarg na wycieczkę do Odeonu (Podró ż Koralowa i Podsumowanie), kiedy powiedział em, ż e tego nie napiszę , powiedział , ż e albo piszę i ruszamy, albo zostajemy w Paloma, a reszta milczy! To nie tylko chamstwo, to nie szacunek, bezczelnoś ć i brak szacunku nie tylko dla turystó w, ale takż e dla twoich kolegó w! Drodzy Czytelnicy, z cał ego serca, wszystkim turystom, któ rzy chcą dobrze i na wysokim poziomie wypoczą ć , zdecydowanie nie polecam korzystania z usł ug wycieczek Coral/Sunmar/Odeon, ponieważ kraj przyjmują cy nie zapewnił odpowiedniego jakoś ć usł ug dla turystó w ! ! Absolutnie nie przejmują się turystami z mał ymi dzieć mi! Nawet jeś li wycieczka bę dzie kosztować wię cej u innych operatoró w, uwierz mi, nie jest warta twoich nerwó w i pijanych ś rodkó w uspokajają cych, jak miał o to miejsce w naszym przypadku! Dzię ki hotelowi Paloma Renaissance i touroperatorom Coral / Sunmar / Odeon wakacje został y cał kowicie zrujnowane i po prostu wyrzucono duż o pienię dzy! Nie otrzymaliś my ż ą danych usł ug. Zdecydowanie nie polecam wszystkim ani hotelu Paloma Renaissance, ani touroperatora Coral travel / Sunmar / Odeon! Doceń siebie i swoje wakacje! Wszystkiego najlepszego!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał